Σε ρόλο «κακού» παγωτατζή avatar του CEO

Ακρως καυστική κριτική στο Google στην Times Square

Βίντεο σε οθόνη 50τμ από το Consumer Watchdog

Γνωρίστε τον (πραγματικό) Ερικ Σμιντ, λέει το Consumer Watchdog 
Στην πιο πολυσύχναστη πλατεία των Ηνωμένων Πολιτειών, την Times Square στη Νέα Υόρκη επέλεξε η αμερικανική ένωση προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών Consumer Watchdog να προβάλλει 48 φορές ημερησίως επικριτικό βίντεο για την πολιτική που ακολουθεί το Google για το ιδιωτικό απόρρητο. Πρωταγωνιστής, ο επικεφαλής του Google, Ερικ Σμιντ σε ρόλο υποχθόνιου παγωτατζή. Δείτε το βίντεο

Μάλιστα η ένωση Consumer Watchdog έχει δημιουργήσει τον δικτυακό τόπο Inside Google στον οποίο δημοσιεύει επικριτικά σχόλια για τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης. Τώρα, καλεί τους Αμερικανούς πολίτες να απαιτήσουν από το Κογκρέσο να δημιουργήσει τη λεγόμενη λίστα Do Not Track Me, κατά τα πρότυπα της λίστας Do Not Call, με την οποία τα τηλέφωνα των Αμερικανών πολιτών καθίστανται απόρρητα για εταιρείες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Από την 1η Σεπτεμβρίου, δύο φορές την ώρα προβάλλεται σε μια οθόνη 50 τετραγωνικών μέτρων ένα animation με πρωταγωνιστή ένα κακόβουλο avatar του διευθύνοντος συμβούλου του Google, Ερικ Σμιντ, σε ρόλο παγωτατζή ο οποίος ενώ προσφέρει σε παιδιά δωρεάν παγωτά καταγράφει τα προσωπικά τους στοιχεία.

Σε σχετικό δημοσίευμα στο Inside Google του Consumer Watchdog αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι, ο επικεφαλής του Google «έχει ξεφύγει» σε ότι αφορά στο απόρρητο όταν απαντά ότι «εάν έχεις κάνει κάτι που δεν θα ήθελες να μάθει κανείς, ίσως δεν θα έπρεπε να το έχεις κάνει εξαρχής», ενώ πρόσφατα φέρεται να πρότεινε ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να αλλάξουν το όνομά τους όταν μεγαλώσουν εάν θέλουν να αποφύγουν οτιδήποτε ενοχλητικό έχει δημοσιευτεί για αυτά online στο παρελθόν.

Η άποψη της ένωσης καταναλωτών είναι διαφορετική: θα πρέπει να συσταθεί μια λίστα, η Do Not Track Me, που θα απαγορεύει στο Google ή άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο να καταγράφουν κάθε διαδικτυακή κίνηση των χρηστών.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται επίσης η συλλογή προσωπικών στοιχείων από τα οχήματα του Google (τα λεγόμενα Street View car) από ξεκλείδωτα ιδιωτικά δίκτυα Wi-Fi, που είχε ως αποτέλεσμα την δημοσίευση προσωπικών επαφών από το Gmail στο Google Buzz. Το Consumer Watchdog επικρίνει επίσης τη στάση του Google στο ανοικτό θέμα της «ουδετερότητας» στο Διαδίκτυο, αφού η εταιρεία φέρεται να συντάσσεται με την εταιρεία επικοινωνιών Verizon για τη δημιουργία λεωφόρων δεδομένων με «διόδια» (δηλαδή με την άποψη ότι θα πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε κίνηση δεδομένων από συνδρομητικές υπηρεσίες).

To Google έχει απαντήσει στο BBC: «Μας αρέσει το παγωτό όσο στον καθένα, αλλά μας αρέσει περισσότερο το ιδιωτικό απόρρητο. Για αυτό δίνουμε στους χρήστες τα εργαλεία για να το διαφυλάξουν, όπως το Google Dashboard, το Ad Preference Manager και τη δυνατότητα πλοήγησης ινκογκνίτο στο Chrome καθώς και το Off the record Gmai chat. Όλες οι σχετικές πληροφορίες δημοσιεύονται στο google.com/privacy», καταλήγει η απάντηση του Google.

In.gr Τεχνολογία

Αναλύσεις:  Περισσότερες ειδήσεις

Τα σχόλιά σας

Πείτε την άποψή σας έως 700 χαρακτήρες με κενά (spaces)

Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά

 

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το in.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται. Αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορείτε να την καταγράψετε στην δικτυακή σελίδα: support.in.gr

Θέματα: