Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Για έμμεση διαφήμιση σε παιδιά στο YouTube Kids καταγγέλλουν την Google

Για έμμεση διαφήμιση σε παιδιά στο YouTube Kids καταγγέλλουν την Google

Για πλημμελή επιθεώρηση των διαφημίσεων που προβάλλονται στην ειδική εφαρμογή YouTube kids κατηγορούν την Google οργανώσεις καταναλωτών και προστασίας των παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες στρέφονται στην αρμόδια Επιτροπή για να την σταματήσει.

Για πλημμελή επιθεώρηση των διαφημίσεων που προβάλλονται στην ειδική εφαρμογή YouTube kids «για παιδιά 5 ετών και νεότερα», κατηγορούν την Google οργανώσεις καταναλωτών και προστασίας των παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες στρέφονται στην αρμόδια Επιτροπή για να την σταματήσει.

Μεταξύ άλλων, οι οργανώσεις Center for Digital Democracy, Campaign for a Commercial Free Childhood, American Academy of Child and Adolescent Psychiatry και Consumer Watchdog καλούν την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου να εξετάσει τις καταγγελίες τους. Όπως αναφέρουν σε επιστολή που απέστειλαν στην FTC στις 7 Απριλίου 2015, σειρές καρτούν που προβάλλονται από το YouTube Kids app σε συσκευές Android και iOS περιέχουν τοποθέτηση προϊόντων, ενώ κάτι τέτοιο απαγορεύεται ρητά αφενός στην τηλεόραση, αφετέρου από τους ίδιους τους όρους παροχής της υπηρεσίας. Σε αυτούς αναφέρεται πως «απαγορεύονται διαφημίσεις ή περιεχόμενο που προτρέπουν τα παιδιά να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ή να ζητήσουν από τους γονείς τους ή από άλλους να τους αγοράσουν κάτι». Η διάκριση ανάμεσα στην διαφήμιση και το περιεχόμενο είναι δυσδιάκριτη, καταγγέλλουν οι οργανώσεις, αναφερόμενες ειδικότερα στο κανάλι της Mattel για τα προϊόντα Fisher Price.

Ακόμα, αναφέρουν πως στην ενότητα με «βίντεο χρηστών» περιλαμβάνονται βίντεο στα οποία ο δημιουργός προωθεί προϊόντα, επί πληρωμή από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις χωρίς να αναφέρεται η σχέση αυτή.

Τέλος, καταγγέλλουν πως ενώ απαγορεύονται τα προϊόντα που σχετίζονται με την κατανάλωση τροφίμων και ποτών, ανεξάρτητα από τη διατροφική τους αξία, εμφανίζονται τηλεοπτικές διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα McDonald’s Happy Meals στο ειδικό κανάλι της αλυσίδας γρήγορου φαγητού στο YouTube Kids app.

Απαντώντας στις καταγγελίες, εκπρόσωπος της Google απαντά μέσω του πρακτορείου Reuters πως εκπρόσωποι των οργανώσεων δεν ήρθε ποτέ σε επαφή με την ομάδα του YouTube Kids, αν και παραμένει διαρκώς στην διάθεση όλων των ενδιαφερόμενων, σημειώνοντας πως διαφωνεί πλήρως με τους ισχυρισμούς τους.

Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που κάνουν την χρήση του YouTube πιο ασφαλή για τα παιδιά στο app, κυρίως χάρη στην ομαδοποίηση περιεχομένου ως κατάλληλου για παιδιά, γονείς σημειώνουν σχολιάζοντας το app ότι δημιουργείται η εσφαλμένη εντύπωση ότι το παιδί μπορεί να παρακολουθεί χωρίς καμία εποπτεία -δεδομένης της δυνατότητας να ορίσει τον επιτρεπτό χρόνο προβολής- χωρίς ωστόσο αυτό να συμβαίνει, όπως μαρτυρούν οι καταγγελίες.

Reuters,In.gr Τεχνολογία

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024