Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Προβολή ελληνικών επιχειρήσεων στο Twitter από την Httpool

Προβολή ελληνικών επιχειρήσεων στο Twitter από την Httpool

Στην Httpool μπορούν να απευθύνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να προβληθούν στο Twitter, μετά την ανακοίνωση του Φεβρουαρίου περί διεύρυνσης της λίστας των χωρών στις οποίες η διαδικτυακή υπηρεσία δημοσίευσης σύντομων μηνυμάτων εκπροσωπείται εμπορικά και ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Στην Httpool -ένα διεθνές διαφημιστικό δίκτυο που αντιπροσωπεύει μεταξύ άλλων, το BBC, την AOL, το Spotify και πολλούς ακόμη διεθνείς αλλά και τοπικούς εκδότες- μπορούν να απευθύνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να προβληθούν στο Twitter, μετά την ανακοίνωση του Φεβρουαρίου περί διεύρυνσης της λίστας των χωρών στις οποίες η διαδικτυακή υπηρεσία δημοσίευσης σύντομων μηνυμάτων εκπροσωπείται εμπορικά και ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Επικεφαλής για την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ) είναι ο Niall Horgan (Twitter Partner Manager, EMEA), o οποίος δήλωσε «Λυπούμαστε που μας πήρε τόσο χρόνο», παραπέμποντας στο μέγεθος της ευκαιρίας προβολής στην υπηρεσία. Χωρίς να αναφέρονται προς το παρόν στοιχεία για την χρήση του Twitter ειδικά στην Ελλάδα, ο κος Horgan αναφέρεται στον αριθμό των μελών παγκοσμίως κάνοντας λόγο για 288 εκατομμύρια χρήστες και 500 εκατομμύρια tweet καθημερινά. Ο κος Horgan υποστήριξε επίσης πως το Twitter αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο για να επικοινωνήσουν τα brands με το κοινό τους, επειδή «μέσω αυτού οι άνθρωποι ανακαλύπτουν τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο». Περισσότερα στοιχεία για την χρήση του Twitter στην Ελλάδα αναμένεται να γίνουν γνωστά την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015, σε ειδική παρουσίαση στην οποία θα παραστούν υψηλόβαθμα στελέχη της διαφημιστικής αγοράς, τα σημαντικότερα στελέχη από το χώρο του marketing και ο Τύπος.

Αναφερόμενος στην αξιοποίηση του Twitter στην Ελλάδα, το στέλεχος της εταιρείας είπε πως «Πολλές εταιρείες στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Twitter ως μέσο για να «ακούνε» τους πελάτες τους και έχουν τοποθετηθεί ήδη οργανικά σε αυτό, το οποίο μας κάνει ακόμη πιο ενθουσιασμένους, καθώς τώρα θα τους δώσουμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν διαφημιστικά το Twitter, έτσι ώστε να ενισχύσουν το μήνυμά τους και όλη τη μέχρι τώρα προσπάθειά τους».

Ο κος Horgan αναφέρει ακόμα πως «τρεις στους πέντε ανθρώπους στο Twitter ακολουθούν τουλάχιστον ένα brand», διευκρινίζοντας πως ένα στα τρία άτομα που έχουν επισκεφτεί ένα brand στο Twitter συνεχίζουν να το ακολουθούν και να το αγοράζουν. Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ποσοστό των ανθρώπων που στρέφονται στο Twitter από το κινητό τους, προσθέτοντας πως έτσι δίνεται η τέλεια ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν το κοινό τους on the go και σε στιγμή που το περιεχόμενο τους πραγματικά θα σχετίζεται με αυτό».

Τα στοιχεία τα οποία επικαλείται ο κος Horgan προέρχονται από έρευνα της Nielsenσε 1.400 χρήστεςTwitterστο Ηνωμένο Βασίλειο.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Μάχες «επιβίωσης» στα playout της Super League

Mάχη για την επιβίωσή τους στην Super League δίνουν αρκετές ομάδες στην 5η αγωνιστική των playout.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024