Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H Apple προκαλεί το θρησκευτικό συναίσθημα

H Apple προκαλεί το θρησκευτικό συναίσθημα

Τί στο καλό συμβαίνει στον εγκέφαλο αυτών των ανθρώπων που συναθροίζονται μαζικά από τα ξημερώματα, ακόμα και μέσα στη βροχή, έξω από ένα κλειστό κατάστημα της Apple; Βρετανοί νευροεπιστήμονες ανέλαβαν τις εξετάσεις και βρήκαν ότι στη θέα ενός Mac, ενός iPhone ή ενός iPad, οι αντιδράσεις ήταν ίδιες με αυτές ενός βαθιά θρησκευόμενου ανθρώπου.

Τί στο καλό συμβαίνει στον εγκέφαλο αυτών των ανθρώπων που συναθροίζονται μαζικά από τα ξημερώματα, ακόμα και μέσα στη βροχή, έξω από ένα κλειστό κατάστημα της Apple; Γιατί ζητωκραυγάζουν, γιατί τρέχουν, γιατί χαίρονται τόσο πολύ; Στο κάτω-κάτω, δεν μοιράζονται δώρα, δεν χαρίζονται πανάκριβα γκάτζετ…

Βρετανοί νευροεπιστήμονες ανέλαβαν τις εξετάσεις και βρήκαν ότι στη θέα ενός Mac, ενός iPhone ή ενός iPad, οι αντιδράσεις ήταν ίδιες με αυτές ενός βαθιά θρησκευόμενου ανθρώπου. Τα αποτελέσματα της εγκεφαλικής μαγνητικής τομογραφίας προβλήθηκαν πρόσφατα στο BBC στο ντοκιμαντέρ με τίτλο The Secrets of the Superbrands, όπου ο Αλεξ Ράιλι αναλαμβάνει να εξιχνιάσει το φαινόμενο της ταχύτατης διάδοσης κάποιων προϊόντων τεχνολογίας.

Εθελοντής στην προσπάθειά τους να μελετήσουν τη συμπεριφορά των πιστών της Apple ήταν ο Αλεξ Μπρουκς, συντάκτης του World of Apple, ενός ανθρώπου που δηλώνει ευθέως ότι σκέφτεται την Apple 24 ώρες το 24ωρο ή 23 ώρες περισσότερο από τον μέσο άνθρωπο, όπως σχολιάζει το digitaltrends.com, όπου μπορείτε να δείτε και τη μαγνητική τομογραφία. Η μαγνητική τού εγκεφάλου του κατέγραψε τις αντιδράσεις στη θέα iPad, iPhone και άλλων προϊόντων της Apple και (Θου Κύριε…) άλλων κατασκευαστών. Τα αποτελέσματα υποβλήθηκαν σε σύγκριση με μαγνητικές από τις αντιδράσεις βαθιά θρησκευόμενων ανθρώπων στη θέα των Αγίων. Οι εικόνες προκαλούσαν την ίδια εγκεφαλική δραστηριότητα…

O Επίσκοπος του Μπάκινγκαμ -o οποίος διαβάζει τη Βίβλο του σε ένα iPad- επιβεβαιώνει τη διαπίστωση της ομάδας των νευροεπιστημόνων, με μια μάλλον εύστοχη παρατήρηση: οι «σούπερ-μπράντες» έχουν βρει πώς πρέπει να σχεδιάζουν τα καταστήματά τους και πώς να τοποθετούν τα προϊόντα τους στο ράφι: πέτρινα κτίρια, αψίδες, προϊόντα σε αναλόγια…

Δείτε μερικές φωτογραφίες από το κατάστημα της Apple στο Covent Garden στο Λονδίνο

Ο δημιουργός του ντοκιμαντέρ Αλεξ Ράιλι αναγνωρίζει ότι η καινοτομία ή οι έξυπνες τεχνικές προώθησης, κοινώς το μάρκετινγκ, συμβάλλουν καθοριστικά στην ταχύτατη αποδοχή ενός προϊόντος τεχνολογίας.

Εντούτοις, χωρίς να προκαλείται το ενδιαφέρον του γενικού πληθυσμού -με μια στροφή σε βασικές ανθρώπινες ανάγκες για κουτσομπολιό, πίστη ή σεξ-, δεν υπάρχει ελπίδα να αναδειχτεί σε σούπερ-μπράντα στις τεχνολογίες, καταλήγει.

Πάντως, κατά τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ ο Ράιλι διαπιστώνει μεταξύ άλλων πώς η Sony κέρδισε τη μάχη για το διάδοχο του DVD: Τη δεκαετία του 1980, η Sony δεν επέτρεπε τη διάθεση ταινιών πορνό σε Betamax με αποτέλεσμα να κερδίσει τη μάχη το ανταγωνιστικό τότε, μη καθιερωμένο όμως VHS. Αργότερα, όταν μια νέα μάχη ανάμεσα στο Toshiba HD-DVD και το Blu-ray δεν έλεγε να τελειώσει, η Sony έδειξε να έχει πάρει το μάθημά της και ενέδωσε στην πορνογραφική βιομηχανία.

Σχολιάστε…

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός 28-28: Σπουδαία εμφάνιση στην Ουγγαρία και τώρα όλα είναι στο χέρι του!

Ο Ολυμπιακός έμεινε ζωντανός για την πρόκριση στον τελικό του EHF European Cup, καθώς ήρθε ισόπαλος 28-28 με την Φερεντσβάρος στην Ουγγαρία – Σε μία εβδομάδα (27/4) η ρεβάνς στο Κλειστό της Ηλιούπολης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024