Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Εν μέσω ύφεσης, συμφέρουσα η διαδικτυακή διαφήμιση

Εν μέσω ύφεσης, συμφέρουσα η διαδικτυακή διαφήμιση

Οι διαφημιζόμενοι στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google επένδυσαν λιγότερα χρήματα το πρώτο τρίμηνο του 2009 στα κλικ των χρηστών, οι διαφημίσεις τους όμως για «φθηνά» προϊόντα και «προσφορές» δέχτηκ

Οι διαφημιζόμενοι στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google επένδυσαν λιγότερα χρήματα το πρώτο τρίμηνο του 2009 στα κλικ των χρηστών, οι διαφημίσεις τους όμως για «φθηνά» προϊόντα και «προσφορές» δέχτηκαν περισσότερα κλικ.

Σύμφωνα με έρευνα της Efficient Frontier που αναλύει 84 δισεκατομμύρια impression (που μετρά πόσες φορές προβλήθηκε μια σελίδα από τον browser) και 785 εκατομμύρια κλικ από τις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του έτους, το κόστος ανά κλικ στις διαφημίσεις που προβάλλονται δίπλα στα αποτελέσματα του Google μειώθηκε κατά 14% -ίσως αυτό εξηγεί γιατί εμφανίζονται περισσότερες ανά αναζήτηση. Συγκριτικά, το κόστος ανά κλικ στις διαφημίσεις που προβάλλουν στα αποτελέσματά τους οι μηχανές αναζήτησης των Yahoo και Microsoft μειώθηκε περισσότερο (16% και 28% αντίστοιχα)

Διαβάστε περισσότερα Τεχνολογικά Νέα

Κερδισμένοι οι συνεργάτες του Google

Από την άλλη, οι συνεργάτες της υπηρεσίας AdSense του Google -δικτυακοί τόποι και μπλογκ που προβάλλουν διαφημίσεις του Google δίπλα στο περιεχόμενό τους και αποζημιώνονται ανάλογα με τον αριθμό των κλικ στις διαφημίσεις αυτές- κέρδισαν περισσότερα από την προβολή διαφημίσεων, καθώς είδαν να αυξάνεται ο ρυθμός κλικ. Τέλος, συνολικά, οι αναζητήσεις στο Ίντερνετ αυξήθηκαν, γεγονός που ευνοεί την πιθανότητα να κάνουν οι χρήστες κλικ στις παρακείμενες διαφημίσεις.

Αξιοσημείωτη τέλος είναι η διαπίστωση ότι η οικονομική ύφεση έχει οδηγήσει στην αυξημένη χρήση των λέξεων “cheap” και “discount” κατά την αναζήτηση ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Οι χρήστες αναζητούν ευκαιρίες και προσφορές και αγοράζουν αφού κάνουν συγκρίσεις τιμών, γεγονός που θεωρείται ότι ευνοεί όσες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται και μέσω Διαδικτύου, αφού το μέσο προσφέρεται για τέτοιου είδους συγκρίσεις (είναι εύκολο να συγκρίνει κανείς τις τιμές ανάλογων προϊόντων και υπηρεσιών).

Διαβάστε περισσότερα Τεχνολογικά Νέα

Αναδιανομή της διαφημιστικής πίτας

Ανάλογη έρευνα από την eMarketer έδειξε ότι το μερίδιο που κερδίζει το Ίντερνετ από τη διαφημιστική πίτα αυξάνεται κατά 1% τουλάχιστον κάθε χρόνο στις ΗΠΑ. Οι διαφημιζόμενοι εμφανίζονται διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα σε διαφήμιση online, ενώ παράλληλα ξοδεύουν λιγότερα σε άλλα μέσα, όπως τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και τα περιοδικά. Επιπλέον, η eMarketer προβλέπει ότι το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί από σχεδόν 10% φέτος σε περισσότερο από 15% το 2013.

Διαβάστε περισσότερα Τεχνολογικά Νέα

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Αυτός είναι ο πρώτος υποψήφιος για τον πάγκο της Λίβερπουλ

Μετά την διαφαινόμενη παραμονή του Τσάμπι Αλόνσο στη Μπάγερν Λεβερκούζεν, η Λίβερπουλ έχει τον επόμενο υποψήφιο αντί-Κλοπ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024