Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Φίλοι και «ακόλουθοι» αλά Twitter στο Facebook

Φίλοι και «ακόλουθοι» αλά Twitter στο Facebook

H δημοφιλέστερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης προσθέτει στις λειτουργίες του μια δυνατότητα μάλλον χρήσιμη σε δημόσια πρόσωπα, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες, πολιτικούς ή δραστήριες ομάδες: Μπορούν να ενημερώνουν όσους έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για τις δραστηριότητές τους χωρίς απαραίτητα να είναι φίλοι. Η λειτουργία των Εγγραφών στο Facebook θυμίζει τους «ακόλουθους» στο Twitter.

H δημοφιλέστερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης προσθέτει στις λειτουργίες του μια δυνατότητα μάλλον χρήσιμη σε δημόσια πρόσωπα, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες, πολιτικούς ή δραστήριες ομάδες: Μπορούν να ενημερώνουν όσους έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για τις δραστηριότητές τους χωρίς απαραίτητα να είναι φίλοι. Η λειτουργία των Εγγραφών στο Facebook θυμίζει τους «ακόλουθους» στο Twitter.

Μέχρι τώρα, τα μέλη του Facebook είχαν μια επιλογή για να δικτυωθούν με άλλα μέλη: να ζητήσουν Προσθήκη στους Φίλους, αποστέλλοντας ένα αίτημα φιλίας. Στο εξής, έχουν τη δυνατότητα «Εγγραφής» για να λαμβάνουν στις Ειδοποιήσεις τους (στη δική τους αρχική σελίδα) τις δημόσιες αναρτήσεις του μέλους που τους ενδιαφέρει, χωρίς να έχουν υποβάλλει αίτημα «φιλίας».

Η δυνατότητα Εγγραφών δεν είναι ενεργοποιημένη εκ προοιμίου. Ο χρήστης πρέπει να ενεργοποιήσει τις εγγραφές για να επιτρέψει σε όλους να βλέπουν τις δημόσιες ενημερώσεις του.

Όλα όμως τα μέλη θεωρούνται «εγγεγραμμένοι» στις ενημερώσεις των φίλων τους, είτε αυτοί δέχονται εγγραφές, είτε όχι. Αυτό είναι χρήσιμο αφού μπορεί κανείς να περιορίσει για πόσες ή ποιές από τις ενημερώσεις τους θα ενημερώνεται (για τις ανακοινώσεις παιχνιδιών, για το ανέβασμα νέων φωτογραφιών κ.ά.).

Αναλυτικά

Μέχρι τώρα, στο Facebook υπήρχαν μόνο «φίλοι». Στο εξής, τα μέλη του αποκτούν τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσουν λιγάκι τις σχέσεις τους, επιλέγοντας να εγγραφούν στις ενημερώσεις κάποιου άλλου μέλους, δηλώντας την προτίμησή τους, χωρίς απαραίτητα να είναι φίλοι.

Κάτι τέτοιο είναι χρήσιμο στην περίπτωση που κάποιος είναι για παράδειγμα, ανερχόμενος καλλιτέχνης, μπλόγκερ, δημοσιογράφος, πολιτικός ή γενικότερα δημόσιο πρόσωπο. Με τον ίδιο τρόπο που, στο Τwitter, «ακολουθεί» κανείς κάποιους χρήστες οι δημοσιεύσεις των οποίων τον ενδιαφέρουν, έτσι και στο Facebook θα μπορεί να βλέπει στις Ενημερώσεις του τις δημόσιες αναρτήσεις του προσώπου στο προφίλ του οποίου έχει εγγραφεί (υπό την προϋπόθεση να δέχεται εγγραφές).

Αυτό καταρχήν απαλλάσσει τα ανερχόμενα δημόσια πρόσωπα από την προϋπόθεση να αποδέχονται αιτήματα φιλίας από τους οπαδούς τους, αφετέρου δεν περιορίζει τον αριθμό τους στους… 5.000 φίλους.

Από την άλλη, η αρχική σελίδα με τις Ενημερώσεις δεν γεμίζει από ανούσια πολλές φορές δημόσια post από υποτιθέμενους φίλους -κάποιοι παραμένουν φίλοι και μας ενδιαφέρει οτιδήποτε λένε, ενώ για κάποιους άλλους μας ενδιαφέρουν μόνο όσα λένε δημόσια.

Με τις Εγγραφές, όλα τα μέλη του Facebook θεωρούνται εκ προοιμίου εγγεγραμμένα μέλη των φίλων τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να ξεκαθαρίσουν λιγάκι και οι ενημερώσεις που συγκεντρώνονται στο προφίλ σας από τους φίλους. Επιλέγοντας Εγγεγραμμένοι (αριστερά στο μενού) μπορείτε να ορίσετε ανά φίλο τον αριθμό (όλες, τις περισσότερες ή μόνο τις σημαντικές) και το είδος των ενημερώσεων που θα βλέπετε στις Ενημερώσεις σας (κοινωνικά γεγονότα, ενημερώσεις κατάστασης, φωτογραφίες και βίντεο, παιχνίδια, σχόλια και «Μου αρέσει», άλλη δραστηριότητα)

Επίσης, όσοι δέχονται εγγραφές μπορούν να επιλέξουν εάν και ποιοι μπορούν να υποβάλλουν σχόλια στις δημόσιες αναρτήσεις τους ή να κάνουν like.

Αυτό που επιχειρεί να κάνει το Facebook είναι να πείσει τα δημόσια πρόσωπα να ενημερώνουν το προφίλ τους με τον ίδιο τρόπο που ενημερώνουν το λογαριασμό τους στο Τwitter. Μέχρι τώρα, υπήρχε η δυνατότητα να δημοσιεύεται στο προφίλ στο Facebook ό,τι αναρτάται στο twitter (συνδέοντας τους δύο λογαριασμούς), όχι όμως ανάποδα: ό,τι αναρτάται στο Facebook να προωθείται στο Twitter. Αρχικά, η δυνατότητα αυτή υπάρχει για τις Σελίδες, οι οποίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Σύντομα, θα υπάρχει και για τα προφίλ ιδιωτών. Όταν γίνει η σύνδεση των δύο λογαριασμών (http://www.facebook.com/twitter), ό,τι αναρτάται ως δημόσιο post στο Facebook θα μεταφέρεται και στο συνδεδεμένο λογαριασμό στο Twitter.

Εγγραφείτε στο προφίλ μου (Ανθή Παναγιωτάκη)

Τα πλεονεκτήματα των Εγγραφών

  • Δεν χρειάζεται να μπαίνετε στο προφίλ του χρήστη που σας ενδιαφέρει -εγγράφεστε στις δημόσιες ενημερώσεις του
  • Δεν χρειάζεται να του στείλετε αίτημα φιλίας για να εγγραφείτε και να λαμβάνετε τις ενημερώσεις του
  • Μπορείτε να μπλοκάρετε κάποιους από τους νέους εγγεγραμμένους στις ενημερώσεις σας και μπορούν να σας μπλοκάρουν από τη δική τους λίστα αποδεκτών
  • Μπορείτε να ορίσετε τον αριθμό (όλες, τις περισσότερες ή τις σημαντικές) και το είδος των ενημερώσεων από φίλους και αποστολείς ενημερώσεων στους οποίους έχετε εγγραφεί
  • Μπορείτε να απευθύνετε τις αναρτήσεις σας μόνο στον κύκλο των φίλων σας
  • Προς το παρόν δεν μπορείτε να στέλνετε στο twitter τις δημόσιες ενημερώσεις στο προφίλ σας από το Facebook (εκτός εάν έχετε Σελίδα), το Facebook όμως έχει ανακοινώσει ότι θα επιτρέψει τη διασύνδεση λογαριασμών

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Η εντυπωσιακή προσέλευση Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού στη Euroleague

Η Euroleague έβγαλε το μέσο όρο των εισιτηρίων της, με αυτά να είναι περισσότερα από ποτέ άλλοτε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024