Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Μελέτη: Δις από την χρήση του Διαδικτύου στα οχήματα χωρίς οδηγό

Μελέτη: Δις από την χρήση του Διαδικτύου στα οχήματα χωρίς οδηγό

Τις ριζικές αλλαγές που θα επιφέρει στην οικονομία η κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων -η οποία τοποθετείται δέκα χρόνια αργότερα- καταγράφει αμερικανική μελέτη από την εταιρεία McKinsey & Company.

Τις ριζικές αλλαγές που θα επιφέρει στην οικονομία η κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων -η οποία τοποθετείται δέκα χρόνια αργότερα- καταγράφει αμερικανική μελέτη από την εταιρεία McKinsey & Company.

Δισεκατομμύρια δολάρια θα εισρέουν κάθε χρόνο στις εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες πρόσβασης στο Ίντερνετ μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας και στους κατασκευαστές σχετικού εξοπλισμού, ακόμα και αν οι επιβάτες ξοδεύουν μέρος του ελεύθερου χρόνου τους online κατά την διαδρομή, εκτιμά η μελέτη που δημοσιεύτηκε στις 5 Μαρτίου. Εάν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό υιοθετηθούν ευρύτερα, το οικονομικό όφελος από την μείωση των θανατηφόρων και μη τροχαίων ατυχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες θα άγγιζε τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, εκτιμούν οι αναλυτές.

Οι κάτοχοι αυτόνομων οχημάτων θα έχουν έως και 50 λεπτά περισσότερο ελεύθερο χρόνο ημερησίως, χρόνος ο οποίος θεωρείται πολύ πιθανό να αξιοποιείται online. Αυτός ο ελεύθερος χρόνος στο αυτοκίνητο θα μπορούσε να δημιουργήσει 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο για κάθε λεπτό που επιλέγουν επιλέγουν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο καθ’οδόν. Το ποσό θα μπορούσε να φτάσει στα 140 δισεκατομμύρια δολάρια εάν οι επιβάτες ξόδευαν τον μισό από τον ελεύθερο χρόνο τους (ή περί τα 25 λεπτά) σερφάροντας ή ψωνίζοντας online, σχολιάζει στο πρακτορείο Reuters ο Hans-Werner Kass, επικεφαλής του τμήματος Automotive στην MacKinsey.

Εντούτοις, από την μελέτη προκύπτει επίσης ότι ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία θα μεταμορφωθεί από την «εισβολή» μη παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων. Αν και κάποιοι από τους παραδοσιακούς παίκτες, ειδικά στο ανώτερο τμήμα της αγοράς, όπως η Mercedes-Benz της Daimler AG ή η Audi της Volkswagen AG ήδη ξεκινούν να υλοποιούν συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ο ανταγωνισμός θα ενταθεί από την βιομηχανία της τεχνολογίας. Νεοεισερχόμενοι θεωρούνται εταιρείες όπως η Tesla Motors Inc, η Apple και η Google, το όνομα των οποίων εμπλέκεται ήδη στην κατασκευή των πρώτων αυτοκινήτων που οδηγούν μόνα τους.

Οι αλλαγές όμως στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν σταματούν εκεί, εκτιμά η μελέτη. Η σταδιακή στροφή στα αυτόνομα οχήματα, η οποία σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα επιταχυνθεί νωρίτερα από το 2025, θα μπορούσε να επιφέρει πρωτοφανείς αλλαγές: Ανάμεσά τους, το αντικείμενο της ασφάλισης που θα αφορά σε ατυχήματα από ανθρώπινο λάθος ή από τεχνική βλάβη, αλλά και η μειωμένη ανάγκη για service στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, καθώς η διάγνωση και η ενημέρωση των συστημάτων σε ολοένα περισσότερα οχήματα θα γίνεται ασύρματα.

Διαβάστε περισσότερα για τα αυτόνομα οχήματα στο tech.in.gr:

Την στενή, στρατηγικής σημασία, συνεργασία της με το πανεπιστήμιο Carnegie Mellon ανακοίνωσε η Uber στις 2 Φεβρουαρίου. Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι να αξιοποιήσει η εταιρεία την εξειδίκευση του πανεπιστημίου στην πληροφορική και συγκεκριμένα την τεχνογνωσία του κέντρου ρομποτικής. Δίπλα στην πανεπιστημιούπολη στο Πίτσμπουργκ θα στήσει η Uber το δικό της Κέντρο Προηγμένων Τεχνολογιών για να μελετήσει όσα απαιτούνται για την ασφαλή κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων

«Με τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό η ασφάλεια στην άσφαλτο θα βελτιωθεί και ο τρόπος μετακίνησης για εκατομμύρια ανθρώπους θα μεταμορφωθεί, το πρώτο σημαντικό βήμα έχει γίνει», δηλώνει ο επικεφαλής του πρότζεκτ που επιχειρεί η Google κατά την επίδειξη του πρότυπου αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα διθέσιο αυτοκίνητο που δεν έχει κανένα μέσο χειρισμού από τον άνθρωπο, ούτε καν τιμόνι ή φρένα, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι 40 χιλιόμετρα την ώρα και το μόνο μέσο για να επέμβουν οι επιβάτες είναι να πατήσουν το κόκκινο κουμπί Stop.

Reuters,In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024