Πρόστιμα της ΕΕΤΤ σε τρεις εταιρείες γιατί...

Η συμμετοχή σε διαγωνισμό δεν σημαίνει εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία PSMS


Η συμμετοχή σε διαγωνισμό δεν σημαίνει εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία PSMS
H συμμετοχή σε διαγωνισμούς ή αιτήματα για τη λήψη εφαρμογών δεν θα έπρεπε να συνεπάγονται την εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες και μάλιστα υψηλής χρέωσης, εν αγνοία του χρήστη, βεβαιώνει η ΕΕΤΤ.  
Πρόστιμα συνολικού ύψους 2.044.783 ευρώ επέβαλλε η ανεξάρτητη αρχή επικοινωνιών της χώρας σε τρεις εταιρείες που παρέχουν τις λεγόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης καθώς έγραφαν συνδρομητές στις ακριβές συνδρομητικές υπηρεσίες τους εν αγνοία τους όταν οι χρήστες υπέβαλλαν τον αριθμό του κινητού τους για να λάβουν εφαρμογές ή να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς.

Οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν τα πρόστιμα είναι οι Win Α.Ε., BUONGIORNO HELLAS MOBILE LTD και NETSMART CYPRUS LTD. Συγκεκριμένα, η ΕΕΤΤ διευκρινίζει ότι οι εν λόγω εταιρείες αναρτούν συστηματικά προωθητικά banner σε ιστοσελίδες με υψηλή επισκεψιμότητα, προτρέποντας τους καταναλωτές να καταχωρήσουν τον αριθμό του κινητού τους, προκειμένου να μάθουν τα αποτελέσματα κάποιου τεστ/ κουίζ (π.χ. τεστ δείκτη νοημοσύνης, οράσεως, γυναικείου στυλ, ιδανικού βάρους, κλπ.) ή να λάβουν εφαρμογές ή να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς (για κινητό, αυτοκίνητο, τηλεόραση κλπ.). Με την καταχώρηση του κινητού τους εγγράφονται εν αγνοία τους σε συνδρομητική υπηρεσία υψηλού κόστους.

Οι συγκεκριμένες πρακτικές των εταιρειών παραβιάζουν τον Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), ο οποίος ορίζει ρητά ότι κάθε αίτημα του καταναλωτή για να εγγραφεί δεν πρέπει να συγχέεται με το αίτημά του για την απόκτηση περιεχομένου ή υπηρεσίας που δεν αποτελούν μέρος της ΥΠΠ με συνδρομή (π.χ. απαντήσεις σε ένα παιχνίδι γνώσεων).

Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τη βαρύτητα της παράβασης, λαμβάνοντας υπόψη τον αυξημένο κίνδυνο παραπλάνησης και πρόκλησης ζημίας σε καταναλωτές, τον αριθμό των θιγομένων συνδρομητών, καθώς και τον τζίρο κάθε εταιρείας από την παροχή συνδρομητικών υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης μέσω PSMS.

Δείτε τα σχόλια χρηστών πολλοί από τους οποίους έπεσαν θύμα αθέμιτων πρακτικών.

In.gr Τεχνολογία

Ειδήσεις:  Περισσότερες ειδήσεις

Τα σχόλιά σας

  • Επιστροφή χρημάτων προς του καταναλωτές

    Θα έπρεπε να επιστρέφουν χρήματα στους χρήστες που καταγγέλουν τέτοιες πρακτικές, ή μπορούν να αποδείξουν πως εξαπατήθηκαν. #0001

  • provlima paranomis sindromis sti cosmote

    edosa kai go to kinito se diagonismo kai estelnan minimata apo kapoia etaireia poy moy xreonan se kathe alagi kartas.Zitisa diokopi 3 fores, den gine tipota,piga stin cosmote,kai aftoi den ekanan tipota.Telos egateleipsa ti kinito.. den xanavala karta kai piga sti vosafon ekei moy efagan kapoia lefta me tis mercedes.. ti aidia.. ospou to akopsa kai afto.. bb kinito #0005

  • οχι στο internet απο κινητό

    Πριν απο ενα χρόνο πλήρωσα κι εγώ κάμποσα euro για την σύνδεση με το internet.Πήρα την εταιρεία αμέσως να διακόψουν κάθε σύνδεση με το internet και ησύχασα(Αλλωστε ειναι πλεονασμός -σύνδεση στο σπίτι - σύνδεση στη δουλεια και να τα σκάω για το κινητό? ε οχι...) #0006

Διαβάστε όλες τις απόψεις (56)

Πείτε την άποψή σας έως 700 χαρακτήρες με κενά (spaces)

Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά

 

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το in.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται. Αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορείτε να την καταγράψετε στην δικτυακή σελίδα: support.in.gr

Θέματα: