Τα Windows 7 κυκλοφόρησαν, «Get A Mac» ή «μείνε ελεύθερος»
Αμέσως μετά την κυκλοφορία των Windows 7 το διαφημιστικό πρακτορείο της Apple, TBWA\Media Arts Lab, είχε έτοιμα τρία νέα διαφημιστικά σποτ της σειράς Get A Mac που «τρέχει» από το 2006.
Spotlight
-
Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που δρούσε στην Αττική - Βίντεο με την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ.
-
Η στιγμή που οι Χούθι κατέρριψαν το μη επανδρωμένο αεροσκάφος των ΗΠΑ
-
Μπλόκο στον «Στολίσκο της Ελευθερίας» της Γάζας - Αποσύρθηκαν δύο πλοία
-
Κορονoϊός, κλιματική αλλαγή, το «φαίνεσθαι» και τα social media: Τι συζητάει η κάθε γενιά στον ψυχολόγο
Αμέσως μετά την κυκλοφορία των Windows 7 το διαφημιστικό πρακτορείο της Apple, TBWA\Media Arts Lab, είχε έτοιμα τρία νέα διαφημιστικά σποτ της σειράς Get A Mac που «τρέχει» από το 2006.
Η Microsoft διαφημίζει τα Windows 7 προβάλλοντας ότι στηρίχτηκε σε «ένα δισεκατομμύριο παρατηρήσεις» που έλαβε από εκατομμύρια χρήστες του λειτουργικού της συστήματος. Το νέο σποτ που προσέθεσε το διαφημιστικό πρακτορείο Crispin Porter + Bogusky (CPB) στην τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια «I’m a PC» που τρέχει από τον Σεπτέμβριο του 2008, ονομάζεται
«I’m PC and Windows 7 was my idea»
Τα διαφημιστικά σποτ που επιχειρούν να πείσουν τους χρήστες PC να αλλάξουν πλατφόρμα προς όφελος της Apple προβάλλονται σε τηλεοπτικά δίκτυα στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία, όμως πραγματικά κάνουν θραύση μέσω του YouTube.
Τα τρία τελευταία βίντεο της σειράς σατιρίζουν το ντεμπούτο των Windows 7, με προφανή σκοπό να πείσουν τους χρήστες να γνωρίσουν τους δικούς της Mac.
Get A Mac: «Broken Promises»
Στο σποτ αυτό, η Apple σατιρίζει τον ισχυρισμό της Microsoft ότι η νέα έκδοση του λειτουργικού της δεν θα έχει «κανένα από τα προβλήματα που είχαν οι προηγούμενες εκδόσεις», σε μια προσπάθεια να πλήξει την αξιοπιστία της.
PC News: Windows 7
Στο σποτ αυτό, o PC σε ρόλο παρουσιαστή ειδήσεων έρχεται σε αμηχανία όταν σε μια προσπάθεια να μεταφέρει την είδηση ότι όλοι οι χρήστες σπεύδουν πυρετωδώς να αναβαθμίσουν τα συστήματά τους στα Windows 7, συνομιλεί με χρήστες που αντ’αυτού πηγαίνουν να αγοράσουν Mac αφού αυτοί είναι «Νο1 στην ικανοποίηση πελατών».
Get A Mac: Teeter Tottering WINDOWS 7
Ομοίως, στο τρίτο διαφημιστικό σποτ, η Apple επαναλαμβάνει ότι οι χρήστες Mac είναι απόλυτα ικανοποιημένοι και ότι ακόμα και μια μετάβαση από τα XP στα 7 δεν θα άλλαζε όσα γνωρίζουν καλά οι χρήστες PC, δηλαδή «πόνο και αναστάτωση».
Απάντηση στα διαφημιστικά σποτ των Apple και Microsoft δίνει και το μη κερδοσκοπικό Linux Foundation. Τον Απρίλιο διοργάνωσε διαγωνισμό για τη δημιουργία ενός βίντεο που θα αναδεικνύει τις ουσιαστικές διαφορές στην φιλοσοφία του ανοικτού λειτουργικού συστήματος σε σχέση με τα λεγόμενα «κλειστά» συστήματα. Από τον διαγωνισμό αναδείχτηκε το καλύτερο βίντεο, στο οποίο ο 25χρονος γραφίστας Armitay Tweeto, από το Ισραήλ εξηγεί τι σημαίνει «ελευθερία».
Δείτε την απάντηση της κοινότητας Linux στο
We ‘re Linux: What does it mean to be free?
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις