Επανήλθαν, όχι όμως πλήρως, οι υπηρεσίες των Blackberry
Πάνω από 20 ώρες διαρκεί το «μπλακάουτ» στις υπηρεσίες email, άμεσων μηνυμάτων και πλοήγησης στο Διαδίκτυο που έπληξε εκατομμύρια κινητά Blackberry. Η κατασκευάστρια εταιρεία Research In Motion ανακοίνωσε το πρωί της Τρίτης ότι η βλάβη έχει αποκατασταθε, ωστόσο χρήστες των κινητών αναφέρουν ότι τα προβλήματα συνεχίζονται.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Καραμανλής: «Στη διάθεση των Αρχών», αλλά δεν ξεστομίζει τη λέξη προανακριτική
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
Πάνω από 20 ώρες διαρκεί το «μπλακάουτ» στις υπηρεσίες email, άμεσων μηνυμάτων και πλοήγησης στο Διαδίκτυο που έπληξε εκατομμύρια κινητά Blackberry. Η κατασκευάστρια εταιρεία Research In Motion ανακοίνωσε το πρωί της Τρίτης ότι η βλάβη έχει αποκατασταθε, ωστόσο χρήστες των κινητών αναφέρουν ότι τα προβλήματα συνεχίζονται.
Όπως αναφέρει το απόγευμα το BBC, το Twitter έχει γεμίσει μηνύματα χρηστών που διαμαρτύρονται ότι αδυνατούν να στείλουν γραπτά μηνύματα και email.
Λίγες ώρες μετά την αρχική της ανακοίνωσε, η RIM αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι τα προβλήματα παραμένουν για «ορισμένους χρήστες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Βραζιλία, Χιλή και Αργεντινή».
Η αρχική διακοπή επηρέασε τους χρήστες των Blackberry σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική από τις 1 ώρα Ελλάδας τη Δευτέρα μέχρι τις 07.50 την Τρίτη.
Φαίνεται ότι προκλήθηκε από βλάβη σε κέντρο δεδομένων που διατηρεί η RIM στη Βρετανία.
Οι διακομιστές που επηρεάστηκαν εξυπηρετούν την καταναλωτική υπηρεσία BIS της RIM, και όχι τις εταιρικές υπηρεσίες BES, οι οποίες δεν επηρεάστηκαν σε τόσο μεγάλο βαθμό.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις