Λιγότερο έντιμοι και ταπεινοί οι κάτοχοι iPhone από τους κατόχους Android
To 90% των smartphone που πωλούνται παγκοσμίως είναι είτε Android ή iPhone. Παρά το γεγονός ότι η λειτουργικότητά τους είναι «πολύ παρόμοια», η συζήτηση και οι καμπάνιες προώθησής των δύο αυτών κατηγοριών smartphone υποδεικνύουν ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρηστών τους. Εντούτοις, κανείς δεν είχε εξετάσει κατά πόσο ισχύει πραγματικά κάτι τέτοιο, εμπειρικά.
Spotlight
-
Βρέθηκαν 2 απανθρακωμένα πτώματα κατά την κατάσβεση πυρκαγιάς σε σπίτια
-
Τα στάδια ανάπτυξης ενός σκύλου. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
-
«Τουρισμός για όλους»: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων – Μέχρι πότε εξαργυρώνεται το voucher
-
Προκλητικές δηλώσεις Ερντογάν για την Κύπρο – «Αν δεν σταματούσαμε το ’74, σήμερα θα ήταν τουρκική»
To 90% των smartphone που πωλούνται παγκοσμίως είναι είτε Android ή iPhone. Παρά το γεγονός ότι η λειτουργικότητά τους είναι «πολύ παρόμοια», η συζήτηση και οι καμπάνιες προώθησής των δύο αυτών κατηγοριών smartphone υποδεικνύουν ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρηστών τους. Εντούτοις, κανείς δεν είχε εξετάσει κατά πόσο ισχύει πραγματικά κάτι τέτοιο, εμπειρικά.
Ο τύπος του smartphone που επιλέγει κανείς αποκαλύπτει πολύτιμη
πληροφορία για την προσωπικότητά του ιδίου, υποστηρίζουν οι Heather Shaw
(BSc), David A. Ellis, (PhD), Libby-Rae Kendrick, Fenja Ziegler (PhD), και Richard Wiseman (PhD) από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια
Lincoln και Lancaster στη Μ.Βρετανία που μίλησαν σε 530 χρήστες smartphone το 2015 και το 2016.
Χρήστες iPhone θεωρείται πιθανότερο να είναι οι γυναίκες, οι νεότεροι και εκείνοι που ανησυχούν περισσότερο για την εικόνα που τους προσδίδει το τηλέφωνό τους.
Η προσωπικότητα όσων έχουν iPhone είναι επίσης μια σημαντική διαφορά με τους χρήστες Android. Οι χρήστες iPhone είναι λιγότερο τίμιοι, ταπεινοί και συναισθηματικοί σε σχέση με τους κατόχους Android, συμπεραίνει η ίδια μελέτη.
Οι ερευνητές έφτιαξαν ένα στατιστικό μοντέλο, με το οποίο μπορούν να εκτιμήσουν με επιτυχία 7 στις 10 φορές εάν ο χρήστης είχε iPhone ή Android.
Οι ερευνητές δεν έχουν ακόμα μελετήσει τι συμβαίνει με όσους είχαν Android και αγόρασαν iPhone ή, με εκείνους που είχαν iPhone και γύρισαν σε Android. Επίσης, αντικείμενο περαιτέρω διερεύνησης θα μπορούσε να γίνει η ταύτιση των χρηστών με το προφίλ που τους προσδίδουν οι διαφημιστικές καμπάνιες κατά την επιλογή iPhone ή Android και η μόνιμη ή περιστασιακή σχέση τους με αυτό το προσωπείο.
tech.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις