Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
YouTube Music Key: Με $10 το μήνα, ξεκλειδώνει την μουσική το YouTube

YouTube Music Key: Με $10 το μήνα, ξεκλειδώνει την μουσική το YouTube

Το YouTube λανσάρει την συνδρομητική υπηρεσία YouTube Music Key (beta) με κόστος 10 δολάρια το μήνα. Οι συνδρομητές του Music Key απαλλάσσονται από τις διαφημίσεις στα μουσικά βίντεο, μπορούν να ακούσουν μουσική χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ, να δουν τα επίσημα μουσικά βίντεο ενώ έχουν στην διάθεσή τους playlist που δημιουργήθηκαν από επαγγελματίες από μια συλλογή 30 εκατομμυρίων τραγουδιών στο Google Play Music.

Το YouTube λανσάρει την συνδρομητική υπηρεσία μουσικής YouTube Music Key (beta), με κόστος 10 δολάρια το μήνα. Οι συνδρομητές του Music Key απαλλάσσονται από τις διαφημίσεις στα μουσικά βίντεο, μπορούν να ακούσουν μουσική χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ, να δουν τα επίσημα βιντεοκλίπ των καλλιτεχνών, ενώ έχουν στην διάθεσή τους playlist που δημιουργήθηκαν από επαγγελματίες από μια συλλογή 30 εκατομμυρίων τραγουδιών στο Google Play Music.

Το YouTube Music Key ξεκινά πρώιμα υπό μορφή beta -δοκιμαστικά. Η μηνιαία συνδρομή ορίστηκε στα 10 δολάρια το μήνα και στο λανσάρισμα, το κόστος της θα είναι μειωμένο κατά 20%, με δυνατότητα αναπαραγωγής ακόμα και όταν η οθόνη είναι κλειδωμένη ή το app στο παρασκήνιο, αλλά και εκτός Διαδικτύου (offline). Μαζί, οι συνδρομητές αποκτούν τα οφέλη των συνδρομητών της υπηρεσίας Google Play Music, το φορητό δισκοπωλείο της «μαμάς» Google που στέλνει μουσική με streaming σε smartphone με Android από μια συλλογή 30 εκατομμυρίων τραγουδιών. Η υπηρεσία YouTube Music Key προϋποθέτει πρόσκληση μέσω του app ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει το YouTube Music Key δωρεάν επί έξι μήνες.

Το Music Key «είναι αρχικά διαθέσιμο στους μουσικόφιλους και σταδιακά θα διατεθεί σε χρήστες ανά τον κόσμο».

Η ομάδα του YouTube ανακοίνωσε πρώτα πλήθος αλλαγών στον τρόπο που αναπαράγονται τα μουσικά βίντεο στον δημοφιλή δικτυακό τόπο. Έτσι, στο app του YouTube για smartphone (σε iOS και Android, όχι όμως σε Windows Phone) και στο YouTube.com, «θα βρείτε μια νέα στέγη» για την αγαπημένη σας μουσική, προτεινόμενες λίστες «με βάση την δραστηριότητά σας» και playlist με τραγούδια που έχουν ανοδική τάση ανά το YouTube. Επίσης, το YouTube δεν άφησε εκτός ατζέντας την μουσική ανάλογα με την διάθεση που λάνσαρε πρόσφατα το Spotify. Στο νέο YouTube θα μπορεί κανείς να βρει μουσική με βάση τα συναισθήματά του ή νέα άλμπουμ από τα κανάλια που παρακολουθεί ή από το ιστορικό των ακροάσεών του.

«Αν ένα τραγούδι υπάρχει, πιθανότατα θα το βρείτε στο YouTube», αναφέρει η ανακοίνωση, «αν και ως τώρα δεν μπορούσατε να ακούσετε ολόκληρα άλμπουμ». Αυτό αλλάζει και έτσι το YouTube εκτιμά ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμη η πλήρης δισκογραφία των καλλιτεχνών που συνεργάζονται με την υπηρεσία. Το YouTube θα επιτρέπει την αναπαραγωγή ολόκληρου του άλμπουμ προβάλλοντας παράλληλα το επίσημο βιντεοκλίπ.

Καθώς η μεταμόρφωση της μουσικής βιομηχανίας συνεχίζεται, νέες προσπάθειες όπως αυτή ζωντανεύουν ξανά την συζήτηση γύρω από την μαγική συνταγή που θα ικανοποιεί χρήστες, δημιουργούς και υπηρεσίες. Μόλις χτες, ο CEO του Spotify, Ντάνιελ Εκ απάντησε δημοσίως στην διάσημη αμερικανίδα τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ, η οποία εγκατέλειψε την πλέον δημοφιλή υπηρεσία διάθεσης μουσικής που στέλνει μουσική από το Ίντερνετ με το επιχείρημα ότι δεν αποζημιώνει όσο θα έπρεπε τους δημιουργούς.

Παρεμπιπτόντως, η διάσημη τραγουδίστρια και η δισκογραφική της εταιρεία επανήλθαν στο θέμα και απάντησαν στον Εκ μέσω του Time.com πως «η μουσική βιομηχανία ήταν καλύτερα πριν εμφανιστεί το Spotify» και ότι «εισέπραξαν περισσότερα από το streaming των βίντεο της Σουίφτ στο Vevo». Το κυριότερο επιχείρημα του Scott Borchetta, επικεφαλής της δισκογραφικής εταιρείας Big Machine, ήταν αποστομωτικό: «Το Spotify απέφερε το ισοδύναμο των πωλήσεων 50.000 δίσκων στην τραγουδίστρια που πούλησε 1,2 εκατομμύρια αντίτυπα του νεότερου άλμπουμ της μέσα σε δυο εβδομάδες. Φανταστείτε τι σημαίνει αυτό για λιγότερο γνωστούς καλλιτέχνες». Σημειώνεται πως, το Vevo μοιράζεται τα διαφημιστικά του έσοδα με την Google, την μητρική του YouTube, και αποτελεί κοινοπραξία της Universal Music, της Google, της Sony Music και του επίσημου φορέα media της κυβέρνησης του Άμπου Ντάμπι.

Πάντως, μετά την κίνηση του YouTube αναμένεται μια ακόμα, αυτή της Apple, η οποία το 2014 επένδυσε 3 δισεκατομμύρια δολάρια στην Beats Music.

Ανθή Παναγιωτάκη, @techingr

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα 92-58: Την «έλιωσε» και πάει στη Βαρκελώνη για τον τελικό πρόκρισης!

Ο Ολυμπιακός διέλυσε την Μπαρτσελόνα με 92-58 και η πρόκριση στο Final 4 του Βερολίνου θα κριθεί σε πέμπτο παιχνίδι, που θα γίνει στη Βαρκελώνη στις 8/5

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024