Πως θα ελέγχετε το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας online

Πως θα ελέγχετε το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας online
Cosmote, Vodafone και Wind παρέχουν διαδικτυακές υπηρεσίες ενημέρωσης για το λογαριασμό που εκδίδουν. Όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σας προτρέπουν να εγγραφείτε στην αντίστοιχη υπηρεσία, αφού προηγουμένως προσκομίσετε τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά σαςΔιαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.

Συνδρομητές Cosmote


  • Εάν θέλετε να ενημερωθείτε για το τιμολογημένο ποσό που αντιστοιχεί στο λογαριασμό σας, ή/και τον κωδικό για την εξόφλησή του, μπορείτε να στείλτε μήνυμα χωρίς χρέωση στο 1256, αναγράφοντας το γράμμα Λ ή L.
Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE e-Bill, αποκτάτε ηλεκτρονική πρόσβαση στον λογαριασμό σας μέσω Internet (επίσημη ιστοσελίδα COSMOTE). Πιο συγκεκριμένα:

  • Έχετε τη δυνατότητα να πληροφορείστε άμεσα και με ασφάλεια για τα επιμέρους στοιχεία των λογαριασμών σας, όπου και να βρίσκεστε
  • Μπορείτε να διαχειρίζεστε με ευκολία τις διαθέσιμες πληροφορίες των λογαριασμών σας, μέσω της εξαγωγής αρχείων (excel, text, XML) και χρήσης έτοιμων αναφορών
  • Διατηρείτε τη δυνατότητα παρακολούθησης στατιστικών στοιχείων σχετικά με τον τρέχον λογαριασμό
  • Έχετε πρόσβαση στους τέσσερις τελευταίους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί και παράλληλα σας δίνεται η δυνατότητα για άμεσο έλεγχο των πληρωμών μέσω της παρακολούθησης των εξοφλήσεων λογαριασμών των τελευταίων μηνών
  • Οι υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν, χωρίς τέλος ενεργοποίησης.
Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία e-Βill αρκεί να εγγραφείτε στο COSMOTE Web Portal. Μετά την εγγραφή θα σας δοθεί username και password για τη χρήση του portal γενικά, μέρος του οποίου είναι και η υπηρεσία COSMOTE e-Bill.

  • Μπορείτε να εγγραφείτε στην Υπηρεσία COSMOTE e-Bill, εφόσον επισκεφτείτε κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου COSMOTE, OTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή σε κατάστημα αντιπροσώπου, προσκομίζοντας την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και συμπληρώνοντας μια αίτηση ενεργοποίησης με το email σας.
Επίσης, μπορείτε να στείλετε ενυπόγραφο αίτημα, στον αριθμό φαξ 210 2518080, με φωτοαντίγραφο δύο όψεων της αστυνομικής σας ταυτότητας, το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το email σας.

Η Cosmote ανταποκρίθηκε σε σχετικό αίτημά μας και διευκρινίζει τα εξής:

Αίσθηση του υπολοίπου του χρόνου ομιλίας/sms/MB του προγράμματος του μπορεί να έχει με την υπηρεσία Έλεγχος Υπολοίπου (ΕΥ) και το μήνυμα Λ (Λογαριασμός) στο 1256.

Συγκεκριμένα, η COSMOTE προσφέρει την υπηρεσία Έλεγχος Υπολοίπου για να ξέρουν οι συνδρομητές ανά πάσα στιγμή το υπόλοιπο της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης του προγράμματός τους. Πιο αναλυτικά, η υπηρεσία «Έλεγχος Υπολοίπου» ενημερώνει μέσω γραπτού μηνύματος, για:

  • το υπόλοιπο που έχει ο συνδρομητής σε δωρεάν χρόνο ομιλίας, μηνύματα (sms & mms) και ΜΒ
  • την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού του μέχρι την οποία ισχύει το παραπάνω υπόλοιπο
  • την ημερομηνία και την ώρα της τελευταίας ενημέρωσης του συστήματος
Ο συνδρομητής στέλνει ο συνδρομητής δωρεάν το μήνυμα «1» στο 1256.

Επίσης, στέλνοντας Λ στο 1256 μπορεί ανά πάσα στιγμή να μάθει το ποσό του λογαριασμού του Συμβολαίου ή του ΚαρτοΣυμβολαίου του.

Συνδρομητές Vodafone

  • Για να ελέγξετε το λογαριασμό σας, μπορείτε να καλείτε δωρεάν το 1289 ή να στέλνετε δωρεάν ένα κενό μήνυμα στον ίδιο αριθμό. Εναλλακτικά μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω καταστήματος Vodafone ή καλώντας στο 13830.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το My account για να ελέγξετε τις χρεώσεις του λογαριασμού σας. Η δυνατότητα εξαγωγής της ανάλυσης των κινήσεων σε μορφή XLS, επιτρέπει τη χρήση φίλτρων για ευκολότερη αναζήτηση. Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κατάστημα Vodafone ή να καλέσετε στο 13830.
Εαν δείτε στο λογαριασμό σας μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς που σας χρεώνουν, θα πρέπει να καλέσετε στο 13830, ώστε να ελεγχθεί σε ποια εταιρία ανήκουν και να λάβετε πληροφορίες για τον τρόπο απενεργοποίησης τους.

Η Vodafone διευκρινίζει στο tech.in.gr τα εξής:

Με την εγγραφή σας στο My account, μ’ ένα κλικ βλέπετε το λογαριασμό σας με πλήρη ανάλυση κλήσεων. Στο Μy account θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερο έλεγχο του λογαριασμού σας. Πιο συγκεκριμένα, με ένα κλικ στο www.vodafone.gr έχετε:

  • πρόσβαση στην αναλυτική κατάσταση των κλήσεών σας για να έχετε άμεσα όλες τις πληροφορίες που αφορούν την χρήση σας (διάρκεια/ κόστος/ ημερομηνία)
  • καλύτερη παρακολούθηση της μηνιαίας χρήσης με εργαλεία, όπως ταξινόμηση κλήσεων ανά αριθμό, διάρκεια, κόστος, περίοδο χρήσης, εντός/ εκτός παγίου κ.λ.π.,
  • πρόσβαση στους έξι τελευταίους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί, όπως και την εξαγωγή όποιου λογαριασμού επιθυμείτε (πέρα των 6 μηνών και μέχρι την ημερομηνία εγγραφής στο My Account), σε αρχείο τύπου pdf
  • δυνατότητα εξαγωγής της ανάλυσης των κινήσεων σας σε αρχείο excel ή/και csv, που επιτρέπει τη χρήση φίλτρων για ευκολότερη αναζήτηση και τη δημιουργία ποικίλων στατιστικών αναφορών για να διαχειρίζεστε με ευκολία τις διαθέσιμες πληροφορίες των λογαριασμών.
Η εγγραφή στο My Account είναι πολύ απλή και δωρεάν, είτε με επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/myaccount, είτε με επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα Vodafone. Με την εγγραφή σας θα δημιουργήσετε Username και Password που θα σας ζητείται κάθε φορά που επισκέπτεστε το My account προκειμένου στο χώρο αυτό να έχετε μόνο εσείς πρόσβαση. Επιπλέον, οι χρήστες του My account θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS και e-mail  μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός τους με το συνολικό οφειλόμενο ποσό, την ημερομηνία έκδοσης του τελευταίου λογαριασμού αλλά και τον αριθμό μητρώου συνδρομητή, και απευθείας link για να τον κατεβάσετε σε excel ή pdf

Η Vodafone παρέχει επιπλέον την υπηρεσία «Vodafone Έλεγχος κόστους», ώστε οι συνδρομητές των προγραμμάτων ομιλίας Vodafone Unlimited και Vodafone Οικονομικά αλλά και των προγραμμάτων Vodafone Mobile Broadband να ενημερώνεστε αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ενημερωτικό SMS όταν φτάνετε στο 80% του χρόνου ομιλίας και του Mobile Internet του προγράμματός σας.

Εάν θέλετε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή το υπόλοιπο της ενσωματωμένης χρήσης του προγράμματός σας προς άλλα δίκτυα, μπορείτε να ενημερώνεστε με δωρεάν κλήση ή κενό μήνυμα στον αριθμό 1284.
Πιο αναλυτικά, με την υπηρεσία αυτή η Vodafone ενημερώνει, για τα εξής:
  • το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας, μηνυμάτων ή/και MB του βασικού προγράμματος χρήσης όπως και των επιπρόσθετων πακέτων που έχει τυχόν ενεργοποιήσει ο συνδρομητής.   
  • την ημερομηνία και την ώρα της τελευταίας ενημέρωσης του συστήματος
  • την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού του μέχρι την οποία ισχύει το παραπάνω
Συνδρομητές WIND

Η υπηρεσία WIND e-Bill χαρακτηρίζεται ο πιο γρήγορος, εύκολος και ασφαλής τρόπος για να βλέπουν οι συνδρομητές της Wind και να αναλύουν μέσω Internet τον λογαριασμό τους.

Χρειάζεστε:

  • τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.)
  • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
  • τον Κωδικό Ενεργοποίησης της υπηρεσίας που αναγράφεται πάνω αριστερά στον τελευταίο λογαριασμό σας
Οποιαδήποτε αντίρρηση, σχετική με τις χρεώσεις του λογαριασμού σας, πρέπει να τη γνωστοποιήσετε εγγράφως εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών απαντά στον αριθμό 210 5100101 ή 210 5100106 ή με e-mail στην ηλεκρονική διεύθυνση: CustomerCareFixed (ατ) wind.com.gr

Η Wind επίσης μας παραχώρησε αναλυτικές οδηγίες, σύμφωνα με τις οποίες, οι τρόποι ενημέρωσης για ιδιώτες συνδρομητές είναι:

  • On- line,  μέσω της υπηρεσίας e-bill. Παρέχεται ενημέρωση για το συνολικό ποσό οφειλής του τρέχοντα λογαριασμού αλλά και για τους προηγούμενους λογαριασμούς (ανεξόφλητους ή μη), ημερομηνία έκδοσης και λήξης αυτών. Επίσης, μέσω της ίδιας υπηρεσίας παρέχεται η δυνατότητα απεικόνισης της αναλυτικής κατάστασης των λογαριασμών του συνδρομητή
  • Μέσω της IVR εφαρμογής, με κλήση στο 1260 από κινητό Wind με χρέωση 0,25€ ανά κλήση. Παρέχει ενημέρωση για το ποσό οφειλής του τρέχοντα λογαριασμού, την ημερομηνία έκδοσης και λήξης αυτού, καθώς και για το τρέχον (ανεξόφλητο) ποσό οφειλής συμπεριλαμβανομένων και τυχόν προηγούμενων οφειλών. Επίσης, παρέχει ενημέρωση για την ημερομηνία πραγματοποίησης τελευταίας πληρωμής
  • Μέσω της IVR εφαρμογής με κλήση στο 8008887316 από σταθερό χωρίς χρέωση. Παρέχει ενημέρωση για το ποσό οφειλής του τρέχοντα λογαριασμού, την ημερομηνία έκδοσης και λήξης αυτού, καθώς και για το τρέχον (ανεξόφλητο) ποσό οφειλής συμπεριλαμβανομένων και τυχόν προηγούμενων οφειλών. Επίσης, παρέχει ενημέρωση για την ημερομηνία πραγματοποίησης τελευταίας πληρωμής
  • Μέσω κλήσης στον αριθμό 1215 χωρίς χρέωση. Παρέχει ενημέρωση για το ποσό οφειλής του τρέχοντα λογαριασμού, την ημερομηνία έκδοσης και λήξης αυτού, καθώς και για το τρέχον (ανεξόφλητο) ποσό οφειλής συμπεριλαμβανομένων και τυχόν προηγούμενων οφειλών. Επίσης, παρέχει ενημέρωση για την ημερομηνία πραγματοποίησης τελευταίας πληρωμής
  • Μέσω κλήσης στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, 1260 (με χρέωση 0,25€/κλήση από κινητό Wind). Παρέχονται όλες οι παραπάνω πληροφορίες  από το εξειδικευμένο προσωπικό του Customer Care. Εξαίρεση αποτελούν οι πληροφορίες για την αναλυτική κατάσταση των κλήσεων του συνδρομητή.

In.gr Τεχνολογία

Συμβουλές:  Περισσότερες ειδήσεις

Τα σχόλιά σας

  • ston ""kyrio""

    μπραβο στον ΚΥΡΙΟ!!!!!!! #0001

  • καρτοκινητο

    πως μπορώ να εκτύπωσω δύο μηνών τι κλείσεις που με πήραν στο καρτοκινητο μου κόσμοτε #0002

  • Κύριος

    Είμαστε στο 2014 και ακόμα ο πελάτης σας πρέπει σε πολλές περιπτώσεις να πάει αυτοπροσώπως σε ένα υποκατάστημά σας προκειμένου να συμπληρώσει κάποιο έντυπο για ενεργοποίηση μιας υπηρεσίας!!!! Λες και δεν μπορεί να το κάνει μέσω e-mail που φέρει και την ηλεκτρονική του ταυτότητα. Φυσικά δεν έχετε σκεφτεί να του δώσετε έναν κωδικό ασφαλείας με την υπογραφή του συμβολαίου ώστε να τον χρησιμοποιεί κατάλληλα αντί να τρέχει στα γραφεία σας. Φυσικά και λιγότερο προσωπικό θα απασχολούσατε εκεί.... αλλά ..... χρειάζεται μυαλό.......... Για να πάρω μια αναλυτική κατάσταση των τηλεφώνων μου με πληροφόρησαν από το 13838 ότι έπρεπε να πάω αυτοπροσώπως σε ένα υποκατάστημά σας! Αυτο θα πει πρόοδος!!!!!!! #0003

Διαβάστε όλες τις απόψεις (8)

Πείτε την άποψή σας έως 700 χαρακτήρες με κενά (spaces)

Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά

 

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το in.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται. Αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορείτε να την καταγράψετε στην δικτυακή σελίδα: support.in.gr

Θέματα: