Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να επιδοτηθείτε από το digi-retail

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να επιδοτηθείτε από το digi-retail

Από τις 14 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 στις 14:00 γίνονται δεκτά αιτήματα συμμετοχής στη δράση digi-retail, με την οποία θα διατεθούν 100 εκατομμύρια ευρώ ώστε να καλυφθούν κατά το ήμισυ επενδύσεις από επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης αποθήκης, πωλήσεων, αγορών και λοιπά, καθώς την προβολή και την προώθηση των προϊόντων τους. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να επιδοτηθείτε, δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε., Αλέξανδρου Μπρέγιαννη

Από τις 14 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011, στις 14:00 γίνονται δεκτά αιτήματα συμμετοχής στη δράση digi-retail, με την οποία θα διατεθούν 100 εκατομμύρια ευρώ ώστε να καλυφθούν κατά το ήμισυ επενδύσεις από επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που επιθυμούν να βελτιώσουν την εσωτερική διαχείριση και να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης αποθήκης, πωλήσεων, αγορών και λοιπά, καθώς την προβολή και την προώθηση των προϊόντων τους.

Η «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.», μια ανώνυμη εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, έχει αναλάβει να στηρίξει την υλοποίηση των Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» (ΨΣ) του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Ο κος Αλέξανδρος Μπρέγιαννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αποσαφηνίζει μέσω του in.gr κάθε πτυχή της δράσης digi-retail:

Οι προϋποθέσεις

  • Σε ποιες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου απευθύνεται η δράση;

Στη δράση «digi-retail» επιλέξιμες επιχειρήσεις θεωρούνται όσες έχουν δραστηριότητα που αντιστοιχεί τουλάχιστον σε έναν από τους κωδικούς Κ.Α.Δ. του κλάδου Λιανικού Εμπορίου (Κωδικός 47) με όλες τις υποκατηγορίες του, πλην κάποιων εξαιρέσεων που αφορούν σε υπαίθριες αγορές. Για να συμμετάσχει μια επιχείρηση, θα πρέπει είτε ο κύριος ΚΑΔ είτε ο ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα να αντιστοιχίζεται στις παραπάνω κατηγορίες.

  • Μπορούν να συμμετέχουν ατομικές επιχειρήσεις, νεοσύστατες ή και επιχειρήσεις που δεν αξιοποιούν ως τώρα καθόλου την τεχνολογία, ακόμα και για την έκδοση αποδείξεων;

Στη δράση μπορούν να συμμετάσχουν επιχειρήσεις λιανικής, ανεξαρτήτως αν έχουν ή δεν έχουν και δεν αξιοποιούν έως σήμερα τις νέες τεχνολογίες. Για να συμμετάσχει επιχείρηση στη δράση πρέπει να διαθέτει μία τουλάχιστον πλήρη δωδεκάμηνη κλεισμένη διαχειριστική χρήση.

  • Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις για να επιδοτηθούν; (φορολογικές, ασφαλιστικές υποχρεώσεις, χρόνος λειτουργίας, κερδοφορία κ.ά.)

Εκτός των νόμιμων αδειών, δεν υπάρχουν πρόσθετες προϋποθέσεις σχετικές με την κερδοφορία ή το προσωπικό για τη συμμετοχή των επιχειρήσεων. Είναι η πρώτη φορά, που δράση τέτοιας μορφής συμπεριλαμβάνει όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους ή πλήθους προσωπικού! Οι Οδηγοί της δράσης είναι εξαιρετικά αναλυτικοί σε όλα αυτά τα ζητήματα και βρίσκονται διαθέσιμοι στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.digitalaid.gr

Προδιαγραφές επενδυτικών προτάσεων

  • Σε τι συνίσταται η επενδυτική πρόταση (το έργο) πώς και πού υποβάλλεται και ποιές προϋποθέσεις πρέπει να πληροί;

Κάθε επιχείρηση που θα συμμετάσχει στη Δράση «digi-retail» μπορεί να υποβάλει επενδυτική πρόταση στο πλαίσιο των ακόλουθων ενεργειών:

  • Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (υποχρεωτική ενέργεια)
  • Εξωστρέφεια – προώθηση – διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (υποχρεωτική ενέργεια).

Τα παραπάνω αναλύονται και εξειδικεύονται στους Οδηγούς, σε μια μεγάλη σειρά από επιμέρους δυνατότητες ψηφιακών επενδύσεων.

Ενδεικτικά, η «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» θα χρηματοδοτήσει επενδύσεις που αφορούν σε:

  • Εκσυγχρονισμό των κεντρικών καταστημάτων και αποθηκών επιχειρήσεων λιανεμπορίου με εφαρμογές και συστήματα παρακολούθησης και διακίνησης των αποθεμάτων τους
  • Συστήματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • Ηλεκτρονική διασύνδεση των υποκαταστημάτων της επιχείρησης μεταξύ τους και με το κεντρικό κατάστημα
  • Ηλεκτρονική διασύνδεση με προμηθευτές (π.χ. ηλεκτρονική υποδοχή παραγγελιών με δυνατότητες αναζήτησης αποθεμάτων, πληροφόρηση για τιμές, χρόνους παράδοσης κλπ.) με σκοπό την άμεση πληροφόρηση των τελικών πελατών
  • Υιοθέτηση συστημάτων, εφαρμογών και ψηφιακών υπηρεσιών για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες
  • Βελτίωση της εμπειρίας των πελατών εντός των φυσικών καταστημάτων, αξιοποιώντας ψηφιακά μέσα και συστήματα
  • Διεύρυνση των δυνατοτήτων marketing της επιχείρησης, αξιοποιώντας ηλεκτρονικά μέσα και συστήματα
  • Ηλεκτρονικό λιανικό επιχειρείν (στο Διαδίκτυο ή σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα και κανάλια)
  • Περιλαμβάνεται στην επιχορήγηση η μελέτη και η ανάλυση των αναγκών των επιχειρήσεων;

Η δράση επιτρέπει τη χρηματοδότηση της σύνταξης του επενδυτικού φακέλου, τη διαχείριση του έργου αλλά και τη σύνταξη σχετικών μελετών εφαρμογής, αλλά θέτει αυστηρούς περιορισμούς στο ύψος αυτών των προϋπολογισμών.

Αφορά στην αγορά εξοπλισμού (υπολογιστές και περιφερειακά, λογισμικό εμπορικής διαχείρισης) και υπηρεσιών (συμβάσεις τεχνικής υποστήριξης, ανανέωσης λογισμικού, ευρυζωνικές συνδέσεις Ίντερνετ);

Οι επιχειρήσεις μπορούν να υλοποιήσουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις, με συνδυασμό προμήθειας τεχνολογικού εξοπλισμού, λογισμικού αλλά και υπηρεσιών. Μέρος του εξοπλισμού αλλά και το λογισμικό μπορούν να αποκτηθούν και με τη μορφή υπηρεσίας (Infrastructure as a Service, Software as a Service).

  • Σε ποιές περιπτώσεις το ποσοστό της επιχορήγησης ξεπερνά το 50%;

Η επιχορήγηση φθάνει στο αυξημένο ποσοστό του 60%, στις περιπτώσεις των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων και αυτό γίνεται για να ενισχύσει τη συμμετοχή τους.Πώς υποβάλλονται οι προτάσεις;

  • Η υποβολή των προτάσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά;

Η υποβολή των επενδυτικών προτάσεων γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω μιας πολύ εύχρηστης και απλής διαδικασίας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο εξοικονομούνται πόροι, επιτρέπεται η αυτόματη αξιολόγηση των προτάσεων και οι επιχειρήσεις δεν ταλαιπωρούνται με τη σύνταξη πολυσέλιδων φακέλων.

Σύνδεση της δράσης με την αγορά πληροφορικής

  • Υπάρχει λίστα επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και υπηρεσιών στις οποίες μπορούν να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις;

Η δράση «digi-retail» δεν θέτει περιορισμούς σχετικά με το ποιος θα είναι ο προμηθευτής της κάθε επιχείρησης.

  • Συνεργάζεστε με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας για την υλοποίηση της δράσης κατ’οιονδήποτε τρόπο;

Με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας έχουμε μια εξαιρετική σχέση τακτικής και σταθερής συνεργασίας. Έχει συμβάλλει εποικοδομητικά με προτάσεις και στο σχεδιασμό της δράσης αλλά και στη διάχυσή της στις επιχειρήσεις. Για τον ίδιο σκοπό έχουμε επίσης εξαιρετική συνεργασία με τους φορείς που στηρίζουν το λιανικό εμπόριο όπως την ΕΣΕΕ, τον ΣΕΛΠΕ κλπ.

Πώς γίνεται η αξιολόγηση – Πώς διασφαλίζεται η διαφάνεια

  • Ποιά είναι τα αντικειμενικά κριτήρια με τα οποία γίνεται η αυτοματοποιημένη αξιολόγηση;

Η αξιολόγηση γίνεται αυτόματα και ηλεκτρονικά με μια αντικειμενική βαθμολογία, που λαμβάνει υπόψη παραμέτρους οικονομικής και επιχειρηματικής αποδοτικότητας της επιχείρησης (π.χ. μέγεθος, εξέλιξη κύκλου εργασιών και κερδοφορίας, έσοδο ανά εργαζόμενο κλπ.) ενώ πριμοδοτούνται και επιπλέον στοιχεία (αν δεν βρίσκεται π.χ. εγκατεστημένη σε εμπορικό κέντρο κερδίζει επιπλέον βαθμούς). Κάθε επιχείρηση γνωρίζει εκ των προτέρων τη βαθμολογία της με βάση αυτά τα στοιχεία, και κανείς δεν μπορεί να την αλλάξει. Αφού επαληθευτούν τα στοιχεία, προκύπτει η κατάταξη των επιχειρήσεων.

  • Ενημερώνονται οι επιχειρηματίες για τους λόγους για τους οποίους δεν επιλέχτηκαν οι προτάσεις τους;

Μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολών, ταξινομούνται οι επιχειρήσεις με βάση τη βαθμολογία τους και εντάσσονται στη δράση βάσει κατάταξης μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού σε κάθε Περιφέρεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση». Τα στοιχεία που υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά ελέγχονται ότι είναι ορθά και αληθή και στη συνέχεια ελέγχεται ότι τα επενδυτικά σχέδια είναι συμβατά με όσα προβλέπει η δράση. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει άμεση, γραπτή αλλά και ηλεκτρονική πληροφόρηση των επιχειρήσεων μόλις υπάρχει στοιχείο που αφορά στις επενδύσεις ή τις προτάσεις τους.

Έγκριση, Εκταμίευση, Πρόοδος έργου

  • Πότε θα ανακοινωθεί η λίστα των προτάσεων που έγιναν δεκτές;

Μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής, θα υπάρχει πλήρης εικόνα σχετικά με τις βαθμολογίες που συγκέντρωσαν οι επιχειρήσεις αλλά και το πλήθος τους. Θα ακολουθήσει διαδικασία ελέγχου και επαλήθευσης των στοιχείων, και κατόπιν θα προκύψουν οι επενδυτικές προτάσεις που εντάσσονται.

  • Το ποσοστό συμμετοχής της επιχείρησης προκαταβάλλεται;

Η δράση προβλέπει προκαταβολή ύψους 35% επί της δημόσιας επιχορήγησης του συνολικού επιλέξιμου προϋπολογισμού της κάθε επένδυσης, εφ’οσον το επιθυμεί ο επενδυτής.

  • Ελέγχεται η πρόοδος του έργου, μετά την έγκριση της πρότασης;

Υπάρχει διαρκής επικοινωνία και παρακολούθηση, αλλά η επένδυση ελέγχεται με την ολοκλήρωσή της.

  • Πότε και πώς θα γίνει η εκταμίευση της επιχορήγησης;

Μετά την ολοκλήρωση της ψηφιακής επένδυσης και την αποπληρωμή της, η επιχείρηση υποβάλει αίτημα ολοκλήρωσης. Κατόπιν η επένδυση ελέγχεται και εφ’ όσον έχει υλοποιηθεί ορθά, αποπληρώνεται. Όσο ταχύτερα ολοκληρώσουν το επενδυτικό τους σχέδιο οι επιχειρήσεις τόσο ταχύτερα θα πληρωθούν.

Ελληνική Οικονομία, Κρίση και μειωμένη ρευστότητα επιχειρήσεων

  • Απαιτείται να διασφαλιστούν και κρατικοί πόροι για την υλοποίηση της δράσης ΕΣΠΑ;

Η δράση «digi-retail» έχει ήδη εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2007-2013. Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ζήτημα.

  • Το ποσοστό συμμετοχής της επιχείρησης μπορεί να καλυφθεί και με τραπεζικό δανεισμό; Εγγυάται το Ταμείο Εγγυοδοσίας για τις μικρές και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις για την χορήγηση σχετικών δανείων;

Η «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ» δεν ζητά δικαιολογητικά σχετικά με το πως θα καλύψει η κάθε επιχείρηση την ίδια συμμετοχή. Μπορεί να την καλύψουν με ίδια κεφάλαια, δανεισμό ή ό,τι άλλο επιθυμούν. Ούτως ή άλλως, η επιχορήγηση δίδεται αφού ολοκληρωθεί και αποπληρωθεί η ψηφιακή επένδυση.

Το όραμα

  • Συμμερίζεστε την άποψη ότι «η ανάκαμψη από την κρίση θα είναι ψηφιακή»;

Η «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ» όχι μόνο συμμερίζονται αυτήν την άποψη, αλλά την κάνουν πράξη καθημερινά! Αξιοποιούμε τους πόρους του ΕΣΠΑ 2007-2013 για να δώσουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις αλλά και στους πολίτες το «ευεργετικό άγγιγμα» της τεχνολογίας! Περισσότερες από 5.000 επιχειρήσεις έχουν ήδη ωφεληθεί άμεσα ή έμμεσα από την ενίσχυση των ψηφιακών επενδύσεων.

Αποκλειστική διαδικτυακή προβολή

  • Με ποιους τρόπους επιλέξατε να προβάλλεται η δράση αυτή και γιατί;

Για την προβολή των νέων δράσεων, αξιοποιήσαμε σχεδόν αποκλειστικά το Διαδίκτυο και επιτύχαμε υψηλή απήχηση με πολύ χαμηλό κόστος. Εκτός από την αξιοποίηση του Διαδικτύου, λειτουργούμε τηλεφωνικό και ηλεκτρονικό helpdesk (Τηλ. γραμμή Αρωγής Επιχειρήσεων: 800-5000-115
8:00 έως 20:00, εκτός αργιών και Σαββατοκύριακου).

Από την άλλη πλευρά, «οργώσαμε» την Ελλάδα και παρουσιάσαμε πρόσωπο-με-πρόσωπο το “digi-retail” σε δεκάδες επιμελητήρια και εμπορικούς συλλόγους σε όλη την Περιφέρεια. Είμαστε μια κατ’ εξοχήν «ψηφιακή» εταιρεία, αλλά πιστεύουμε και στην άμεση «ανθρώπινη» ενημέρωση των ενδιαφερόμενων.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Κοβάσεβιτς: «Κανονικά στην Τουρκία η ρεβάνς με τη Φενέρ, δεν ανησυχούμε για την ασφάλεια»

Όσα είπε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς για τη ρεβάνς με τη Φενέρμπαχτσε και την ασφάλεια στην Τουρκία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024