Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη smartphone, λέει η Ericsson στα δίκτυα

Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη smartphone, λέει η Ericsson στα δίκτυα

Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας μπορούν και πρέπει να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας των συνδρομητών τους και στις σχέσεις με τους πελάτες τους. Η διαχείριση των (προηγμένων) υπηρεσιών τους μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο της Ericsson, προτείνει ο σουηδικός κολοσσός που διαχειρίζεται, για λογαριασμό τρίτων, τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα δίκτυά τους συνολικά σε 1 δισεκατομμύρια συνδρομητές ανά τον κόσμο.

Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας μπορούν και πρέπει να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας των συνδρομητών τους και στις σχέσεις με τους πελάτες τους. Η διαχείριση των (προηγμένων) υπηρεσιών τους μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο της Ericsson, προτείνει ο σουηδικός κολοσσός που διαχειρίζεται, για λογαριασμό τρίτων, τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα δίκτυά τους συνολικά σε 1 δισεκατομμύρια συνδρομητές ανά τον κόσμο.

Εξάλλου, υπάρχει χώρος για βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, επισημαίνει η Ericsson στην νεότερη έκθεσή της με αντικείμενο την εμπειρία από την χρήση smartphone.

  • Σύμφωνα με την έκθεση του Ιανουαρίου 2013, το 53% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του δικτύου και μόλις 2% εκφράζει δυσαρέσκεια. Το σημαντικό εύρημα του ConsumerLab της Ericsson είναι ότι το 45% των συνδρομητών δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο να πουν. Ακόμα σημαντικότερο ίσως, ότι σχεδόν οι μισοί συνδρομητές στο δείγμα που μελέτησε η Ericsson αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης στο Διαδίκτυο από το smartphone τους και το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και το 16% αντιμετωπίζει το πρόβλημα καθημερινά. Αν και η ανοχή στα προβλήματα είναι υψηλή, οι συνδρομητές προσδοκούν πως η τεχνολογία θα βελτιωθεί στο μέλλον.

Μοιάζει με αφανής ήρωας, αλλά η Ericsson φροντίζει να αξιοποιεί την ευκαιρία όποτε αυτή τής παρέχεται, για να θυμίσει πως είναι εκείνη που υποστηρίζει περισσότερους από 2,5 δισεκατομμύρια συνδρομητές με τις υπηρεσίες της -λογισμικό και υποδομή- μέσα από τα δίκτυα των πελατών της. «Μέσα από δίκτυά μας περνάει σήμερα το 40% της κίνησης» που προκαλούν κάθε λογής τηλέφωνα και φορητές συσκευές κάθε φορά που συνδέονται με δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, επισημαίνει.

  • H Ericsson χαρακτηρίζει «ορόσημο» την εξυπηρέτηση 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών μέσω των δικών της «managed services» που παρέχει σε δίκτυα ανά τον κόσμο.
  • Θεωρεί εαυτόν «αδιαφιλονίκητο ηγέτη» στα managed services, παραπέμποντας σε περισσότερες από 300 συμφωνίες που έχει υπογράψει παγκοσμίως.
  • Διακρίνει μάλιστα την τάση για «ευρυζωνική διασύνδεση πάντα και παντού και βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών» και εκτιμά ότι, η ζήτηση για managed services είναι ανάλογη.

Όσο αυξάνονται οι απαιτήσεις για μεγαλύτερες «λεωφόρους» κίνησης δεδομένων στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, όσο αυξάνεται ο αριθμός των smartphone ή των tablet 3G/4G και η κίνηση που προκαλούν στα δίκτυα τόσο μεγαλώνει η ανάγκη για τις υπηρεσίες διαχείρισης δικτύων που σας προσφέρουμε, μοιάζει να λέει η Ericsson. Εξάλλου, οι υπηρεσίες μετάδοσης ζωντανής εικόνας ή βίντεο, η μεταφορά αρχείων και πολλές ακόμα εργασίες αποδεικνύονται απαιτητικές και συγχρόνως, επίφοβες αφού απαιτούν από το δίκτυο να είναι έτοιμο για όλα ώστε να διατηρήσει ψηλά το επίπεδο ικανοποίησης των συνδρομητών της και να ενισχύσει την επωνυμία του.

Ένα δισεκατομμύριο συνδρομητές διαχειριζόμενων υπηρεσιών στα δίχτυα της Ericsson

Ο Magnus Mandersson, Head of Business Unit Global Services, λέει: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι που ξεπεράσαμε το κομβικό σημείο του 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών. Πετύχαμε αυτό το στόχο μέσω της δημιουργίας στενών σχέσεων με τους πελάτες, τις λειτουργίες και διαδικασίες υψηλής απόδοσης και τους ταλαντούχους ανθρώπους μας, που αποτελούν την καρδιά της Ericsson στον τομέα των επιχειρηματικών υπηρεσιών. Αυτό το ορόσημο είναι μία ακόμη σημαντική στιγμή στο ταξίδι μας. Το επόμενο βήμα είναι να κάνουμε τη μετάβαση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες διαχείρισης στα Experience Centric Managed Services».

Τι είναι όμως οι experience-centric managed services;

H Ericsson φαίνεται ότι έχει αντιληφθεί τον νέο ρόλο που καλούνται να αναλάβουν οι εταιρείες που μέχρι πρότινος περιορίζονταν στην παροχή του εξοπλισμού επικοινωνιών και υποστήριξης. Η σουηδική εταιρεία επισημαίνει ότι μετράει 15 χρόνια εμπειρίας στην διαχείριση δικτύων και μάλιστα διαφορετικών τεχνολογιών, με εξοπλισμό διαφορετικών κατασκευαστών. Yπερηφανεύεται, γιατί «εκβιομηχάνισε» την έννοια παροχής των λεγόμενων «διαχειριζόμενων υπηρεσιών» ή managed services σε πολλαπλούς παρόχους μέσω «παγκόσμιων κέντρων εξυπηρέτησης» και την οργάνωση των «υπηρεσιών τομέα».

Για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, οι πάροχοι πρέπει να επικεντρωθούν στην ανακάλυψη νέων τρόπων προώθησης της επιχειρηματικής καινοτομίας και στη βελτίωση της ποιότητας εμπειρίας των πελατών τους, υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Ericsson.

Αυτό μπορεί να γίνει με το μοντέλο Experience Centric Managed Services της Ericsson, το οποίο προσφέρει στους παρόχους προνόμια όπως:

  • η συνεχής βελτίωση της υπηρεσίας,
  • ο μειωμένος χρόνος για το λανσάρισμα υπηρεσιών στην αγορά,
  • η πρόσβαση σε καταρτισμένους τεχνικούς, και
  • η έμφαση από κοινού στην εμπειρία του χρήστη.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι, υποστηρίζει η Ericsson,

  • ικανοποιημένοι τελικοί χρήστες,
  • μειωμένες καταργήσεις συνδρομών,
  • υψηλότερα μέσα έσοδα ανά χρήστη και
  • μια οικονομικά πιο αποδοτική λειτουργία.

Πως διαχειρίζεται τις υπηρεσίες τρίτων η Ericsson
H Ericsson δηλώνει πως έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε εργαλεία, μεθόδους και διαδικασίες παράδοσης υπηρεσιών και έχει ιδρύσει τα Global Service Centers στη Ρουμανία, το Μεξικό, την Ινδία και την Κίνα που παρέχουν εξ’ αποστάσεως managed services για έναν μεγάλο αριθμό δικτύων ανά την υφήλιο.

  • Στη Βόρεια Αμερική το 2009, η Ericsson και η Sprint ανακοίνωσαν την εισαγωγή του Network Advantage, ένα καινοτόμο, 7ετές συμβόλαιο για managed services, το οποίο περιελάμβανε τη μεταφορά περίπου 6.000 εργαζομένων από το αμερικανικό δίκτυο στην Ericsson.
  • Στην Ευρώπη το 2010, η Ericsson εισάγει για πρώτη φορά ένα πλήρες πεδίο εφαρμογής της σύμβασης managed services για ένα δίκτυο LTE/Evolved Packet Core με την TDC στη Δανία.
  • Στην Αφρική το 2011, η Bharti Airtel υπέγραψε μια συμφωνία μείζονος σημασίας για managed services με την Ericsson προκειμένου να φέρει μια βελτιωμένη εμπειρία φωνής και δεδομένων για περισσότερους από 44 εκατομμύρια πελάτες της στην ήπειρο.
  • Στη Νότια Αμερική το 2011, η Ericsson επέκτεινε τη συνεργασία της στο managed services με την Telefónica σε ένα multi-vendor περιβάλλον στη Βραζιλία.
  • Στην Αυστραλία το 2011, η NBN Co ανέθεσε στην Ericsson την παροχή και τη διαχείριση ενός LTE δικτύου για σταθερή-ασύρματη διασύνδεση σε αγροτικές και περιφερειακές περιοχές της χώρας.
  • Τέλος, στην Ασία το 2013, η Reliance Communications και η Ericsson υπέγραψαν συμβόλαιο για managed services αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα στη Βόρεια και Δυτική Ινδία.

Τα managed services αφορούν ανθρώπους και ικανότητες, και στο πέρασμα των χρόνων περισσότεροι από 25.000 εργαζόμενοι έχουν μεταφερθεί στην Ericsson από παρόχους από όλο τον κόσμο.

«Η Ericsson συνεχώς αναζητά νέους τρόπους προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της να τοποθετήσουν τους δικούς τους πελάτες πρώτους. Εκτός από την ενίσχυση της καινοτομίας, της ευκινησίας και της ταχύτητας, τα managed services μπορούν να βοηθήσουν τους παρόχους να επικεντρωθούν στην ειδίκευση και να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη και στις πελατειακές σχέσεις», καταλήγει η Ericsson.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός 28-28: Σπουδαία εμφάνιση στην Ουγγαρία και τώρα όλα είναι στο χέρι του!

Ο Ολυμπιακός έμεινε ζωντανός για την πρόκριση στον τελικό του EHF European Cup, καθώς ήρθε ισόπαλος 28-28 με την Φερεντσβάρος στην Ουγγαρία – Σε μία εβδομάδα (27/4) η ρεβάνς στο Κλειστό της Ηλιούπολης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024