
Χειριστήριο διαβάζει τα συναισθήματα του παίκτη και προσαρμόζει το παιχνίδι
Η εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών στο μέλλον θα μπορούσε να ανταποκρίνεται στα συναισθήματα του παίκτη, εάν η τεχνολογία που αναπτύσσεται από μηχανικούς στο Στάνφορντ υιοθετηθεί από τις εταιρείας ανάπτυξης. Υποψήφιος διδάκτορας στο πανεπιστήμιο μετέτρεψε ένα χειριστήριο Xbox έτσι ώστε οι αισθητήρες που ενσωμάτωσε να μεταφέρουν το αίσθημα της πλήξης, του υπερβολικού ενθουσιασμού ή της κόπωσης του παίκτη στο παιχνίδι και να προσαρμόσουν ανάλογα την πλοκή.
Η εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών στο μέλλον θα μπορούσε να ανταποκρίνεται στα συναισθήματα του παίκτη, εάν η τεχνολογία που αναπτύσσεται από μηχανικούς στο Στάνφορντ υιοθετηθεί από τις εταιρείας ανάπτυξης. Υποψήφιος διδάκτορας στο πανεπιστήμιο μετέτρεψε ένα χειριστήριο Xbox έτσι ώστε οι αισθητήρες που ενσωμάτωσε να μεταφέρουν το αίσθημα της πλήξης, του υπερβολικού ενθουσιασμού ή της κόπωσης του παίκτη στο παιχνίδι και να προσαρμόσουν ανάλογα την πλοκή του παιχνιδιού.
Ο Κόρεϊ ΜακΚολ, υποψήφιος διδάκτορας στο εργαστήριο του καθηγητή μηχανικού Γκρέκορι Κόβακς, με την συνδρομή της Texas Instruments τροποποίησε ένα κοινό χειριστήριο της παιχνιδομηχανής της Microsoft και προσάρτησε επάνω του ένα κουτί -τυπωμένο από εκτυπωτή 3D- με αισθητήρες που κατέγραφαν την θερμοκρασία του σώματος, το ρυθμό και το βάθος της αναπνοής, την εφίδρωση καθώς και τους καρδιακούς παλμούς. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι ικανές να μας δώσουν μια εικόνα του πως αισθάνεται ο παίκτης, αποκαλύπτουν τι προκαλεί το λεγόμενο αυτόνομο νευρικό του σύστημα -αυτό που μεταφέρει πληροφορίες από και προς τον εγκέφαλο χωρίς συνειδητό έλεγχο του πότε, τι, πως και αν θα γίνει. Εάν ο χρήστης βαριέται από τον τρόπο που εξελλίσσεται το παιχνίδι, τότε το gameplay θα αλλάζει ώστε να ανακτήσει το ενδιαφέρον του παίκτη εισάγοντας νέες προκλήσεις. Επίσης, οι γνώσεις για την λειτουργία του αυτόνομου νευρικού συστήματος και η μεταφορά των δεδομένων από τους ενσωματωμένους στον controller αισθητήρες θα μπορούσαν να δώσουν μια λύση στην αγωνία των γονέων από την συνεχή πολύωρη ενασχόληση των παιδιών τους με τα videogames. Όταν γίνεται αντιληπτό, θα μπορούσε να μειωθεί η ένταση του gameplay ή να προβληθεί η υπενθύμιση ότι είναι ώρα για ένα διάλειμμα.
Δείτε πως εξηγεί το σύστημα που ανέπτυξε ο Κόρεϊ ΜακΚολ:
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις