Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Χρήσιμες συμβουλές για την αξιοποίηση της προβολής από το Twitter

Χρήσιμες συμβουλές για την αξιοποίηση της προβολής από το Twitter

Άμεσα αναγνωρίσιμες πρέπει να είναι οι επιχειρήσεις που προβάλλονται μέσω Twitter, να επιδιώκουν να συνδεθούν συναισθηματικά με τον κόσμο, με γεγονότα ή σημαντικές στιγμές, να επιζητούν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, αλλά και να αποδεικνύονται αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού, είναι μερικές από τις χρήσιμες συμβουλές που δίνει εκπρόσωπος της εταιρείας, με αφορμή το λανσάρισμα των υπηρεσιών προβολής και στην ελληνική αγορά από την httpool.

Άμεσα αναγνωρίσιμες πρέπει να είναι οι επιχειρήσεις που προβάλλονται μέσω Twitter, να επιδιώκουν να συνδεθούν συναισθηματικά με τον κόσμο, με γεγονότα ή σημαντικές στιγμές, να επιζητούν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, αλλά και να αποδεικνύονται αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού, είναι μερικές από τις χρήσιμες συμβουλές που δίνει εκπρόσωπος της εταιρείας, με αφορμή το λανσάρισμα των υπηρεσιών προβολής και στην ελληνική αγορά από την httpool.

Ο Γενικός Διευθυντής της httpool στην Ελλάδα, του δικτύου στο οποίο μπορούν να απευθύνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις για προβολή στο Twitter, κ. Βαγγέλης Ματιάτος με αφορμή την παροχή της υπηρεσίας στην Ελλάδα από την 1η Απριλίου 2015, χαρακτήρισε «εξαιρετική» την στιγμή που παρέχεται η δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις. «Το Twitter αποτελεί βασικό κομμάτι της επικοινωνίας και στην Ελλάδα», είπε και αναφέρθηκε σε ειδική εκδήλωση ξενοδοχείο της Αθήνας σε χαρακτηριστικά παραδείγματα μηνυμάτων που έγιναν trend, όπως το video του Γιάνη Βαρουφάκη και την γέννα της Ελένης Μενεγάκη.

O Naill Horgan (Νάιλ Χόργκαν), Partner Manager EMEA στο Twitter με έδρα το Δουβλίνο, επιχειρηματολόγησε λέγοντας ότι το Twitter ξεχωρίζει γιατί είναι «είναι άμεσο και ζωντανό- ότι συμβαίνει στον κόσμο, ανεβαίνει και στο twitter την ίδια στιγμή, ο κόσμος επικοινωνεί γεγονότα, νέες ιστορίες, στιγμές», «είναι δημόσιο, είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα, όλοι έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν ή να ακολουθούν κάποιον» και γιατί «ευνοεί τη συζήτηση και τον σχολιασμό, κάποιος κάνει ένα tweet, κάποιος άλλος σχολιάζει, κάποιοι άλλοι απαντούν και έτσι δημιουργούνται τάσεις». Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, όπου πάνω από 672 εκατομμύρια tweets έγιναν σε όλο τον κόσμο σχετικά με αυτό.

Άλλα παραδείγματα ήταν τα τεράστια trends που δημιουργήθηκαν για σημαντικά γεγονότα όπως τα #BringBackourgirls, #JesuisCharlie, #LLAP ή ακόμα και αστεία trends που δημιουργήθηκαν με αφορμή μια φωτογραφία.

Όπως δήλωσε ο κος Χόργκαν, υπάρχει τεράστια δίψα του κόσμου να συνδεθεί με κάποιο γεγονός και μάλιστα άμεσα και να το μοιραστεί. Δεν χρειάζεται καν να είσαι διάσημος για να προκαλέσεις ένα trend, είπε, αναφέροντας χαρακτηριστικά παραδείγματα «τιτιβισμάτων» που προκάλεσαν εκατομμύρια retweets. Μπορεί να είσαι ένας συνηθισμένος χρήστης, ή μια εταιρία, ή στέλεχος μάρκετινγκ ή διαφημιστική και η πλατφόρμα του twitter σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα συνδεθεί και θα μοιραστεί εκατομμύρια κόσμου.

Σε έρευνα που έγινε σχετικά με τους χρήστες του twitter (διεθνώς), διαπιστώθηκε ότι το 80% των χρηστών συνδέεται στο twitter μέσω κινητού ή ταμπλέτας και βλέπουν πάρα πολλά tweets καθημερινά. Κάθε μέρα αποστέλλονται 500 εκατομμύρια tweets.

Χρήσιμες συμβουλές για την αξιοποίηση του Twitter για προβολή

Ο κος Χόργκαν έδωσε επίσης κάποιες χρήσιμες οδηγίες για την βέλτιστη αξιοποίηση του μέσου. Επιγραμματικά, τα tweet θα πρέπει:

  1. να είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και το λογότυπο να φαίνεται καθαρά, γιατί ο χρήστης του Τwitter περνάει με πολλή μεγάλη ταχύτητα τα μηνύματα στην προσπάθειά του να δει όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο.
  2. οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσπαθούν να συνδεθούν συναισθηματικά με τον κόσμο, με γεγονότα ή σημαντικές στιγμές
  3. να προκαλούν αλληλεπίδραση με τους χρήστες, να προσπαθούν να τους βάζουν να συμμετέχουν στην επικοινωνία, να τους ενθαρρύνουν να μοιραστούν
  4. να είναι αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού
  5. να επικοινωνούν το περιεχόμενο σαν να λένε μια μικρή ιστορία, το μήνυμά τους όσο σύντομο κι αν είναι, να έχει αρχή-μέση-τέλος

Τέλος, ο εκπρόσωπος της Twitter μίλησε σχετικά με τον σχεδιασμό της στρατηγικής ενός brand στο Twitter.

Θα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψιν του ποιο είναι το κοινό με το οποίο θέλει να συνδεθεί και ποια η σωστή στιγμή και τα κατάλληλα γεγονότα πάνω στα οποία μπορεί να «χτίσει» την καμπάνια του.

Το Twitter ενθαρρύνει τα brands να σχεδιάζουν καμπάνιες γύρω από γεγονότα ή καθημερινές στιγμές. Επιτυχημένες καμπάνιες που ανέφερε σαν χαρακτηριστικά παραδείγματα ήταν της lego στα Oscars, της Samsung στο Halloween και της Dove με το #speakbeautiful

Το twitter μπορεί να βοηθήσει ένα brand στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης καμπάνιας, βοηθώντας το να εντοπίσει τα σημαντικά trends, για ποια πράγματα μιλάνε οι άνθρωποι στο twitter καθημερινά, για φαγητό, αυτοκίνητα, τον καιρό, την οδήγηση, τις διακοπές κ.λπ.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

LIVE: Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός

LIVE: Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός. Παρακολουθήστε live στις 15:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός για τον πρώτο ημιτελικό του EHF European Cup.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024