Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Πρέπει να μαθαίνουμε να γράφουμε και να διαβάζουμε... κώδικα στο σχολείο

Πρέπει να μαθαίνουμε να γράφουμε και να διαβάζουμε... κώδικα στο σχολείο
Την απίστευτη ικανοποίηση που σου προσφέρει η επιτυχής εκτέλεση του κώδικά σου, ακόμα κι όταν το μόνο που κάνει είναι να ανάβει ένα πίξελ στην οθόνη, είναι το κυριότερο επιχείρημα που επιστρατεύουν οι πρωταγωνιστές μιας ταινίας μικρού μήκους που είδαν εκατομμύρια άνθρωποι μέσα σε δύο ημέρες για να πείσουν πως ο προγραμματισμός πρέπει να ενταχθεί στην διδακτέα ύλη στα σχολεία από νωρίς.

Ο κυριότερος λόγος λοιπόν για να μάθετε να προγραμματίζετε δεν είναι ότι θα βρείτε δουλειά, αν και στις ΗΠΑ, όπου γίνεται το εγχείρημα, υπολογίζεται ότι υπάρχουν πολύ λιγότεροι απόφοιτοι με τα προσόντα για την δουλειά του προγραμματιστή από όσους απαιτούνται, αναφέρεται στην ταινία του Code.org, διάρκειας λιγότερο από 10 λεπτών.

Στο φιλμάκι εμφανίζονται γνώριμα για την επιτυχία τους πρόσωπα από την βιομηχανία λογισμικού, από τον Μπιλ Γκέιτς έως τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Όλοι υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς ιδιοφυΐα για να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό. Πολλοί καταθέτουν πως ήταν η χαρά που ένιωσαν όταν είδαν το πρώτο τους πρόγραμμα να τρέχει που τροφοδότησε την αφοσίωσή τους στον προγραμματισμό. Αποδίδεται στον Στηβ Τζομπς και το συνυπογράψουμε πως «όλοι σ' αυτήν την χώρα θα έπρεπε να μάθουν να γράφουν κώδικα γιατί ο προγραμματισμός σου μαθαίνει να σκέφτεσαι». Εξάλλου, το πρώτο που κάνεις πριν αρχίσεις να γράφεις ψευδοκώδικα είναι να αναλύεις το πρόβλημα.

Το Code.org αποτελεί την προσπάθεια μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες, που επιχειρεί να δημιουργήσει μια εκτενή βάση όλων των σχολείων, των διαδικτυακών ή των θερινών μαθημάτων όπου μπορεί κανείς να μάθει προγραμματισμό και παροτρύνει τους δασκάλους «να φέρουν κώδικα στο σχολείο».

Ο Hadi και ο δίδυμος αδελφός του Ali Partovi, επιχειρηματίες οι οποίοι αναζητούν, στηρίζουν και επενδύουν σε προγραμματιστές με καινοτόμες ιδέες για την σύσταση επιχειρήσεων τεχνολογίας, βρίσκονται πίσω από το εγχείρημα, ωστόσο η λίστα των επιφανών ανθρώπων που συμφωνούν ότι πρέπει να μαθαίνουμε να γράφουμε και να διαβάζουμε... κώδικα είναι εκτενής, όπως και η χρηματοδότηση από μεγάλες επιχειρήσεις που μεγεθύνθηκαν χάρη στις ικανότητες των προγραμματιστών τους. Στο code.org δίνεται το έναυσμα με τις πρώτες γραμμές κώδικα να κάνουν ένα σκυλάκι να διαβαίνει ένα γηπεδάκι, να σηκώνει και να αφήνει μπάλες τέννις...



Εσείς, πως ξεκινήσατε να γράφετε κώδικα;

In.gr Τεχνολογία

Ειδήσεις:  Περισσότερες ειδήσεις

Τα σχόλιά σας

  •  

    Prwta oi baseis ths gnwseis

    Όπως τα αγγλικά πρέπει να μαθαίνουμε προγραμματισμό στα παιδάκια μας, αλλά και στα γεροντάκια μας . Πρώτα όμως, να μαθαίνουν τι είναι αυτό που προγραμματίζουν και για ποιο αποτέλεσμα. Δεν αρχίζουμε ούτε καν από την κλασσική Basic, αλλά από τα logic gates και την γλώσσα μηχανής -δηλαδή από το απλούστερο επίπεδο. Μόνο όταν μάθουν τα βασικά του Η/Υ προοδεύει η γνώση σωστά. Πρέπει μετά να ξέρουμε τι είναι τα registers, το program counter και το περίφημο accumulator και πως χρησιμοποιούνται με την γλώσσα assembler. Με αυτα΄τα γερά θεμέλια σε βάθος χρόνου όλοι μπορούν και πρέπει να ξέρουν ότι άλλο τους ενδιαφέρει π.χ. άλλοι για προγραμματισμό, άλλοι για animation, controls, text, databases κ.λπ. #0003

    Απαντήσεις: 1 | Εμφάνιση όλων 

  •  

    Παλιές αγάπες...

    Σε ένα ΖΧ-Spectrum! Την δική του BASIC... Μετά Pascal (η αγαπημένη μου), C, C (όταν ήταν πρωτοποριακή...), Fortran σε PC (8086). Μετά έχασα το παιχνίδι... Από τις νέες η Python είναι δελεαστική, απλή και ικανότατη... Και ΝΑΙ θα έπρεπε να μαθαίνουν προγραμματισμό πριν μάθουν να σκαλίζουν το α. #0005

    Απαντήσεις: 1 | Εμφάνιση όλων 

  •  

    Locomotive Basic

    12 ετων αν θυμάμαι καλά. CPC 6128, ειχε μια basic στη rom. Για να βγάλει ένα fractal 160χ200 με 16 χρώματα έκανε μισή ωρα:) Το να μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται λογικά δε το θέλει κανείς. Όπως και δε θέλει να μάθουν πως τα παραπλανούν, τα logical falacies κλπ. Η παιδεία είναι για να παράγει εργάτες, όχι σκεπτόμενους ανθρώπους. Όσο πιο πολλοί οι εργάτες και πιο άνεργοι, τόσο πιο φτηνοί για τις επιχειρήσεις. Οι εργάτες κάθε κατηγορίας, και αυτοί με τα διδακτορικά πλέον. #0006

    Απαντήσεις: 1 | Εμφάνιση όλων 

    •  

      Το διδακτορικό φίλε μου δεν σημαίνει και αυτόματος πλουτισμός... Ούτε ότι όποιος κάνει διδακτορικό ντε και καλά πρέπει να κάτσει στην καμπούρα των άλλων χωρίς καμία αξιολόγηση για το τι επιστρέφει σαν κέρδος από την εργασία του... καλώς ήρθες στον πραγματικό κόσμο και όχι σε αυτόν που ανέβηκες... Δον Κιχώτη #0001

Διαβάστε όλες τις απόψεις (10)

Πείτε την άποψή σας έως 700 χαρακτήρες με κενά (spaces)

Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά

 

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το in.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται. Αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορείτε να την καταγράψετε στην δικτυακή σελίδα: support.in.gr

Θέματα: