Στο Διαδίκτυο, όχι στην TV, στρέφονται οι διαφημιζόμενοι
Στο Διαδίκτυο, για πρώτη φορά περισσότερο απότι στην τηλεόραση και στον Τύπο, εμπιστεύτηκαν την προβολή τους οι διαφημιζόμενοι στη Μ.Βρετανία, καθιστώντας την αγορά αυτή την πρώτη στην οποία παρατηρεί
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Στο Διαδίκτυο, για πρώτη φορά περισσότερο απ’ότι στην τηλεόραση και στον Τύπο, εμπιστεύτηκαν την προβολή τους οι διαφημιζόμενοι στη Μ.Βρετανία, καθιστώντας την αγορά αυτή την πρώτη στην οποία παρατηρείται στροφή των διαφημιζόμενων online.
To 23,5% (1,75 δισ. στερλίνες) των συνολικών διαφημιστικών δαπανών στην χώρα πήγε στο Ίντερνετ, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που κέρδισε η TV, σύμφωνα με την διετή αναφορά της IAB (Internet Advertising Bureau). Έτσι, το Ίντερνετ για πρώτη φορά στην ιστορία του ξεπερνά την τηλεόραση -παράλληλα την τελευταία διετία, η επένδυση στην τηλεοπτική διαφήμιση μειώθηκε κατά 17%. Αν και η μεγέθυνση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο έχει επιβραδυνθεί σε σχέση με το 21% που είχε παρατηρηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2008, το Ίντερνετ τα κατάφερε καλύτερα από την τηλεόραση, τον Τύπο και το ραδιόφωνο καταλήγει η αναφορά των PricewaterhouseCooper και το World Advertising Research Centre.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις