750 εκατ. για την AdMob: Διαφημίσεις στα κινητά ορέγεται το Google
Μια «μεγάλη ευκαιρία» για την περαιτέρω μεγέθυνσή του βλέπει στην κινητή τηλεφωνία το Google. Το Google επενδύει 750 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές στην νεοσύστατη εταιρεία AdMob, που σχεδιάζει με εκπ
Spotlight
-
Το ρομπότ Sophia έθεσε νέο… Κρητικό Ζήτημα – «Η Κρήτη θα μπορούσε να ήταν αυτόνομο κρατίδιο»
-
Τρόφιμα που δεν πρέπει ποτέ να μαγειρεύετε στη φριτέζα αέρος - Ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου
-
«Έκοψαν τα μαλλιά του γιου μου γιατί... » - Καταγγελία σοκ από μητέρα για δασκάλες νηπιαγωγείου
-
Σε αυτή την ηλικία είναι πιθανότερο να βρούμε την αγάπη σε ένα ραντεβού
Μια «μεγάλη ευκαιρία» για την περαιτέρω μεγέθυνσή του βλέπει στην κινητή τηλεφωνία το Google. Το Google επενδύει 750 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές στην νεοσύστατη εταιρεία AdMob, που σχεδιάζει με εκπληκτική επιτυχία διαφημιστικές καμπάνιες μέσω κινητού από το 2006.
Η AdMob είναι μια από τις πλέον επιτυχημένες εταιρείες προώθησης διαφημιστικών μπάνερ σε εφαρμογές για το iPhone και άλλα smartphone και σε ιστοσελίδες για κινητά.
Αν και πολλοί αναλυτές θεωρούν την αγορά των κινητών τηλεφώνων το επόμενο μεγάλο πεδίο μάχης για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Σήμερα η αγορά βρίσκεται σε εμβρυικό στάδιο. Οι πωλήσεις διαφημίσεων σε κινητά δεν ξεπέρασαν τα 160 εκατομμύρια δολάρια το 2008 (Kelsey Group) και στην πλειονότητά τους αφορούσαν διαφημίσεις υπό μορφή SMS. Συγκριτικά, οι επιχειρήσεις επένδυσαν περισσότερα από 23 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές διαφημίσεις (ΙΑΒ).
Πάντως, η επιτυχία του iPhone και η έλευση κινητών με προηγμένες λειτουργίες και ιδιαίτερα η αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου μέσω κινητού, κάνουν αναλυτές της αγοράς να πιστεύουν ότι οι διαφημίσεις θα βρουν το δρόμο τους και σε αυτό το μέσο. Διαφωνούν μόνον ως προς το ρυθμό με τον οποίο θα συμβεί αυτό.
Σε ότι αφορά στην επένδυση του Google, αν και αντιπροσωπεύει ψίχουλα μπροστά στην δική του αξία, που υπολογίζεται στα 177 δισεκατομμύρια δολάρια, αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του. Το 2008 το Google αγόρασ την διαφημιστική DoubleClick για 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια και το 2006 το YouTube για 1,65 δισεκατομμύρια. δολάρια.
To Google επιχειρεί να δεσμεύσει την κορυφαία θέση στην αγορά κινητών τηλεφώνων προωθώντας εφαρμογές όπως την διαδικτυακή αναζήτηση και τους χάρτες, αλλά και το λογισμικό Android στα λεγόμενα έξυπνα τηλέφωνα. Η εξαγορά της AdMob την εισάγει στην αγορά διαφημίσεων σε εφαρμογές κινητών.
Η AdMob ιδρύθηκε από τον Omar Hamoui μόλις το 2006 όταν ήταν ακόμα φοιτητής στο πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια. Ανταγωνιστικές θεωρούνται οι JumpTap, Millennial Media και Quattro Wireless, εταιρείες οι οποίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν στόχους εξαγοράς μεγαθήριων όπως το Yahoo και η Microsoft.
To Κέντρο Πληροφόρησης για το Ηλεκτρονικό Απόρρητο (EPIC) που έχει και στο παρελθόν εκφράσει την αντίθεσή του στην εξαγορά της DoubleClick ζητά την προσοχή των αρμόδιων Αρχών και σε αυτή την επέκταση της κυριαρχίας του Google στην αγορά διαδικτυακών υπηρεσιών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις