Facebook App Center | Κόμβο πώλησης app στήνει το Facebook
App Center θα ονομάζεται το κέντρο διάθεσης παιχνιδιών και άλλων εφαρμογών για το Facebook, που πρόκειται να εγκαινιάσει «τις επόμενες εβδομάδες» η εταιρεία. Στο κατάστημα app του Facebook θα υπάρχει και βιτρίνα με εφαρμογές επί πληρωμή, αυξάνοντας έτσι τις πηγές εσόδων του μεγαλύτερου σάιτ κοινωνικής δικτύωσης, λίγο πριν την είσοδό του στο χρηματιστήριο.
Spotlight
-
Πρώην αξιωματούχος Στέιτ Ντιπάρτμεντ για Μπάιντεν και Μπλίνκεν: «Αιματοβαμμένη η κληρονομιά τους»
-
Ο εκατομμυριούχος βιοχάκερ αποκάλυψε το γλυκό που τρώει για να ξεγελάσει τον θάνατο
-
Σου θυμίζει κάτι ο ηθοποιός που παίζει τον «Ιούδα»; - Οι πασίγνωστοι ρόλοι του
-
Νέα φωτογραφία από αστεροειδή προκαλεί δέος
App Center θα ονομάζεται το κέντρο διάθεσης παιχνιδιών και άλλων εφαρμογών για το Facebook, το οποίο πρόκειται να εγκαινιάσει «τις επόμενες εβδομάδες» η εταιρεία.
Στο κατάστημα app του Facebook θα υπάρχει και βιτρίνα με εφαρμογές επί πληρωμή, αυξάνοντας έτσι τις πηγές εσόδων του μεγαλύτερου σάιτ κοινωνικής δικτύωσης, λίγο πριν την είσοδό του στο χρηματιστήριο.
Από το Facebook App Center, οι προγραμματιστές αποκτούν ένα κεντρικό κανάλι άμεσης επικοινωνίας με τα μέλη του Facebook.
Για την αγορά app, θα χρησιμοποιείται το σύστημα πληρωμών του Facebook με τα λεγόμενα Facebook Credits (Μονάδες Facebook), τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη στις αγορές μέσα από τις εφαρμογές (in-app purchase).
- Διαβάστε στο tech.in.gr τι είναι οι Μονάδες Facebook, τα Facebook Credits
Το μερίδιο που θα κρατά το Facebook ορίστηκε στο 30% της τιμής του εκάστοτε app, θα πρέπει όμως οι προγραμματιστές να ανατρέξουν στις λεπτομερείς οδηγίες για να διακρίνουν εάν ο κόμβος που δημιουργεί το Facebook μειώνει ακόμα περισσότερο τα δικά τους έσοδα, εάν πρόκειται για εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που έχει ήδη ανέβει στα καταστήματα εφαρμογών της Google και της Apple.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το App Center θα περιλαμβάνει εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί να εκτελούνται σε υπολογιστή, αλλά και σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Σε ότι αφορά στα mobile app, το App Center θα παραπέμπει τα μέλη στο αντίστοιχο app store για το κατέβασμα του app, δηλαδή είτε στο Google Play (smartphone με Android), ή στο Apple App Store (iPhone). «Δεν βλέπουμε το App Center ως ανταγωνιστή του καταστήματος app είτε της Google, είτε της Apple», διευκρινίζει η εκπρόσωπος του Facebook, Malorie Lucich.
Σε προβεβλημένες προθήκες θα εμφανίζονται app που έχουν διακριθεί με βάση σειρά ποιοτικών στοιχείων που θα συλλέγει η υπηρεσία, όπως πόσο συχνά και για πόσο χρησιμοποιούνται από τους χρήστες τους. Η βιτρίνα του App Center στο Facebook θα είναι διαφορετική για κάθε χρήστη, αναφέρει το πρακτορείο Reuters, χωρίς ωστόσο να αποσαφηνίζονται οι παράμετροι στις οποίες θα βασίζεται η προσαρμογή αυτή. To CNet.com μεταφέρει ότι η επιλογή των app ανά μέλος θα βασίζεται στην συμπεριφορά του στην υπηρεσία, η οποία μπορεί να φανερώσει τουλάχιστον την κατηγορία app που είναι πιθανό να ενδιαφέρει κάθε μέλος του.
Reuters,In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις