Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Αυτόματη κοινοποίηση στους φίλους σας ό,τι ακούτε, βλέπετε ή διαβάζετε

Αυτόματη κοινοποίηση στους φίλους σας ό,τι ακούτε, βλέπετε ή διαβάζετε

Έναν νέο τρόπο να εγγράψουν συνδρομητές στις υπηρεσίες τους βρήκαν εταιρείες διάθεσης μουσικής, ταινιών και ειδήσεων μέσα από την αυτόματη πλέον κοινοποίηση στους φίλους σας για το τι ακούτε, τι βλέπετε, τι παίζετε και τι διαβάζετε μέσω συνεργαζόμενων υπηρεσιών και των εφαρμογών τους στο Facebook.

Έναν νέο τρόπο να εγγράψουν συνδρομητές στις υπηρεσίες τους βρήκαν εταιρείες διάθεσης μουσικής, ταινιών και ειδήσεων μέσα από την αυτόματη πλέον κοινοποίηση στους φίλους σας για το τι ακούτε, τι βλέπετε, τι παίζετε και τι διαβάζετε μέσω συνεργαζόμενων υπηρεσιών και των εφαρμογών τους στο Facebook.

Μέχρι τώρα, κάθε μέλος του δαιδαλώδους πλέον Facebook των 800 εκατομμυρίων μελών, μπορούσε να κοινοποιήσει στους φίλους του ότι του αρέσει ένα τραγούδι, ένα βίντεο, μια ταινία, μια είδηση και λοιπά. Στο εξής -η αλλαγή θα γίνει σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες-, το εκ βάθρων ανασχεδιασμένο προφίλ των μελών του Facebook θα περιλαμβάνει ένα «ticker» από το οποίο κάθε χρήστης θα μαθαίνει ό,τι κάνουν οι φίλοι του και όχι μόνο αυτό: κάνοντας κλικ στην σχετική ενημέρωση, θα εγγράφονται άλλοτε αυτόματα, άλλοτε όχι, στις αντίστοιχες υπηρεσίες ακρόασης μουσικής, διάθεσης ταινιών ή ειδήσεων για μια δοκιμαστική περίοδο πριν κληθούν να γραφτούν συνδρομητές.

Ο χρήστης πρέπει βεβαίως να δώσει τη συγκατάθεσή του για το μοίρασμα των προτιμήσεών του, αυτό όμως θα γίνεται μια φορά και θα αφορά σε όλα όσα στο εξής θα ακούει, θα διαβάζει ή θα παίζει μέσω εφαρμογών στο Facebook.

Το ticker εκτιμάται ότι θα αποδειχτεί ένα πανίσχυρο εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, αφού θεωρείται ισχυρότερο από οποιοδήποτε άλλο σύστημα δημιουργίας προτάσεων: ό,τι μας προτείνει ένα σύστημα να αγοράσουμε σε διαδικτυακά καταστήματα βασίζεται στο ιστορικό που του έχουμε παραχωρήσει, είτε στα κλικ που έχουμε κάνει σε αυτό. Στο Facebook όμως, οι προτάσεις δημιουργούνται από τους φίλους μας και η πιθανότητα να εισακουστούν θεωρούνται υψηλότερες (βέβαια, η προτίμηση σε μια ταινία, ένα τραγούδι ή ένα παιχνίδι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο φίλος μας μας προτείνει την υπηρεσία, αλλά το ίδιο το περιεχόμενο).

Τα παραδείγματα, ιδιαίτερα αυξημένα από το χώρο των συνδρομητικών υπηρεσιών μουσικής, είναι πολλά. Δείτε μερικά:

Η συνδρομητική υπηρεσία μουσικής Deezer έχει 1,4 εκατομμύρια συνδρομητές σε Γαλλία και Μ.Βρετανία που πληρώνουν για να ακούν μουσική. Η εταιρεία βασίζεται στο ticker του Facebook για να επεκταθεί σε 130 χώρες και εκτιμά ότι θα το επιτύχει ως εξής: Όσα μέλη του Facebook κάνουν κλικ στο τραγούδι που ακούει φίλος/-λη τους από το Deezer εγγράφονται αυτομάτως στην υπηρεσία για δύο εβδομάδες χρησιμοποιώντας τα στοιχεία εισόδου τους και τις μουσικές προτιμήσεις τους στο Facebook. Μετά την αυτοματοποιημένη εγγραφή μπορούν να ακούν ό,τι ακούει ο φίλος ή η φίλη τους είτε την ίδια στιγμή, είτε αργότερα. Απομένει να αποδειχτεί εάν οι ίδιοι άνθρωποι θα αποδεχτούν την μηνιαία συνδρομή των 5 ή των 10 ευρώ για να συνεχίσουν να ακούν μέσω Deezer.

Η γνωστή υπηρεσία ενοικίασης ταινιών Netflix στρέφεται στο Facebook για να εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες της και στοιχηματίζει ότι θα το επιτύχει τουλάχιστον για τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική (λόγω περιορισμών στα πνευματικά δικαιώματα που καλύπτουν τις ταινίες). Στην περίπτωση της Netflix, όταν ο χρήστης κάνει κλικ στην ταινία που βλέπει ένας φίλος του θα καλείται να εγγραφεί για ένα μήνα δοκιμαστικής χρήσης της υπηρεσίας.

Μια ακόμα συνδρομητική υπηρεσία διάθεσης βίντεο/ταινιών που χρεώνει 8 δολάρια το μήνα, το Hulu είχε μια διαφορετική ιδέα: όταν κάποιος κάνει κλικ σε ένα βίντεο που μπορούν να δουν μόνο όσοι πληρώνουν και δεν είναι συνδρομητής Hulu, θα βλέπει ενάμισι λεπτό από το βίντεο πριν ενημερωθεί πως μπορεί να εγγραφεί.

Η σουηδική υπηρεσία διάθεσης μουσικής Spotify που πρόσφατα παρέχεται σε χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου με 10 δολάρια το μήνα οι συνδρομητές μπορούν να ακούν όσα τραγούδια θέλουν από φορητές συσκευές (στο PC είναι δωρεάν και χωρίς περιορισμούς προς το παρόν). Το Spotify θα αξιοποιήσει τον νέο τρόπο κοινοποίησης προτιμήσεων, και με ένα κλικ στο τραγούδι που ακούει ο φίλος σου θα κατεβαίνει το πρόγραμμά του στο PC σου.

Η ανταγωνιστική Rhapsody (10 δολάρια το μήνα για απεριόριστη μουσική ακρόαση) θα επιτρέπει στους φίλους των συνδρομητών της να την χρησιμοποιούν επί 30 ημέρες, όχι μόνο από το PC αλλά και από φορητές συσκευές πριν κληθούν να πληρώνουν.

Εκτός όμως από τις υπηρεσίες μουσικής και οπτικοακουστικού περιεχομένου γενικότερα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης φαίνεται ότι θα αγκαλιάσουν το νέο μέσο προώθησης: το Yahoo ανέπτυξε έναν τρόπο με τον οποίο μαθαίνει κανείς τι διαβάζουν οι φίλοι του (όλοι μέλη του Facebook): οι ιστορίες που έκαναν κλικ εμφανίζονται στο προφίλ σου η μια μετά την άλλη, χωρίς τη δική τους παρότρυνση να το μοιραστείτε, αν και με την γενική άδειά τους. Η εφαρμογή του Yahoo θα αφορά αρχικά τις γενικές ειδήσεις και αργότερα θα διευρυνθεί σε αθλητικά, οικονομία και ψυχαγωγία.

H Washington Post έχει αναπτύξει μια εφαρμογή που ονομάζεται Social Reader, η οποία διαμορφώνει το πρωτοσέλιδο κάθε μέλους του Facebook που τη χρησιμοποιεί, βασισμένη στις προτιμήσεις του χρήστη αλλά και των φίλων του, οι οποίοι θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν την εφαρμογή και να διαβάζουν την Ουάσινγκτον Ποστ ή περιεχόμενο από συνεργαζόμενα μέσα ενημέρωσης, όπως τα διεθνή πρακτορεία Associated Press και Reuters. Μάλιστα, ο διευθύνοντας σύμβουλος της εφημερίδας Ντόναλτ Γκράχαμ, ο στόχος είναι να αυξηθεί το κοινό και προς το παρόν δεν θα γίνουν διαφημιστικές καταχωρήσεις στην app. Εμείς έχουμε εξαίρετους δημοσιογράφους, εκείνοι (σ.σ. το Facebook) έχουν εξαίρετους τεχνολόγους, είπε ο επικεφαλής της.

Associated Press,In.gr Τεχνολογία

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024