Προσφορές τοπικών επιχειρήσεων από το twitter
Σε μια ακόμα προσπάθεια να δημιουργήσει ένα «επιχειρηματικό μοντέλο» για την εισροή εσόδων, το δημοφιλές twitter συνάπτει συμφωνίες με εταιρείες προώθησης πωλήσεων για να τιτιβίζει προσφορές και εκδηλώσεις διαδικτυακών και μη καταστημάτων/επιχειρήσεων από ένα αφιερωμένο κανάλι του σε όποιον δηλώσει το ενδιαφέρον του.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Όσοι κάνουν follow στο επίσημο λογαριασμό @earlybird θα λαμβάνουν τα tweet που θα στέλνει η υπηρεσία: το twitter αναπαράγει tweet συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, ωστόσο υποστηρίζει ότι διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει τις προσφορές που θα διαχέει στους ακόλουθους.
Προς το παρόν, μόνον αμερικανικές επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν στο εγχείρημα και ως εκ τούτου οι προσφορές θα έχουν ενδιαφέρον μόνο για τους Αμερικανούς. Ωστόσο, η υπηρεσία σταδιακά θα επεκταθεί με προσφορές επιχειρήσεων και από άλλες χώρες. Φυσικά, το twitter θα πληρώνεται για την προβολή των προσφορών τους στο
@earlybird.
Tweet από Τοπικές επιχειρήσεις σε κατοίκους
Εξάλλου, είναι ενδιαφέρον ότι οι προγραμματιστές του twitter ήδη εργάζονται για την προσθήκη στο API του στοιχείων σχετικά με τις πόλεις και τις ευρύτερες περιοχές από τις οποίες αποστέλλεται κάθε tweet. Μέχρι τώρα είναι γνωστές μόνο οι γεωγραφικές συντεταγμένες και δεν γίνεται αντιστοίχιση με πόλεις και περιοχές.
Το geo tagging θα μπορούσε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, προσθέτοντας στα tweet όχι μόνο στοιχεία για την πόλη από την οποία προέρχεται αλλά και την επιχείρηση/εκδήλωση κ.λπ., κάτι που έχει υλοποιηθεί σε άλλες υπηρεσίες που εστιάζουν στα χαρακτηριστικά θέσης (φανταστείτε δηλαδή, ότι θα προσδιορίζεται ότι «μιλάτε» από μια συγκεκριμένη συναυλία σε μια πόλη).
Ήδη διαδικτυακές υπηρεσίες όπως ο «χρυσός οδηγός» CitySearch δημιουργούν καταλόγους με τους λογαριασμούς τοπικών επιχειρήσεων που διατηρούν λογαριασμό στο twitter. Η υπηρεσία έχει δημιουργήσει διαφορετικούς λογαριασμούς στο twitter ανάλογα με τις πόλεις που καλύπτει επιχειρήσεις (π.χ. CitySearch Boston, CitySearch Austin κ.λπ.). Οι χρήστες του twitter κάνουν follow μόνο τον αντίστοιχο «τοπικό» λογαριασμό του CitySearch (κάτι εντελώς διαφορετικό από το να στέλνει tweet από έναν λογαριασμό μόνο από τις τοπικές επιχειρήσεις στους followers που κατοικούν στις περιοχές αυτές).
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις