Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Buy και από τις διαφημίσεις της Google στο smartphone

Buy και από τις διαφημίσεις της Google στο smartphone

Την ίδια στιγμή που στο Facebook δοκιμάζεται η αντικατάσταση του Like με το Buy στα καταστήματα που στεγάζονται στις Σελίδες του, εμφανίζεται το Buy και στις διαφημίσεις που αναδύονται από τις αναζητήσεις στο Google. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με τρία διαδικτυακά πολυκαταστήματα, από τα οποία μπορεί κανείς να αγοράσει αναθέτοντας στην Google την διεκπεραίωση της υποβολής της παραγγελίας και την χρέωση της πιστωτικής τους κάρτας.

Την ίδια στιγμή που στο Facebook δοκιμάζεται η αντικατάσταση του Like με το Buy στα καταστήματα που στεγάζονται στις Σελίδες του, εμφανίζεται το Buy και στις διαφημίσεις που αναδύονται από τις αναζητήσεις στο Google. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με τρία διαδικτυακά πολυκαταστήματα, από τα οποία μπορεί κανείς να αγοράσει αναθέτοντας στην Google την διεκπεραίωση της υποβολής της παραγγελίας και την χρέωση της πιστωτικής τους κάρτας.

  • Διαβάστε τι δοκιμάζει η Facebook Inc.: Οι Σελίδες των επιχειρήσεων στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μπορεί σε λίγο να μοιάζει περισσότερο με διαδικτυακό εμπορικό κέντρο, όπου οι χρήστες, εκτός από το να χαζεύουν τις βιτρίνες, θα μπορούν και να ψωνίζουν.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ωφέλεια των καταστημάτων λιανικής από την προβολή τους στα αποτελέσματα της Google από smartphone είναι η μισή αυτής από το desktop. Έτσι, η Google επιχειρεί να αλλάξει αυτή την αναλογία και να καταστήσει το κινητό, εργαλείο αγορών.

Καταρχήν, η Google θα παραπέμπει στα app που έχουν αναπτύξει τα καταστήματα για να δέχονται παραγγελίες και πληρωμές -όταν ο δυνητικός πελάτης κάνει κλικ από το κινητό του σε μια διαφήμιση (Google ad) του eBay, του πολυκαταστήματος Flipkart ή της αλυσίδας γυναικείων ειδών Zalando θα οδηγείται στο app του καταστήματος -όχι στον δικτυακό του τόπο. Η παραπομπή στην εφαρμογή αγορών του εμπόρου λιανικής από την διαφήμιση στην Google θεωρείται ότι θα ενισχύσει την χρήση του app και θα αυξήσει τις πωλήσεις τους, σύμφωνα με την Google. Περισσότεροι διαφημιζόμενοι θα μπορέσουν σύντομα να το διαπιστώσουν, συμπληρώνει η εταιρεία.

Εκτός όμως από την παραπομπή στο app πωλήσεων κάθε καταστήματος, η Google δοκιμάζει επίσης κάτι ίσως πιο ισχυρό: τα Purchases on Google. Η Google επιχειρεί άλλη μια φορά να γίνει το πορτοφόλι των εγγεγραμμένων χρηστών των υπηρεσιών τους, υπό την προϋπόθεση ότι της έχουν εμπιστευτεί τα στοιχεία από την πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα.

Όταν ο πελάτης αναζητά από το smartphone του ένα προϊόν, μπορεί να δει μια διαφήμιση με την επιγραφή ‘Buy on Google’. Κάνοντας κλικ στην διαφήμιση, θα οδηγείται σε μια σελίδα για το προϊόν, η οποία επίσης φιλοξενείται στους διακομιστές της Google. Από αυτή την σελίδα, θα είναι εφικτή η υποβολή της παραγγελίας του προϊόντος από τον διαφημιζόμενο, με την Google να αναλαμβάνει το Checkout (την πληρωμή), αντλώντας στοιχεία από τον Λογαριασμό Google του χρήστη.

Δείτε πώς θα γίνονται οι πωλήσεις μέσω των διαφημίσεων στην Google:

Καθώς η δοκιμή θα διευρύνεται για να συμπεριλάβει περισσότερους λιανοπωλητές, οι διαφημιζόμενοι στην Google θα καλούνται να αποδεχτούν το Purchases on Google (opt-in) -δηλαδή, δεν θα είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα προώθησης προπληρωμένων παραγγελιών στον διαφημιζόμενο εάν δεν αποδεχτεί την συνεργασία. Όσοι το κάνουν, θα πληρώνουν για τα κλικ στην διαφήμιση πωλήσεων -όχι σε αυτά στην σελίδα του προϊόντος όπου υπάρχει η δυνατότητα αγοράς μέσω Google.

Οι λιανοπωλητές καλούνται να αναλάβουν την επικοινωνία με τον πελάτη, στον οποίο μπορούν να προτείνουν την προώθηση υλικού marketing και άλλα μηνύματα. Μεταξύ των πρώτων συνεργαζόμενων καταστημάτων οι αλυσίδες Staples, eBags και Under Armour (ενδύματα).

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Αυτή είναι η ενδεκάδα της Κ19 του Ολυμπιακού στον ημιτελικό με τη Ναντ

Ποιες είναι οι επιλογές του Σωτήρη Συλαϊδόπουλου για τον σπουδαίο ημιτελικό της Κ19 του Ολυμπιακού με τη Ναντ στο Final Four του Youth League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024