Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o

Πώς θα αποκτήσετε πιστούς πελάτες στην εποχή των big data, εξηγεί η ICAP

Η ICAP διοργανώνει εκδήλωση με θέμα “Make Loyalty Marketing Work!”, όπου θα μοιρασθεί με τους επαγγελματίες marketers, διεθνείς εμπειρίες σχετικές με το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα δεδομένα μιας επιχείρησης, η τεχνολογία και το ανθρώπινο συναίσθημα για να ενεργοποιήσουν πετυχημένες marketing στρατηγικές.

Η ICAP διοργανώνει εκδήλωση με θέμα “Make Loyalty Marketing Work!”, όπου θα μοιρασθεί με τους επαγγελματίες marketers, διεθνείς εμπειρίες σχετικές με το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα δεδομένα μιας επιχείρησης, η τεχνολογία και το ανθρώπινο συναίσθημα για να ενεργοποιήσουν πετυχημένες marketing στρατηγικές.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στις 26 Νοεμβρίου 2013 στο Μουσείο Αυτοκινήτου με ομιλητές από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, την IBM, την TNS, την Τράπεζα Πειραιώς καθώς και την Google UK.

«Ζούμε στην εποχή των πολλών δεδομένων (Big Data), εισάγουμε έξυπνες τεχνικές για την συλλογή και αξιοποίηση δεδομένων μέσω ενός journey συνεχούς επαφής με τους πελάτες μας με πληροφορίες και προσφορές που τον αφορούν (personalized) και που κερδίζουν την επιθυμία του στο brand και στα προϊόντα μας για να καταλήξουν τελικά να αγοράσουν και να «δεθούν» στενότερα με το brand μας.
Θέλει τέχνη βέβαια το θέμα καθώς ζούμε σε μία εποχή που ο υποψήφιος πελάτης έχει κορεστεί από τα ψηφιακά μηνύματα και είναι πια αρνητικός σε όποιο μήνυμα marketing (cluttering).
Στην ψηφιακή εποχή οι έννοιες Content και Gamification αποκτούν ιδιαίτερη αξία στο marketing και customer loyalty. Η σύνθεση του Content, Big Data και Gamification τεχνικών οδηγεί το σύγχρονο Loyalty και Marketing. Και τα δύο είναι πια data driven, μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας και όχι μιας κατεύθυνσης επικοινωνίας. Η σημερινή τεχνολογία είναι πολύ ώριμη στο να υποστηρίξει το data driven marketing.»

To τμήμα Management Consulting της ICAP Advisory παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις «για την υλοποίηση στην πράξη ενός πραγματικού Customer Loyalty», δηλώνει η εταιρεία. «Ενισχύσαμε την ήδη μεγάλη εμπειρία μας σε θέματα διαχείρισης Big Data και Customer Analytics με σύγχρονες τεχνικές ολοκλήρωσης του Customer Loyalty journey όπως Gamification και Predictive Analytics και ο συνδυασμός αυτός έχει ως αποτέλεσμα οι πελάτες μας να ενισχύσουν ή επανακτούν την πίστη των πελατών τους και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους και το μερίδιο αγοράς τους», δήλωσε ο Απόστολος Τσούμπρης, επικεφαλής του Management Consulting της ICAP.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024