Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τι ξέρει για εσάς το Twitter για να σας κάνει εξατομικευμένες προτάσεις

Τι ξέρει για εσάς το Twitter για να σας κάνει εξατομικευμένες προτάσεις

Το Twitter, η δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων με 140 χαρακτήρες, δοκιμάζει μια υπηρεσία εξατομικευμένων προτάσεων στα μέλη του, με σκοπό να τους υποδείξει άλλους χρήστες που θεωρεί εξαιρετικά πιθανό να αρέσκονται να ακολουθούν. Οι Tailored Suggestions δημιουργούνται με βάση τις ιστοσελίδες που επισκέπτεται κάθε μέλος. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.

Το Twitter, η δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων με 140 χαρακτήρες, δοκιμάζει μια υπηρεσία εξατομικευμένων προτάσεων στα μέλη του, με σκοπό να τους υποδεικνύει άλλους χρήστες που θεωρεί εξαιρετικά πιθανό να αρέσκονται να ακολουθούν, ώστε να φτιάξουν ένα χρήσιμο και ενδιαφέρον Timeline. Οι Tailored Suggestions δημιουργούνται με βάση τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε στο «οικοσύστημα» του Twitter, όπως κάνουν κι άλλες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των LinkedIn, Facebook και YouTube.

Το Twitter προτείνει άλλους χρήστες του Twitter, και εμφανίζει τα τελευταία tweet τους.

Συγκεκριμένα, κάθε φορά που ένας χρήστης, μέλος του Twitter, επισκέπτεται μια ιστοσελίδα στην οποία υπάρχουν twitter button ή widget, το Twitter αφήνει ένα cookie στο οποίο καταγράφεται η επίσκεψη σε αυτόν τον δικτυακό τόπο. Προϋπόθεση για την καταγραφή είναι να έχει ήδη μπει ο χρήστης στο Twitter (sign in) και να παραμένει συνδεδεμένος. Εάν κάνει sign out από το Twitter, δηλαδή βγει προσωρινά από την υπηρεσία, η καταγραφή των ιστοσελίδων που επισκέπτεται διακόπτεται.

Για να κάνει την εξατομικευμένη πρότασή του το Twitter, λαμβάνει την πληροφορία από το cookie στον υπολογιστή του χρήστη και του υποδεικνύει να ακολουθήσει κάποιον λογαριασμό που ακολουθούν συχνά άλλα μέλη του Twitter που επισκέπτονται τις ίδιες ιστοσελίδες (όχι απαραίτητα ο προτεινόμενος).

Έτσι, υποθέτουμε για παράδειγμα, ότι εάν επισκέπτεστε σελίδες τεχνολογικού ενδιαφέροντος και άλλοι χρήστες που κάνουν το ίδιο ακολουθούν το techingr στο Twitter, τότε το Twitter θα σας προτείνει να ακολουθήσετε το techingr (αν δεν το κάνετε ήδη).

Η καταγραφή των ιστοσελίδων που επισκέπτεστε είναι ενεργοποιημένη εκ των προτέρων όταν εγγράφεστε στο Twitter για πρώτη φορά (sign up). Επίσης, το Twitter γνωρίζει πάντα τις ιστοσελίδες που επισκεφτήκατε τις τελευταίες δέκα ημέρες όντας συνδεδεμένοι σε αυτό, καθώς κάθε δέκα ημέρες τις διαγράφει, για να ξεκινήσει την νέα καταγραφή. Κρατά όμως τις εξατομικευμένες προτάσεις που σας έχει κάνει στο παρελθόν με βάση τις διαδικτυακές σας περιηγήσεις, όπως αναφέρεται στην σχετική ιστοσελίδα της υπηρεσίας.

Κάθε μέλος του Twitter μπορεί να απενεργοποιήσει την καταγραφή των ιστοσελίδων που επισκέπτεται. Αυτό επιτυγχάνεται από τις Ρυθμίσεις https://twitter.com/settings/account του λογαριασμού του με ένα κλικ στο Personalization. Η Ελλάδα δεν περιλαμβάνεται στο στάδιο των δοκιμών της υπηρεσίας εξατομικευμένων προτάσεων και ως εκ τούτου, δεν υπάρχει η δυνατότητα αναίρεσης της προεπιλογής.

Τα βλέμματα στράφηκαν στην υπηρεσία Tailored Suggestions, με αφορμή ανακοίνωση του Twitter που αφορούσε στην οικειοθελή συμμόρφωσή του με το περίφημο Do Not Track. Πρόκειται για μια διευκόλυνση προς τους χρήστες του Διαδικτύου, που επέβαλλε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου στις ΗΠΑ, με την οποία οι χρήστες δηλώνουν ότι δεν θέλουν να καταγράφονται οι επισκέψεις τους. Μέσω του browser δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν υπηρεσίες όπως το Twitter ή το Facebook που έχουν button ή widget ανά τον Παγκόσμιο Ιστό να καταγράφουν στοιχεία για τις επισκέψεις τους όταν δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει στις ιστοσελίδες αυτές.

Το Twitter δηλώνει ότι θα σεβαστεί το Do Not Track και παρά το γεγονός ότι η καταγραφή των επισκέψεων είναι ενεργοποιημένη εκ των προτέρων, θα σβήνει το cookie που συνδέει τον browser με τις ιστοσελίδες που επισκέφτηκε ο χρήστης στο ευρύτερο «οικοσύστημα» του Twitter, όταν «βλέπει» ότι ο χρήστης έχει επιλέξει το Do Not Track στον browser που χρησιμοποιεί.

Κάποιοι χρήστες θα δουν Εξατομικευμένες Προτάσεις από το Twitter στην ενότητα Who To Follow.

Η ρύθμιση Do Not Track είναι εφικτή στις εκδόσεις Firefox 5, Internet Explorer 9, και Safari 5.1 ή μεταγενέστερες Εάν χρησιμοποιείτε Chrome 17.0 ή μεταγενέστερο υπάρχει μια προέκταση που ενεργοποιεί το DNT στο Chrome Web Store.

Η υπηρεσία Who To Follow, με την οποία επίσης προτείνονται λογαριασμοί, βασίζεται στους λογαριασμούς που ήδη ακολουθεί ο χρήστης και όχι στις διαδικτυακές του περιηγήσεις. Εντούτοις, το Twitter αναφέρει ότι ενδέχεται να δουν σε αυτή την ενότητα τα μέλη του τις εξατομικευμένες προτάσεις με τη νέα μέθοδο.

Διαβάστε σχετικά στο tech.in.gr

Οι γίγαντες του Διαδικτύου, μεταξύ των οποίων και η Google, καθώς και όλα τα μέλη της αμερικανικού οργανισμού Digital Advertising Alliance συμφώνησαν να συμμορφωθούν ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά στους περισσότερους browser το κουμπί Do Not Track, για την «παρακολούθηση» των διαδικτυακών επισκέψεων των χρηστών, μεταδίδει η εφημερίδα Wall Street Journal.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024