Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Γιατί να επιλέξετε εξουσιοδοτημένο κέντρο service Apple, εξηγεί η iSquare

Γιατί να επιλέξετε εξουσιοδοτημένο κέντρο service Apple, εξηγεί η iSquare

Η iSquare, ο επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple για την Ελλάδα και την Κύπρο εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αφενός ενημερώνει, αφετέρου εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό ότι σε Ελλάδα και Κύπρο λειτουργούν πέντε Εξουσιοδοτημένα κέντρα Σέρβις της Apple, τα οποία είναι και τα μόνα εξουσιοδοτημένα από την Apple για οποιοδήποτε θέμα επισκευής αφορά στα προϊόντα της.

Η iSquare, ο επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple για την Ελλάδα και την Κύπρο εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αφενός ενημερώνει, αφετέρου εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό ότι σε Ελλάδα και Κύπρο λειτουργούν πέντε Εξουσιοδοτημένα κέντρα Σέρβις της Apple, τα οποία είναι και τα μόνα εξουσιοδοτημένα από την Apple για οποιοδήποτε θέμα επισκευής αφορά στα προϊόντα της.

Ο επίσημος διανομέας ξεκαθαρίζει πως τα Εξουσιοδοτημένα κέντρα Σέρβις της Apple ακολουθούν τα υψηλά στάνταρτ εξυπηρέτησης πελατών που έχουν τεθεί από την Apple. Διαθέτουν εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, πιστοποιημένο από την ίδια την Apple με συνεχείς εκπαιδεύσεις. Συνεπώς, το τεχνικό προσωπικό είναι κατάλληλα καταρτισμένο με την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να επισκευάζει υπολογιστές Mac, iPod και iPad, τονίζει η εταιρεία.

Επιπλέον, επισημαίνει ότι τα εξουσιοδοτημένα κέντρα της Apple χρησιμοποιούν μόνο αυθεντικά εξαρτήματα της Apple για όλες τις επισκευές, με στόχο την άριστη και άμεση αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης, παρέχοντας και την απαραίτητη εγγύηση σωστής λειτουργίας του προϊόντος, προς όφελος του καταναλωτή.

Στην Αθήνα λειτουργούν τρία Εξουσιοδοτημένα κέντρα Σέρβις της Apple από τις εταιρείες Info Quest Technologies, Document και Systemgraph, στη Θεσσαλονίκη από την Golden-i και στην Κύπρο από την Greycom.

Μιλώντας στο tech.in.gr, ο κος Βαγγέλης Δημητρίου, επικεφαλής του Service Center της Info Quest, τονίζει πως, τα εξουσιοδοτημένα κέντρα της Apple στην Ελλάδα ακολουθούν την ίδια, προτυποποιημένη διαδικασία για την διάγνωση και την επισκευή των προϊόντων της εταιρείας. Πρόσβαση στα εργαλεία διάγνωσης των βλαβών έχουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα κέντρα και τα εργαλεία αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μετά την εισαγωγή των στοιχείων του χρήστη, δηλαδή (επαληθευμένα) πιστοποιημένου τεχνικού της Apple. Κατά την εκτέλεση των διαγνωστικών εργαλείων της Apple στο εξουσιοδοτημένο κέντρο, η σύνδεση με τους διακομιστές της Apple είναι ανοικτή: η βλάβη καταχωρίζεται στους διακομιστές της.

Ειδοποιός διαφορά μεταξύ των εξουσιοδοτημένων κέντρων και των μη εξουσιοδοτημένων είναι ότι μέσω του συστήματος αυτού μπορούν να παραγγείλουν τα αυθεντικά ανταλλακτικά που διαθέτει η Apple. Ακόμα κι αν ο τεχνικός έχει πάρει την πιστοποίηση της Apple, δεν έχει πρόσβαση στην παραγγελία των αυθεντικών ανταλλακτικών.

Επιπλέον, τα εξουσιοδοτημένα κέντρα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές της Apple για να παρέχουν την υπηρεσία, που ξεκινούν από την επιλογή της έδρας του και καλύπτουν ακόμα και τις προδιαγραφές του χώρου υποδοχής των προϊόντων προς επισκευή.

Το κόστος της επισκευής μπορεί να διαφέρει από το ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο στο άλλο

Εντούτοις, το κόστος της επισκευής των προϊόντων της Apple εκτός εγγύησης μπορεί να διαφέρει από το ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο στο άλλο. Το κόστος του ανταλλακτικού μπορεί να είναι το ίδιο από τον προμηθευτή, ακολουθείται όμως η συνήθης τακτική στην αγορά από όλους τους κατασκευαστές. Δεν επιβάλλεται στα εξουσιοδοτημένα κέντρα να χρεώνουν το ίδιο την επισκευή (ανταλλακτικά και εργασία).

Τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επιβάλλεται να πωλούν και τα προϊόντα της εταιρείας, σε αντίθεση όμως με άλλους κατασκευαστές, η Apple δεν διαθέτει μεμονωμένα ανταλλακτικά για επισκευές (μητρικές, οθόνες, δίσκους κ.ά.).

Στην αγορά, πιστοποιημένοι τεχνικοί μπορεί να εξυπηρετούν τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών της εταιρείας που διαθέτει τα προϊόντα της Apple. Όταν απαιτείται επισκευή (ανταλλακτικό), μόνο τα εξουσιοδοτημένα κέντρα μπορούν να ανταποκριθούν στην ανάγκη, καταλήγει ο κος Δημητρίου. Ως υποστήριξη, η εταιρεία διάθεσης των προϊόντων της Apple μπορεί να αντικαταστήσει προσωρινά το προϊόν προς επισκευή, είναι όμως καθήκον του να προωθήσει στο εξουσιοδοτημένο κέντρο το προϊόν προς επισκευή.

Τεχνικοί υπολογιστών μπορούν να λάβουν την πιστοποίηση της Apple μόνοι τους, ένα σημαντικό προσόν στο βιογραφικό τους, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να στήσουν ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο μόνοι τους, χωρίς να πληρούν τις προδιαγραφές του εξουσιοδοτημένου κέντρου service της Apple.

Σχετικά με το κόστος των επισκευών, ο κος Δημητρίου τονίζει πως μπορεί να είναι δικαιολογημένα υψηλότερο από 10-20% έως και 50% ανάλογα με τη βλάβη σε σχέση με τη χρέωση ενός μη εξουσιοδοτημένου κέντρου. Η διαφορά εξηγείται, τονίζει, από την επένδυση στην τήρηση των προδιαγραφών για την παροχή της υπηρεσίας service, όπως έχουν οριστεί από την Apple.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υποστήριξη και τις επισκευές των προϊόντων της Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, η iSquare παραπέμπει στην σελίδα της iSquare http://www.isquare.gr/service και στην σελίδα της Apple https://locate.apple.com/gr/el/

Ανθή Παναγιωτάκη
@techingr

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024