Μήπως χρεώνεστε €1 την ημέρα για Ίντερνετ από το κινητό;

Μήπως χρεώνεστε €1 την ημέρα για Ίντερνετ από το κινητό;

Cosmote, Vodafone και Wind σας δίνουν την δυνατότητα να μπείτε «για λίγο» στο Ίντερνετ από το κινητό σας με χρέωση 1 ευρώ. Μάλιστα και στα τρία δίκτυα, η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη εκ των προτέρων και μόλις «κάτι» προκαλέσει κίνηση, χρεώνεστε για το πρώτο πακέτο δεδομένων.

Cosmote και Wind σας επιτρέπουν να ξοδέψετε έως και 20ΜΒ χωρίς επιπλέον χρέωση. Η αντίστοιχη πολιτική ορθής της Vodafone περιορίζει στα 10ΜΒ την κίνηση δεδομένων από το δίκτυό της με 1 ευρώ.

Κανείς δεν θα σας διακόψει την πρόσβαση στο Ίντερνετ, επειδή προκαλέσατε κίνηση πάνω από την προβλεπόμενη. Cosmote και Vodafone μπορεί να μειώσουν την ταχύτητα πρόσβασης, η Wind όμως θα σας χρεώσει το επόμενο 1 ευρώ για τα επόμενα 20ΜΒ που θα κινηθούν από το δίκτυό της, αφού προηγουμένως σας ενημερώσει ότι ξοδέψατε αυτά που είχατε προπληρώσει με SMS.

Στην περίπτωση των Cosmote και Wind θα είστε βέβαιοι ότι σε μια ημέρα δεν χρεωθήκατε περισσότερο από 1 ευρώ για πρόσβαση στο Ίντερνετ, ακόμα κι αν προκαλέσετε περισσότερη κίνηση από την προβλεπόμενη. Στην Wind, θα ενημερωθείτε με SMS ότι έχετε σχεδόν ξοδέψει τα διαθέσιμα 20ΜΒ, οπότε θα γνωρίζετε ότι εάν συνεχίσετε θα χρεωθείτε 1€ ακόμα για τα επόμενα 20ΜΒ κ.ο.κ.

Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση του 1 ευρώ δεν ισχύει κατά την περιαγωγή, δηλαδή όταν ταξιδεύετε στο εξωτερικό και χρησιμοποιείτε συνεργαζόμενα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας για να μπείτε στο Ίντερνετ από το κινητό σας (π.χ. για να ελέγξετε τα e-mail ή τις ενημερώσεις των φίλων σας στα κοινωνικά δίκτυα).

Αυτό όμως που πρέπει να θυμάστε είναι ότι η δυνατότητα πρόσβασης στο Ίντερνετ είναι ενεργοποιημένη εκ των προτέρων σε κάθε δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που κάνετε κλικ σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία που χρειάζεται Ίντερνετ για λειτουργήσει, όπως το Facebook, το Twitter, ο Καιρός, το e-mail και άλλες, προκαλείτε κίνηση και χρεώνεστε ένα ευρώ. Εάν κάθε app ενημερώνεται (αυτόματα ή με δική σας επιλογή) κάθε μέρα, θα χρεωθείτε τουλάχιστον 30 ευρώ το μήνα για κίνηση Ίντερνετ στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας (και τους αντίστοιχους φόρους επί φόρων). Στην περίπτωση της Wind, μπορεί να χρεωθείτε περισσότερο αφού δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των «πάσων» ανά ημέρα.

Εάν έχετε ενδώσει στην τρέλα των smartphone, τότε θα σας προτείναμε να εξοικειωθείτε πρώτα με την χρήση του αξιοποιώντας την δωρεάν ασύρματη δικτύωση στο σπίτι μέσω Wi-Fi. Σας προτείνουμε αρχικά να απενεργοποιήσετε την χρήση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας για την κίνηση δεδομένων. Κι αυτό καθώς, όταν μάθετε τι σημαίνει smartphone θα συνειδητοποιήσετε ότι εάν δεν έχετε πρόγραμμα δεδομένων με αρκετά προπληρωμένα ΜΒ για να κάνετε αυτό που σας χρειάζεται εν κινήσει, η χρήση του αποδεικνύεται πολύ ακριβή.

Με τα ημερήσια προγράμματα χρήσης Ίντερνετ από το κινητό μπορεί να αποφεύγετε την πανάκριβη χρέωση ανά ΜΒ (όλοι χρεώνουν γύρω στα 10 λεπτά του ευρώ το ΜΒ την τελευταία φορά που κοιτάξαμε), όμως 30 ευρώ το μήνα επιπλέον στον λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας και μάλιστα, ακούσια δεν θα σας φανούν λίγα.

Επομένως, πάρτε το smartphone στα χέρια σας και εάν θέλετε απενεργοποιήστε την δυνατότητα των εφαρμογών σας ή την ακούσια πρόσβασή σας στο Ίντερνετ:

  • Οι χρήστες iPhone πρέπει να επιλέξουν Ρυθμίσεις, Γενικά, Δίκτυο, Κινητό Δίκτυο Δεδομένων, Όχι
  • Οι χρήστες Android πρέπει να επιλέξουν Ρυθμίσεις, Ασύρματη τηλεφωνία και Δίκτυα, Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και να αφαιρέσουν το τικ από την Χρήση δεδομένων
  • Οι χρήστες Nokia Symbian πρέπει να επιλέξουν Μενού, Ρυθμίσεις, Συνδεσιμότητα, Ρυθμίσεις, Χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης, Ερώτηση πάντα (ώστε να ενημερώνεστε και να αποδέχεστε ή να απορρίπτετε την πρόσβαση και την χρέωση με το ημερήσιο πάσο).
  • Οι χρήστες Windows Phone 7.5, πρέπει να μεταβούν στις Ρυθμίσεις, από την καρτέλα σύστημα να επιλέξουν κινητή τηλεφωνία και να σύρουν τον διακόπτη Σύνδεση δεδομένων αριστερά ώστε να την απενεργοποιήσουν
Δείτε αναλυτικά την πληροφορία που συγκεντρώσαμε για τις υπηρεσίες περιστασιακής πρόσβασης στο Ίντερνετ από τις Cosmote, Vodafone και Wind.

Cosmote Internet Day Pass

Το πρόγραμμα ημερήσιας πρόσβασης της Cosmote ονομάζεται Cosmote Internet Day Pass. Όπως επισημαίνει η εταιρεία στην σχετική ιστοσελίδα, όποτε ένας συνδρομητής Cosmote συνδέεται στο Ίντερνετ από το κινητό του χρεώνεται 1 ευρώ. Η πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας προβλέπει κίνηση 20ΜΒ την ημέρα (είτε έως τις 4:00 τα ξημερώματα, είτε για ένα 24ωρο για συνδρομητές συμβολαίου ή καρτοκινητής ή καρτοσυμβολαίου αντίστοιχα). Όταν γίνεται η χρέωση αλλά και όταν τελειώνουν τα προβλεπόμενα ΜΒ, ο συνδρομητής ενημερώνεται με SMS. H πρόσβαση στο Διαδίκτυο δεν διακόπτεται, ούτε επιβάλλεται νέα χρέωση, μπορεί όμως η ταχύτητα πρόσβασης να μειωθεί για την υπολειπόμενη διάρκεια ισχύος του συγκεκριμένου ημερήσιου πάσου.

H υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη εκ των προτέρων για όλους τους πελάτες της Cosmote που δεν έχουν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα ή πρόσθετη υπηρεσία που να παρέχει πρόσβαση στο Ίντερνετ. Αυτό σημαίνει, όπως επισημαίνει η Cosmote, ότι εάν έχετε smartphone μπορεί να συνδέεστε αυτόματα στο Διαδίκτυο, καθώς app που έχετε εγκαταστήσει στο τηλέφωνό σας μπορεί να αναζητούν και να εκτελούν ενημερώσεις ή συγχρονισμό, όπως για παράδειγμα η υπηρεσία e-mail ή ο Καιρός. Επίσης, εάν ταξιδεύετε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η χρέωση του 1 ευρώ δεν ισχύει κατά την περιαγωγή (roaming).

  • Για να απενεργοποιήσετε την υπηρεσία Cosmote Internet Day Pass στείλτε δωρεάν SMS με την φτάση END DAY στον αριθμό 1333

Vodafone Internet Όλη Μέρα

Ομοίως, η Vodafone προσφέρει την υπηρεσία Vodafone Internet Όλη Μέρα. Η υπηρεσία επίσης ενεργοποιείται αυτόματα με την πρώτη είσοδο σε κάποια σελίδα στο Ίντερνετ, στο Vodafone Live!/My Web και αφορά πρόσβαση έως τις 4 τα ξημερώματα.
Η πολιτική ορθής χρήσης της υπηρεσίας της Vodafone προβλέπει κίνηση 10ΜΒ την ημέρα. Η πρόσβαση στο Ίντερνετ μπορεί να συνεχιστεί εάν ο συνδρομητής προκαλέσει περισσότερη κίνηση, όμως η ταχύτητα μπορεί να μειωθεί. Όπως και στην υπηρεσία της Cosmote, η χρέωση του 1 ευρώ ανά ημέρα δεν ισχύει κατά την περιαγωγή.
Η Vodafone επισημαίνει στην σχετική ιστοσελίδα ότι εάν έχετε smartphone μπορεί οι μικροεφαρμογές που έχετε εγκαταστήσει να ανανεώνουν το περιεχόμενό τους, να αξιοποιούν δηλαδή τη δυνατότητα πρόσβασης στο Ίντερνετ, χωρίς απαραίτητα να το αντιλαμβάνεστε. Δίνει μάλιστα τις απαραίτητες οδηγίες για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη πρόσβαση, σε χρήστες iPhone, Android και Symbian παραπέμποντας στις αντίστοιχες ρυθμίσεις. Οι ρυθμίσεις αυτές δεν αφορούν μόνο σε συνδρομητές Vodafone.

  • Σας προτείνουμε να απενεργοποιήσετε  την χρήση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας για την κίνηση δεδομένων εάν είστε περιστασιακός χρήστης και να την ενεργοποιείτε συνειδητά όποτε και για όσο την χρειάζεστε.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone απαντά στο 13830 ή 1399 από κινητό (εταιρικοί πελάτες).

Wind Mobile Internet Daily

Με το Wind Mobile Internet Daily η Wind δίνει ένα «πάσο» 20ΜΒ με 1 ευρώ για όλους τους συνδρομητές WIND συμβολαίου (ιδιώτες και εταιρικούς), καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής, χωρίς ενσωματωμένη χρήση Internet ή επιπρόσθετο πακέτο Internet, που αντικαθιστά τις χρεώσεις ανά KB για Internet & WAP. Το WIND Mobile Internet Daily παρέχει έως 20 MB χρήσης εντός Ελλάδος ανά ημέρα. Σε αντίθεση, με τις προαναφερόμενες υπηρεσίες, ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει κανονικά τη χρήση του και μετά τα 20ΜΒ μέσα στην ημέρα, με νέα Mobile Internet Daily (όσα επιθυμεί) και φυσικά ισάριθμη χρέωση (1 ευρώ ανά 20ΜΒ, χωρίς περιορισμό ανά ημέρα).Οι χρήστες ενημερώνονται με SMS την επόμενη μέρα για τη χρέωση και τα ΜΒ που καταναλώθηκαν την προηγούμενη. Οι συνδρομητές καρτοκινητής, καρτοσύνδεσης και Wind to All (χωρίς ενσωματωμένη χρήση Internet) λαμβάνουν άμεσα ενημερωτικό SMS όταν φτάνουν το όριο των 20ΜΒ.

Με την πρώτη είσοδό σας από το κινητό σε κάποια σελίδα Internet, ενεργοποιείται το Mobile Internet Daily, δηλαδή χρεώνεστε 1€ και έχετε 20ΜΒ για πλοήγηση στο Internet έως τις 4 π.μ. για συνδρομητές συμβολαίου (ιδιώτες και εταιρικούς) ή στις 00:00 (της ίδιας ημέρας) για συνδρομητές καρτοκινητής (F2G, Q Card & WIND Card to all) / καρτοσύνδεσης & WIND to ALL. Σε περίπτωση που ξεπεράσετε τα 20MB εντός της ημέρας χρήσης, δεν σταματάει η δυνατότητα πλοήγησης στο Internet. Εάν συνεχίσετε, χρεώνεστε άλλο 1€ για τα επόμενα 20ΜΒ. Διαβάστε κάθε λεπτομέρεια στην σχετική ιστοσελίδα της Wind και δείτε τον τιμοκατάλογο στο τέλος.

Ανθή Παναγιωτάκη
@techingr

In.gr Τεχνολογία

Συμβουλές:  Περισσότερες ειδήσεις

Τα σχόλιά σας

  •  

    Κλεφτες

    Επι 3 μηνες συνεχεια η vodafone μου τρωει 1 ευρω καθημερινα για δηθεν internet. Επικοινων μαζι τους κια μου λενε αρλουμπες.Ειναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ οτι το κανουν εσκεμμενα σε ολα τα καρτοκινητα και τρωνε τα χρηματα. Δεν υπαρχει κρατος,προστασια,αρχη να απυθυνθουμε με ολα αυτα τα λαμογια τους αλητες τα κοπροσκυλα. Ελεος δηλαδη για μαλακες μα εχουν εντελως. Ξερω να χειριζομαι το iphone και ολα ειναι στο off,οποτε που οφειλονται οι χρεωσεις ρε λαμογια της Vodafone?????????????????????? #0002

    Απαντήσεις: 1 | Εμφάνιση όλων 

    •  

      Εχεις απόλυτο δικιο! Το ιδιο μου κανουν κι εμενα στη wind οπου μου αφαιρουν συνεχως 1,01ευρω για δηθεν συνδεση με το ιντερνετ παρολο που εχω τα δεδομενα του τηλεφωνου κλειστα! Τους παιρνω τηλεφωνο, στελνω μειλ και απο τη μια μου πιστωνουν τα ποσα και την επομενη μερα μου τα ξανα-αφαιρουν! Κρατος 0, ΕΕΤΤ 0 , στην αναμπουμπουλα χαιρεται ο λυκος! #0001

  • Παρακαλώ πολύ να αυξηθεί η ταχύτητα του cosmote Internet Day Pass

    πρέπει να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα του cosmote Internet Day Pass #0003

    απάντηση αναφορά 00κορίτσα χωριο διτικις ατικις   17/07/2016 23:20
  • Σας παρακαλώ πολύ πρέπει να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα του cosmote Internet Day Pass

    πρέπει να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα του cosmote Internet Day Pass #0004

Διαβάστε όλες τις απόψεις (24)

Πείτε την άποψή σας έως 700 χαρακτήρες με κενά (spaces)

Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά

 

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το in.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται. Αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορείτε να την καταγράψετε στην δικτυακή σελίδα: support.in.gr

Θέματα: