Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
To βίντεο από το YouTube πρέπει να προβάλλονται και χωρίς διαφημίσεις

To βίντεο από το YouTube πρέπει να προβάλλονται και χωρίς διαφημίσεις

Η επικεφαλής του YouTube επαναλαμβάνει ότι εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την πρόσβαση στο πλούσιο περιεχόμενό του χωρίς διαφημίσεις, έναντι συνδρομής. Εντούτοις, στην συνέντευξή της η Suzan Wojcicki, δεν αποκαλύπτει το συνδρομητικό μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το YouTube για να αποζημιώσει τους ταλαντούχους δημιουργούς του.

Η επικεφαλής του YouTube επαναλαμβάνει ότι εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την πρόσβαση στο πλούσιο περιεχόμενό του χωρίς διαφημίσεις, έναντι συνδρομής. «Πρέπει να υπάρχει η επιλογή», τόνισε η Wojcicki, εντούτοις στην συνέντευξή της δεν αποκαλύπτει το συνδρομητικό μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το YouTube.

Νωρίτερα, η διοίκηση του YouTube βρέθηκε αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο μαζικής αποχώρησης καλλιτεχνών από την υπηρεσία της αφού ενώσεις ανεξάρτητων δισκογραφικών εταιρειών και καλλιτεχνών κατηγορούσαν την «μαμά» Google ότι εκβιάζει με μπλόκο από το YouTube όσουν δεν υπογράψουν δυσμενέστερους όρους πληρωμής δικαιωμάτων σε σχέση με τους καλλιτέχνες των τριών μεγάλων δισκογραφικών εταιρειών.

H 46χρονη σήμερα γυναίκα έχει συνδεθεί με την ιστορία της Google, αφού στο γκαράζ της Σέργκεϊ και Λάρι ανέπτυξαν την μηχανή αναζήτησης που έχει γίνει συνώνυμο της αναζήτησης στο ίντερνετ.

Ένας από τους εντυπωσιακούς αριθμούς που παρέθεσε με φειδώ η Wojcicki είναι ο αριθμός των ωρών που βλέπουν βίντεο στο YouTube οι επισκέπτες του: 6 δισεκατομμύρια ώρες το μήνα.

Το ενδεχόμενο να λειτουργήσει το YouTube και ως συνδρομητικό χωρίς διαφημίσεις έχει ακουστεί ξανά στο παρελθόν, εντούτοις η εφαρμογή του μοντέλου θεωρείται ξεχωριστή αφού το περιεχόμενο στο YouTube προέρχεται από δημιουργούς που επιζητούν να βγουν από την αφάνεια ή επαγγελματίες vlogger που επιχειρούν να αποκομίσουν κάτι από τις προβολές των διαφημίσεων στα βίντεό τους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το μέρος της συνδρομής που επιφυλάσσει η Google για τους δημιουργούς περιεχομένου, ιδιαίτερα μετά τα αρνητικά σχόλια που δέχεται για το μικρό μέρος που τους αποδίδει από τα διαφημιστικά έσοδα (2 δολάρια ανά 1.000 προβολές).

Πάντως, η Google έχει επιχειρήσει να δώσει και άλλα εργαλεία στους δημιουργούς που φιλοξενεί, όπως το Fan Funding, με το οποίο οι οπαδοί μπορούν να κάνουν δωρεές από $1. Προς το παρόν, το Fan Funding περιορίζεται σε δημιουργούς από τις ΗΠΑ, το Μεξικό, την Αυστραλία και την Ιαπωνία. Τέλος, τον Σεπτέμβριο του 2014 ξεκίνησε την παραγωγή προγραμμάτων στα YouTube Spaces στο Λος Άντζελες, στο Τόκιο, το Λονδίνο και την Νέα Υόρκη, πλήρως εξοπλισμένα στούντιο.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 3-0: Πήρε το ντέρμπι και πήγε στο +4 (vids)

Η ΑΕΚ νίκησε τον Παναθηναϊκό στη Νέα Φιλαδέλφεια και βρίσκεται στο +4 από τους Πράσινους – Δύο γκολ ο Ελίασον, ένα ο Πόνσε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024