Συνομιλήστε με το Messenger bot του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ανέπτυξε έναν μηχανισμό που απαντά σε κρίσιμες ερωτήσεις για τους ταξιδιώτες: ανακτά τις τρέχουσες πληροφορίες για την πτήση σας, τη μετακίνηση με μέσα μαζικής μεταφοράς, το πάρκινγκ στο αεροδρόμιο και τις προσφορές των καταστημάτων του. Πρόκειται για το (Facebook) Messenger bot του ΑΤΗMessenger.
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ – Με προοδευτική αντεπίθεση να βάλουμε φραγμό στη διάλυση της δημόσιας Υγείας
-
7 κινήσεις κατά της αϋπνίας
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Κλειστοί δρόμοι στην Αθήνα το Σάββατο για την Ολυμπιακή Φλόγα
Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν ένα συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση. Μπορούν να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το smartphone μας, διότι, όσο θα εξελίσσονται, τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, θα είμαστε σε θέση να εκτελούμε όλα όσα θέλουμε.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ανέπτυξε το δικό του bot για τις υπηρεσίες του αεροδρομίου. Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι διαθέσιμο μέσω του Messenger: Για να ξεκινήσετε μια συζήτηση μαζί του, αναζητήστε το @ATHMessenger από το πρόγραμμα επικοινωνίας.
Προς το παρόν, το bot του αεροδρομίου μπορεί να απαντήσει στην ερώτηση για προγραμματισμένη πτήση, να διεκπεραιώσει την κράτηση θέσης στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου, να αντλήσει τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς που οδηγούν στο αεροδρόμιο και να ενημερώσει τον ταξιδιώτη για τα καταστήματα και τις τρέχουσες προσφορές τους.
- Για να αναζητήσετε την πτήση σας, πρέπει να πληκτρολογήσετε την εντολή flight info
«Στο αεροδρόμιο της Αθήνας επενδύουμε σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και για το λόγο αυτό ερευνούμε, επεκτείνουμε και δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το ATH Messenger bot είναι μία από αυτές. Το ATH Messenger είναι μία εφαρμογή, η οποία εκφράζει το πνεύμα της εποχής που ζητά ευκολία, διάδραση και άμεση πληροφορία», εξηγεί ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.
Ο Διεθνής Αερολιμένας δημοσιεύει το ακόλουθο επεξηγηματικό βίντεο για το Messenger Bot του:
{{{related}}}
tech.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις