Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Με χειρονομίες και λόγια θα απαντάμε στις διαφημίσεις του Xbox

Με χειρονομίες και λόγια θα απαντάμε στις διαφημίσεις του Xbox

Η Microsoft εγκαινιάζει στούντιο παραγωγής περιεχομένου για το Xbox στο Λος Άντζελες και μαζί του μια νέα μορφή τηλεοπτικής διαφήμισης στην συνδρομητική υπηρεσία Xbox Live, που θα επιτρέπει στον χρήστη να αποκρίνεται στα διαφημιστικά μηνύματα με νεύματα και φωνητικές εντολές, χάρη στους αισθητήρες του συνοδευτικού Kinect.

Η Microsoft εγκαινιάζει στούντιο παραγωγής διαδραστικού περιεχομένου για το Xbox στο Λος Άντζελες και μαζί του μια νέα μορφή τηλεοπτικής διαφήμισης στην συνδρομητική υπηρεσία Xbox Live, που θα επιτρέπει στον χρήστη να αποκρίνεται σε ερωτήματα που θα συνοδεύουν τα διαφημιστικά μηνύματα με νεύματα και φωνητικές εντολές, χάρη στους αισθητήρες του συνοδευτικού Kinect.

H Nancy Tellem, πρόεδρος του τμήματος Entertainment and Digital Media στην Microsoft μίλησε για το Xbox Entertainment Studio στην εκδήλωση All Things D: Dive into Media. Το στούντιο θα παράγει διαδραστικό περιεχόμενο για το Xbox αλλά και άλλες συσκευές καθώς και την μετάδοση εκδηλώσεων με τεχνολογία ροής με δυνατότητα συμμετοχής του τηλεθεατή. Ως ενδεικτικό παράδειγμα αναφέρθηκε, η δημοσκόπηση που έγινε κατά την μετάδοση της τηλεμαχίας των υποψηφίων στις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ από την υπηρεσία Xbox Live με τη συμμετοχή του 37% των τηλεθεατών.

Η τηλεόραση που οραματίζεται η Microsoft αποτελεί μια νέα ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους, είπε ο Yusuf Mehdi, senior vice president, Interactive Entertainment Business, ο οποίος συμμετείχε στην ίδια εκδήλωση. Κι αυτό, καθώς με τις NUAds θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τους τηλεθεατές να συμμετέχουν, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Kinect και της πλατφόρμας του Xbox, με ένα νεύμα ή μια φωνητική εντολή, συμπλήρωσε. NUAds προβάλλονται ήδη από το 2012.

Η Microsoft δηλώνει πως το 2013 πρόκειται να διαθέσει 40 νέα «TV and entertainment» app που θα ελέγχονται με την φωνή στο Xbox.

Περισσότερα για τις λεγόμενες NUAds στο Xbox Live μπορείτε να βρείτε στην σχετική ιστοσελίδα της Microsoft, Microsoft Advertising.

Τέλος, ο κος Mendi έδωσε τα ακόλουθα στοιχεία για την πορεία του Xbox:

  • 76 εκατομμύρια κονσόλες Xbox 360 έχουν πωληθεί διεθνώς μέχρι σήμερα
  • Το Xbox 360 ήταν η νούμερο ένα σε πωλήσεις κονσόλα στις ΗΠΑ για 24 συνεχόμενους μήνες, πουλώντας τριπλάσιο νούμερο συγκριτικά με την αρχική κονσόλα Xbox
  • 24 εκατομμύρια αισθητήρες Kinect έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα
  • Η κοινότητα του Xbox LIVE έχει φτάσει τα 46 εκατομμύρια συνδρομητών, σημειώνοντας 15% αύξηση ανά έτος
  • Το 2012 ο αριθμός των επιλογών ψυχαγωγίας στο Xbox περίπου τριπλασιάστηκε, ξεπερνώντας σχεδόν τις 100 προσαρμοσμένες και ελεγχόμενες μέσω φωνής εφαρμογές στο Xbox LIVE
  • Το 2012 ήταν η μεγαλύτερη χρονιά για την ψυχαγωγία και τη χρήση παιχνιδιών στο Xbox
  • 18 δισεκατομμύρια ώρες ψυχαγωγίας μέσω Xbox για το 2012, πάνω από 10% αύξηση ανά έτος
  • Ο μέσος χρήστης περνάει 87 ώρες το μήνα στο Xbox, σημειώνοντας 10% αύξηση ανά έτος (Βάση: Χρήστες Xbox Live με συνδρομή Gold στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβάνεται όλη η ενασχόληση στο Xbox)
  • Η χρήση εφαρμογών ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 57% διεθνώς (σύγκριση σε ώρες μεταξύ 2011 και 2012)
  • Το Online multiplayer gaming αυξήθηκε επίσης κατά το 2012
  • Το κοινό του Xbox διευρύνεται και γίνεται πιο ενεργό
  • Σύμφωνα με την έρευνα Experian Simmons Spring 2012 Media, σχεδόν το 40% (38%) του κοινού του Xbox LIVE στις ΗΠΑ είναι γυναίκες, και το 54% της κοινότητας του Xbox LIVE στις ΗΠΑ δηλώνει ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα ή και περισσότερα παιδιά στο σπίτι
  • Από τον Ιούλιο, η κοινότητα του Xbox LIVE έχει κάψει 200 εκατομμύρια θερμίδες χρησιμοποιώντας το Xbox και το Kinect για άσκηση και για δραστηριότητα όπως το Kinect Nike+ Fitness, καθώς και άλλα προγράμματα και παιχνίδια για άσκηση

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024