Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Θα σχηματιστούν ουρές για το Apple Watch την επόμενη Παρασκευή;

Θα σχηματιστούν ουρές για το Apple Watch την επόμενη Παρασκευή;

Μια εκτίμηση του ενδιαφέροντος των Αμερικανών για το Apple Watch επιχείρησε το πρακτορείο Reuters, το poll του οποίου έδειξε μεγαλύτερο αριθμό δυνητικών αγοραστών του ρολογιού της Apple από αυτό που εκτιμούσαν οι αναλυτές της Wall Street. Από την άλλη, 76% των Αμερικανών δηλώνει αδιάφορο για το ρολόι του Κουκ.

To 6% των αμερικανών ενηλίκων σκοπεύει να αγοράσει το smartwatch της Apple σύμφωνα με poll της εταιρείας Ipsos για το πρακτορείο Reuters, με τους άνδρες να εμφανίζονται πιο πρόθυμοι από τις γυναίκες να αγοράσουν το πρώτο προϊόν του νέου αφεντικού της Apple, Τιμ Κουκ.

Το 9% των Αμερικανών έναντι του 4% των Αμερικανίδων εκφράζουν τέτοια πρόθεση. Η Ipsos ρώτησε 1829 ενήλικους αμερικανούς από τις 8 έως τις 14 Απριλίου, περίοδο κατά την οποία είχαν ξεκινήσει οι προπαραγγελίες του Apple Watch. Το περιθώριο λάθους είναι +- 2,6%.

Η αναγωγή που κάνει η εταιρεία (2014 U.S. Census), εξαιρώντας τους νεότερους έφηβους, οδηγεί στην εκτίμηση δυνητικών πωλήσεων 15 εκατομμυρίων Apple Watch, υποθέτοντας πως όσοι δήλωσαν ότι προτίθενται να αγοράσουν, θα το κάνουν.

Οι εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών κυμαίνεται μεταξύ 10 και 32 εκατομμυρίων πωλήσεων το 2015, παγκοσμίως. Για τον Van Baker, αναλυτή της Gartner, το poll του Reuters έδειξε ότι ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό ενδιαφέρεται να αγοράσει το ρολόι της Apple. Θα ήταν προς όφελος της Apple, εάν μπορέσουν ακόμα και να πλησιάσουν αυτό το ποσοστό, σχολίασε.

Σε ότι αφορά στο συνολικό ενδιαφέρον για το ρολόι της Apple, σε αντιπαράθεση με την πρόθεση να το αγοράσουν, οι ενήλικες αμερικανοί εμφανίζονται σε ποσοστό μόλις 18% «πολύ» ή «κάπως» ενδιαφερόμενοι, ενώ 76% δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον (34%) δείχνουν άνδρες ηλικίας 18-28 ετών, η ίδια ηλικία και φύλο που χαρακτηρίζει «cool» το Apple Watch σε ποσοστό 53%, σε σύνολο 42%.

Η διάθεση του Apple Watch ξεκινά στις 24 Απριλίου σε εννέα χώρες. Από τις 10 Απριλίου, και κατόπιν ραντεβού, οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το ρολόι της Apple.

Η Apple δεν έχει, προς το παρόν, ανακοινώσει πόσες παραγγελίες έχει δεχτεί -ο Τιμ Κουκ πάντως, θεωρεί ότι οι πωλήσεις πάνε «υπέροχα». Στοιχεία από τις παραγγελίες δεν έχουν δημοσιευτεί, οι εκτιμήσεις όμως τις τοποθετούν στο 1 εκατομμύριο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όσο για τις πωλήσεις των smartwatch που διαθέτουν ήδη επί χρόνια οι Samsung Electronics, Sony Corp και LG Electronics, καμία δεν έχει ανακοινώσει υπερήφανα αριθμό πωλήσεων. Το Reuters αναφέρεται στις εκτιμήσεις του ανεξάρτητου Smartwatch Group, σύμφωνα με το οποίο 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι φορούν κάποιο από τα smartwatch τους από το 2014 –η Samsung φέρεται να έχει τον μεγαλύτερο αριθμό με 1,2 εκατομμύρια Gear.

Οι τιμές για ένα Apple Watch ξεκινούν από τα 349 δολάρια για την έκδοση Sport και φτάνει τα 17.000 δολάρια για την έκδοση από χρυσό. Εκτός από την ώρα «με ακρίβεια», το ρολόι της Apple επιτρέπει την προβολή e-mail, την ακρόαση μουσικής, αλλά και την διεξαγωγή τηλεφωνικών κλήσεων υπό την προϋπόθεση ότι έχει γίνει ζεύξη αποκλειστικά με iPhone. Οι πρώτες κριτικές είναι θετικές για το στιλ και την σχεδίασή του, και αρνητικές για την αυτονομία του και την ταχύτητα εκτέλεσης των apps.

Σύμφωνα με το poll του Reuters, ενήλικες 30-39 ετών είναι οι πλέον πιθανοί αγοραστές: 13% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα Apple Watch, ακολουθούμενοι από τους νεότερους 18-29 ετών σε ποσοστό 10%. Εντούτοις, μόνο ένας στους τρεις από τους ερωτώμενους κατέχουν ήδη ένα iPhone. Μεταξύ κατόχων iPhone, το 15% δηλώνει ότι θα το αγοράσει. Από όσους δεν έχουν iPhone, 8% δηλώνει ότι θα εξέταζε την εναλλαγή σε iPhone προκειμένου να αγοράσει Apple Watch.

O αναλυτής της Gartner, εκτιμά ότι πολλοί δυνητικοί πελάτες θα περιμένουν μέχρι την δεύτερη έκδοση του ρολογιού, πιθανότατα το 2016. Το ενδιαφέρον αναμένεται υψηλό. Η Apple θα πουλήσει μερικά εκατομμύρια σχετικά γρήγορα, αλλά μετά οι πωλήσεις θα εξομαλυνθούν, εκτιμά ο Baker.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024