Δευτέρα 06 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Συνδρομητικά κανάλια φέρεται να εγκαινιάζει σύντομα το YouTube

Συνδρομητικά κανάλια φέρεται να εγκαινιάζει σύντομα το YouTube

Κανάλια με βίντεο κατά απαίτηση προσβάσιμα με συνδρομή θα αρχίσουν σύντομα να εμφανίζονται στο δημοφιλέστερο προορισμό στον Παγκόσμιο Ιστό για βίντεο. Το YouTube αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα τα σχέδιά του με βάση τα οποία οι δημιουργοί βίντεο θα αποκτήσουν την επιλογή να χρεώνουν για την αναπαραγωγή τους, προσθέτοντας έτσι μια ακόμα πηγή εσόδων εκτός από την ενσωματωμένη διαφήμιση.

Κανάλια με βίντεο κατά απαίτηση προσβάσιμα με συνδρομή θα αρχίσουν σύντομα να εμφανίζονται στο δημοφιλέστερο προορισμό στον Παγκόσμιο Ιστό για βίντεο. Το YouTube αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα τα σχέδιά του με βάση τα οποία οι δημιουργοί βίντεο θα αποκτήσουν την επιλογή να χρεώνουν για την αναπαραγωγή τους, προσθέτοντας έτσι μια ακόμα πηγή εσόδων για αυτούς, εκτός από την ενσωματωμένη διαφήμιση. H υπηρεσία δεν έχει ακόμα προβεί σε καμία επίσημη ανακοίνωση, ωστόσο η είδηση έγινε γνωστή από κύκλους προσκείμενους στην εταιρεία, καθώς και μετά από σχετικό πρόσφατο δημοσίευμα στην εφημερίδα Financial Times.

Στα κανάλια επί πληρωμή θα περιλαμβάνονται παιδικά προγράμματα, μουσική και ψυχαγωγία και θα καλύπτουν πολλούς ακόμα διαφορετικούς τομείς με συνδρομές που θα ξεκινούν από τα 1,99 δολάρια (1,52 ευρώ). Κάποια από τα πρώτα συνδρομητικά κανάλια θα είναι διαθέσιμα αρχικά σε 10 χώρες, και οι πληρωμές των συνδρομών θα διεκπεραιώνονται από το Google Wallet, τον μηχανισμό που εξυπηρετεί τις πληρωμές στο Google Play, το app store της Google.

Τα συνδρομητικά κανάλια αναμένεται να αποτελέσουν μια νέα πηγή εσόδων για τους δημιουργούς βίντεο -κυρίως, μεγάλες επιχειρήσεις από την βιομηχανία του θεάματος και των μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά και ανερχόμενους σταρ στο σάιτ. Για το YouTube, η διαφήμιση θα παραμείνει η κύρια πηγή των εσόδων του -το 2012 υπολογίζεται ότι συγκέντρωσε έτσι 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια (περισσότερα από 992 εκατομμύρια ευρώ), αριθμός που εκτιμάται ότι θα εκτοξευτεί στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013 (1,5 δισ. ευρώ), σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Pivolal Research.

Η συντριπτική πλειονότητα των βίντεο στο YouTube θα παραμείνουν χωρίς χρέωση, με διαφημίσεις. Μένει να αποδειχτεί πόσοι θα εμφανιστούν πρόθυμοι να εγγραφούν συνδρομητές στα κανάλια επί πληρωμή, κάτι το οποίο προφανώς εξαρτάται περισσότερο από το διαθέσιμο περιεχόμενο.

Associated Press,In.gr Τεχνολογία

Sports in

«Ο Ιωαννίδης βρίσκεται στην πρώτη θέση της μεταγραφικής λίστας της Σπόρτινγκ»

Νέο δημοσίευμα στην Πορτογαλία το οποίο αναφέρεται στο ενδιαφέρον της Σπόρτινγκ Λισαβόνας για τον Φώτη Ιωαννίδη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 06 Μαϊου 2024