Διαφημιστικά έσοδα από βίντεο στο Facebook υπόσχεται το κοινωνικό δίκτυο
Όλες τις παραμέτρους που θα καταστήσουν αμοιβαίως επωφελές το ανέβασμα βίντεο απευθείας στο Facebook αντί των παραπομπών σε βίντεο στο ανταγωνιστικό YouTube εξετάζει η Facebook Inc. Ήδη ξεκίνησε η δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων μεταξύ των βίντεο κλιπ ολίγων δευτερολέπτων στο News Feed και μόνο στο iPhone app της υπηρεσίας.
Spotlight
-
Ταξικός πόλεμος μεταξύ των Millennials - Μεγαλύτερο από κάθε άλλη γένια το χάσμα πλούτου
-
Penélope Cruz: Έγινε 50 χρονών και αυτά είναι τα μυστικά ομορφιάς της
-
«Γάζα, Γάζα η Σορβόνη είναι μαζί σου» - Απλώνεται στην Ευρώπη το «μικρόβιο» των κινητοποιήσεων
-
Ανεβαίνει ο πολιτικός πυρετός εν όψει ευρωεκλογών – Οι στόχοι των κομμάτων
Όλες τις παραμέτρους που θα καταστήσουν αμοιβαίως επωφελές το ανέβασμα βίντεο απευθείας στο Facebook αντί των παραπομπών σε βίντεο στο ανταγωνιστικό YouTube εξετάζει η Facebook Inc. Ήδη ξεκίνησε η δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων μεταξύ των βίντεο κλιπ ολίγων δευτερολέπτων στο News Feed και μόνο στο iPhone app της υπηρεσίας.
Η εταιρεία δηλώνει πρόθυμη να μοιραστεί -σε αναλογία 55% ο δημιουργός – 45% η υπηρεσία, όπως άλλωστε και στο YouTube- τα έσοδα από τα διαφημιστικά σποτ. Ωστόσο, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει αφορούν στην διάρκεια αλλά και στην σχετική θέση των διαφημίσεων. Τα βίντεο στο Facebook προβάλλονται αυτόματα (autoplay), έχουν διάρκεια μερικών δευτερολέπτων και προβάλλονται χωρίς να ακούγεται ο ήχος.
Πρόσφατα, η εταιρεία έκανε κάποιες αλλαγές για να διατηρήσει το ενδιαφέρον στο NewsFeed -και έδωσε στους διαφημιζόμενους την επιλογή να πληρώνουν μόνο όταν το κλιπ τους προβάλλεται τουλάχιστον επί 10 δευτερόλεπτα. Το Facebook πάντως, φέρεται να έχει αποφασίσει να προβάλλει διαφημίσεις στην ροή των προτεινόμενων βίντεο και να απαιτεί πληρωμή με βάση τον χρόνο προβολής από τον χρήστη.
Ένα ακόμα θέμα που μένει να αντιμετωπιστεί στο Facebook είναι η προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών -ένα θέμα που το ανταγωνιστικό YouTube έχει αντιμετωπίσει αποδίδοντας ContentID, καθιστώντας εντοπίσιμο το προστατευμένο περιεχόμενο ακόμα και στα βίντεο χρηστών.
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις