To πρώτο εξάμηνο του 2016, εικονική πραγματικότητα με το PlayStation VR
Μπορεί να άλλαξε ονομασία και από Project Morpheus να λέγεται πλέον PlayStation VR ή PSVR εν συντομία, αλλά κατά τα άλλα όπως όλα δείχνουν το «σκάφανδρο» εικονικής πραγματικότητας της Sony ετοιμάζεται να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην αγορά, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.
Spotlight
-
Αρνήθηκε τις χημειοθεραπείες για να γεννήσει το παιδί της - Έζησε μαζί του μόλις 8 μήνες
-
Viral αγγελία σπιτιού στη Βούλα - «Επιβάλλονται τα κατοικίδια και τα μπάρμπεκιου σαν να είναι Τσικνοπέμπτη»
-
Δέχθηκε επίθεση από τον σύζυγό της και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
-
Πώς ο σταθμός φόρτισης των αυτοκινήτων γίνεται υποχρεωτικός στα νέα κτίρια
Μπορεί να άλλαξε ονομασία και από Project Morpheus να λέγεται πλέον PlayStation VR ή PSVR εν συντομία, αλλά κατά τα άλλα όπως όλα δείχνουν το «σκάφανδρο» εικονικής πραγματικότητας της Sony ετοιμάζεται να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην αγορά, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.
Εξοπλισμένη με οθόνη υψηλής ευκρίνειας, ανάλυσης 1080p, οπτικό πεδίο σχεδόν 100 μοιρών και ενσωματωμένους αισθητήρες αναγνώρισης των κινήσεων του χρήστη, η νέα συσκευή του ιαπωνικού κολοσσού υπόσχεται να ταράξει τα νερά του gaming.
- Ποια παιχνίδια θα αναπτυχθούν αποκλειστικά για το Playstation 4
- Oculus: Sony, μεταξύ μας, «τα γυαλιά VR δεν πρέπει να προκαλούν ζαλάδα»
- Στην εικονική πραγματικότητα επενδύει και η Sony με το Project Morpheus
Εικονική διάδραση για έντονες συγκινήσεις
H εταιρεία είχε προχωρήσει στα αποκαλυπτήρια της μάσκας εικονικής πραγματικότητας, υπό την κωδική ονομασία Project Morpheus, τον περασμένο Μάρτιο στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου Game Developers (GDC2014) που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, στις ΗΠΑ. Την περασμένη εβδομάδα η Sony έκανε αισθητή την παρουσία της και στο Tokyo Game Show (17-20 Σεπτεμβρίου).
Το αρχικό μοντέλο συνδεόταν με την κονσόλα PlayStation 4 μέσω ενός καλωδίου μήκους 4,5 μέτρων. Το πιο πρόσφατο πρότυπο που παρουσίασε η εταιρεία ωστόσο εμφανίζει ανανεωμένο σχεδιασμό, συγκεντρώνοντας το κέντρο βάρους της συσκευής στο πίσω μέρος του κεφαλιού του χρήστη για ακόμα μεγαλύτερη άνεση.
Συνοδεύεται ακόμα από μια οθόνη που «γλιστράει» μπρος-πίσω προκειμένου να επιτρέπει στον χρήστη να φοράει γυαλιά, ενώ το «ζωντανό» περιεχόμενο μπορεί να προβάλλεται ταυτόχρονα στην οθόνη της συσκευής και στην τηλεόραση.
Το τελευταίο πρότυπο φιλοξενεί οθόνη τύπου OLED 5,7 ιντσών η οποία «καλπάζει» στα 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο, για ακόμα πιο έντονη gaming απόλαυση. Στο εξωτερικό μέρος της συσκευής υπάρχουν εννέα λαμπτήρες LED οι οποίοι ακολουθούν τις κινήσεις του χρήστη.
«Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται την εμπειρία τους με άλλους, γεγονός που θα επιτρέψει την διάδοση της επιθυμίας για κάτι τέτοιο» δήλωσε από την πλευρά του ο μηχανικός λογισμικού Αντόν Μιχαΐλοφ, στο εν λόγω πρότζεκτ της Sony. «Αυτό θεωρώ ότι θα είναι το κλειδί. Μόλις ο κόσμος δει ότι είναι δυνατή η διάδραση μέσω της εικονικής πραγματικότητας, όλοι θα θελήσουν να δοκιμάσουν την εμπειρία».
Ειρήνη Βενιού
ΒΗΜΑScience
{{{related}}}
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις