Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το Σεπτέμβριο οι πρώτες δοκιμές της νέας μεθόδου διανομής ταινιών

Το Σεπτέμβριο οι πρώτες δοκιμές της νέας μεθόδου διανομής ταινιών

Πενήντα πέντε εταιρείες από τη βιομηχανία του θεάματος, της τεχνολογίας και των επικοινωνιών που έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους από τον Ιανουάριο του 2010 ονόμασαν την κοινοπραξία τους Ultraviolet με σκοπό να προωθήσουν ένα νέο, κοινό φορμά για τη διάθεση ταινιών και μάλιστα μέσω Διαδικτύου και δηλώνουν έτοιμες για τις πρώτες δοκιμές από το φθινόπωρο. Στην Ultraviolet προστέθηκαν πρόσφατα LG και Marvell, εκτός όμως παραμένουν Apple και Walt Disney.

Πενήντα πέντε εταιρείες από τη βιομηχανία του θεάματος, της τεχνολογίας και των επικοινωνιών που έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους από τον Ιανουάριο του 2010 ονόμασαν την κοινοπραξία τους Ultraviolet με σκοπό να προωθήσουν ένα νέο, κοινό φορμά για τη διάθεση ταινιών και μάλιστα μέσω Διαδικτύου και δηλώνουν έτοιμες για τις πρώτες δοκιμές από το φθινόπωρο. Στην Ultraviolet προστέθηκαν πρόσφατα LG και Marvell, εκτός όμως παραμένουν Apple και Walt Disney.

Τον Σεπτέμβριο του 2010 αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές της νέας τεχνολογίας: όλοι οι συνδρομητές των υπηρεσιών Ultraviolet θα μπορούν να αγοράσουν μια ταινία, να την αποθηκεύσουν στο «σύννεφο» (on line στο λεγόμενο virtual ή digital locker -ντουλάπι) και να την δουν όποτε θέλουν σε οποιαδήποτε συσκευή (με αυτόματη μετατροπή στο κατάλληλο φορμά στο παρασκήνιο) με τη μεσολάβηση συνδρομητικών υπηρεσιών Video on Demand από εταιρείες επικοινωνιών (όπως παρόχους καλωδιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ). Αυτό σημαίνει ότι κατασκευαστές συσκευών και εταιρείες παραγωγής περιεχομένου (όπως τα στούντιο) δεν θα δεσμεύονται από τα διαφορετικά φορμά βίντεο ανά συσκευή, ούτε από τη μέθοδο προστασίας του περιεχομένου από την αντιγραφή. Η τροποποίηση για την αναπαραγωγή του περιεχομένου από διαφορετικές συσκευές θα είναι αδιόρατη στο χρήστη και θα γίνεται «στο σύννεφο», εκεί όπου θα διατηρείται αποθηκευμένο. Ωστόσο, δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για τις μεθόδους που θα υιοθετήσει τελικά η κοινοπραξία Ultraviolet για την κωδικοποίηση, την διάθεση, την αναπαραγωγή, την προστασία, την εγγραφή σε φυσικά μέσα ή τη χρέωση.

Προς το παρόν είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να κατεβάσουν, να αναπαράγουν με τεχνολογία ροής ή να κάψουν σε DVD το περιεχόμενο που έχουν αγοράσει σε συσκευές που έχουν δηλωθεί στο σάιτ της Ultraviolet (λέγεται ότι αυτό θα βρίσκεται στη διεύθυνση www.UVVU.com όταν ξεκινήσει η λειτουργία του). Το περιεχόμενο θα προστατεύεται με μια από τις πέντε αποδεκτές μεθόδους – Adobe Flash Access, CMLA-OMA V2, Marlin open standard, Microsoft
PlayReady και Widevine. Στις ΗΠΑ, αλυσίδες καταστημάτων όπως τα Best Buy και Tesco και εταιρείες παροχής υπηρεσιών όπως οι Comcast και Netflix θα ξεκλειδώνουν το περιεχόμενο που έχει δηλωθεί στο σάιτ.

Ωστόσο, στους κόλπους της κοινοπραξίας δεν έχουν εισχωρήσει δύο μεγαθήρια, η Walt Disney και η Apple (γεγονός που σημαίνει ότι το υλικό Ultraviolet δεν θα παίζει σε iPod, iPad, iPhone ίσως και σε Mac). H πρώτη εργάζεται επάνω στο δικό της KeyChest και η δεύτερη επιμένει στο iTunes Store. Από την άλλη, στην κοινοπραξία Ultraviolet συμμετέχουν Microsoft, Hewlett-Packard,
Intel, Sony, Fox Entertainment Group, NBC Universal και η Ένωση Δισκογραφικών Εταιρειών της Αμερικής (RIAA).

Reuters,In.gr Τεχνολογία

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024