Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Deloitte: Στα... ηλεκτρονικά ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα οι καταναλωτές

Deloitte: Στα… ηλεκτρονικά ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα οι καταναλωτές

Πέντε στις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων είναι εταιρείες ηλεκτρονικών συσκευών και υπηρεσιών, σύμφωνα με την έκτη ετήσια έκθεση για τις παγκόσμιες δυνάμεις του κλάδου των καταναλωτικών προϊόντων από την Deloitte Touche Tohmatsu Limited. Για πρώτη φορά, την κορυφαία τριάδα της κατάταξης συμπληρώνουν εταιρίες του κλάδου ηλεκτρονικών προϊόντων.

Πέντε στις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων είναι εταιρείες ηλεκτρονικών συσκευών και υπηρεσιών, σύμφωνα με την έκτη ετήσια έκθεση για τις παγκόσμιες δυνάμεις του κλάδου των καταναλωτικών προϊόντων από την Deloitte Touche Tohmatsu Limited.

Στόχος της έκθεσης της Deloitte είναι να εντοπίσει και να κατατάξει τις 250 μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο, με βάση τα δημοσιευμένα οικονομικά τους αποτελέσματα για το λογιστικό έτος 2011 (το έτος που έληξε τον Ιούνιο του 2012).

Για πρώτη φορά, την κορυφαία τριάδα της κατάταξης συμπληρώνουν εταιρίες του κλάδου ηλεκτρονικών προϊόντων. Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση. Η Apple Inc., η οποία ανέβηκε 21 θέσεις σε πέντε χρόνια, ακολουθεί στη δεύτερη θέση. H Panasonic Corporation παρέμεινε στην τρίτη θέση. Στην έκτη θέση βρίσκεται η Sony Corp. και στην δέκατη, η Nokia.

Οι δέκα μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων δήλωσαν συνολικές πωλήσεις ύψους $846 δισεκατομμυρίων.

Οι 10 μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων- βάσει καθαρών πωλήσεων (σε $)

ΕταιρείαΧώραΚαθαρές πωλήσεις 2011Ποσοστό ανάπτυξης καθαρών πωλήσεων για το 2011
1. Samsung El.Νότια Κορέα150.1526,7
2. Apple Inc.ΗΠΑ108.24966
3.Panasonic Corp.Ιαπωνία99.412-9,7
.4 Nestlé S.A.Ελβετία94.704-10,1
5. The Procter & Gamble CompanyΗΠΑ83.6801,4
6. Sony CorporationΙαπωνία70.022-12,3
7. PepsiCo, Inc.ΗΠΑ66.50415
8. Unilever GroupΟλλανδία, Μ.Βρετανία64.7215
9. Kraft Foods Inc. (Mondelēz International, Inc.)ΗΠΑ54.36510,5
10. Nokia CorporationΦινλανδία53.846-8,9

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο κλάδος των προϊόντων μόδας σημείωσε τα υψηλότερα επίπεδα ανάπτυξης (14%) από όλους τους κλάδους που μελετήθηκαν. Επίσης παρέμεινε ένας από τους πιο κερδοφόρους με σύνθετο καθαρό περιθώριο κέρδους 8%.

Από την άλλη μεριά, μειωμένη ήταν η εκπροσώπηση του κλάδου τροφίμων, ποτών και καπνού στην φετινή λίστα. Εντούτοις, ο κλάδος αυτός παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη σύνθετων πωλήσεων 9%.

Επίσης, η έκθεση αναλύει τις τάσεις στην συμπεριφορά των καταναλωτών υπό το πρίσμα της ψηφιακής ανάπτυξης. Η επιρροή των καταναλωτών και η αγοραστική τους συμπεριφορά γίνονται ακόμα πιο εμφανείς με την αύξηση της χρήσης smartphones και tablets, αναφέρεται. Η έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι το 58% των καταναλωτών που διαθέτει smartphone το έχει χρησιμοποιήσει σε εφαρμογές που συνδέονται με καταστήματα και αγορές.

«Ο αντίκτυπος που έχει η ψηφιακή ανάπτυξη στη συμπεριφορά των καταναλωτών και του αγοραστή γενικά, δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Η ψηφιακή ανάπτυξη επηρεάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands, που αναζητούν τα προϊόντα, που αγοράζουν μέσω πολλαπλών καναλιών, που επωφελούνται από προσφορές, καθώς και τον τρόπο που εξυπηρετούνται μετά την αγορά τους», δήλωσε ο Jack Ringquist, Global Consumer Products Lead, DTTL. «Οι κατασκευαστές πρέπει να συνεχίσουν να επανεξετάζουν τον τρόπο λειτουργίας τους και να αναπτύσσουν τις υπηρεσίες analytics με σκοπό τον καλύτερο εντοπισμό, κατανόηση, και, τελικά, την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών».

Μπορείτε να διαβάσετε την έκθεση Παγκόσμιες Δυνάμεις του κλάδου των Καταναλωτικών Προϊόντων 2013.

«Σημάδια εξυγίανσης»

Σύμφωνα με την έκθεση, ο παγκόσμιος κλάδος καταναλωτικών προϊόντων δείχνει σημάδια εξυγίανσης παρά την επίμονη οικονομική επιβράδυνση: 80% των εταιριών δήλωσαν αυξημένες πωλήσεις το τελευταίο λογιστικό έτος και 90%, κέρδος.

Οι 250 μεγαλύτερες εταιρίες του παγκόσμιου κλάδου καταναλωτικών προϊόντων σημείωσαν ανάπτυξη 7% παρά την οικονομική αβεβαιότητα. Οι συνολικές πωλήσεις τους υπερβαίνουν τα $3 τρισεκατομμύρια από τα $2,82 τρισεκατομμύρια του λογιστικού έτους 2010.

«Η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις γύρω από τον πληθωρισμό, την κρίση του ευρώ και τις φυσικές καταστροφές. Οι υγιείς πωλήσεις στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων αποτελούν μια ένδειξη ότι η παγκόσμια οικονομία μπορεί να ανακάμψει, δήλωσε ο Dr. Ira Kalish, Global Economics Director, Deloitte Services LP της Deloitte Ηνωμένων Πολιτειών. «Αυτό σημαίνει ότι για τα επόμενα χρόνια, ο κλάδος θα πρέπει να δει σταθερή ανάπτυξη αλλά δυσανάλογα προερχόμενη από τις αναδυόμενες αγορές».

Αποτελέσματα ανά περιοχή

Τα υψηλότερα κέρδη παρουσιάζουν οι εταιρίες της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής με ανάπτυξη 24%. Ακολουθούν οι εταιρίες της Λατινικής Αμερικής με ανάπτυξη 16%, της Βορείου Αμερικής με 14%, της Ευρώπης με 4% και της περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού με ανάπτυξη 2%.

Ωστόσο στην Ευρώπη, η ετήσια ανάπτυξη των γαλλικών εταιριών 15% ξεπέρασε την ανάπτυξη των αντίστοιχων γερμανικών (6%) και βρετανικών (6%). Η Βόρεια Αμερική είχε το υψηλότερο περιθώριο σύνθετων καθαρών κερδών (10%) από όλες τις περιοχές.

Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι ιαπωνικές εταιρίες είδαν μείωση στις πωλήσεις τους κατά 4%, κυρίως λόγω των πολλαπλών επιπτώσεων που προκλήθηκαν από τον σεισμό και το τσουνάμι. Ωστόσο, αν εξαιρέσουμε την Ιαπωνία, η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού στο σύνολό της σημείωσε ανάπτυξη άνω του μέσου όρου (10%), και συγκεκριμένα η Κίνα με το Χονγκ Κονγκ πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη αύξηση φτάνοντας το 24%.

Για πρώτη φορά, η έκθεση παρακολούθησε την πορεία της ανάπτυξης των εταιριών για διάστημα άνω των πέντε ετών και εντόπισε διαφορετικά αποτελέσματα ανά περιοχή. Η Λατινική Αμερική από το 2006 ως το 2011 σημείωσε συνολικά την μεγαλύτερη ανάπτυξη απ’ όλες τις περιοχές ετησίως (22%). Ακολουθεί η περιοχή της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής (10%), η Ευρώπη με 6%, η Βόρεια Αμερική με 6% και η περιοχή Ασίας και Ειρηνικού με 5%.

Οι αναδυόμενες αγορές συνεχίζουν να τροφοδοτούν τις ταχύτερες 50

Οι 50 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων αναπτύχθηκαν περισσότερο και τρεις φορές γρηγορότερα από τις 250 μεγαλύτερες εταιρίες συνολικά.

Για πρώτη φορά, οι 50 ταχύτερες εταιρίες αξιολογήθηκαν με κριτήριο τη αύξηση των πωλήσεων κατά την πενταετή περίοδο 2006-2011. Σχεδόν το 60% των ταχύτερων εταιριών καταναλωτικών προϊόντων ήταν μέσα στις 50 ταχύτερες εταιρίες για το 2011, με μεγάλη εκπροσώπηση των αναδυόμενων αγορών όπως είναι η Κίνα και η Βραζιλία.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Σάλος με τον Ρούντιγκερ: Αντιδράσεις για ποστάρισμά του που παραπέμπει σε… ISIS

Ο Αντόνιο Ρούντιγκερ έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις με ένα ποστάρισμά του με αφορμή το Ραμαζάνι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024