Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τι δεν αλλάζει σήμερα, θα αλλάξει όμως «αύριο» στο Instagram

Τι δεν αλλάζει σήμερα, θα αλλάξει όμως «αύριο» στο Instagram

Κάθε μήνα, 400 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram, ωστόσο χάνουν 7 στις 10 φωτογραφίες ή βίντεο που δημοσιεύονται επειδή ενημερώνονται για αυτά από την προβολή τους με αντίστροφη χρονολογική σειρά (το νεότερο στην κορυφή της σελίδας). Η υπηρεσία θα αλλάξει τον τρόπο προβολής, ωστόσο οι πλέον δημιουργοί χρήστες του μέσου ανησυχούν ότι θα χάσουν Follower, Like και Comments.

Κάθε μήνα, 400 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram, ωστόσο χάνουν 7 στις 10 φωτογραφίες ή βίντεο που δημοσιεύονται επειδή ενημερώνονται για αυτά από την προβολή τους με αντίστροφη χρονολογική σειρά (το νεότερο στην κορυφή της σελίδας). Η υπηρεσία θα αλλάξει τον τρόπο προβολής, ωστόσο οι πλέον δημιουργικοί χρήστες του μέσου ανησυχούν ότι θα χάσουν Follower, Like και Comments.

O τρόπος που σχεδιάζεται να αλλάξει το λεγόμενο feed από τα δημοσιεύματα όλων όσων ακολουθεί κάθε χρήστης είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία, ένας αλγόριθμος που συνεκτιμά τη βαρύτητα διαφόρων παραμέτρων που αποκαλύπτουν τι αρέσει περισσότερο στον παραλήπτη. H ταξινόμηση των φωτογραφιών/βίντεο θα γίνεται με βάση μια εκτίμηση -την πιθανότητα να εκφράσει ο χρήστης ενδιαφέρον, τη σχέση που δηλώνει ότι τον συνδέει με εκείνον που ανέβασε το υλικό καθώς και, το χρόνο που δημοσιεύτηκε κάθε post. Όλα τα post θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στο feed, όμως δεν θα είναι στην κορυφή αυτό που δημοσιεύτηκε πιο πρόσφατα.

Η υπηρεσία δεν αποσαφηνίζει τη μέθοδο ταξινόμησης που θα υιοθετήσει. Δίνει όμως δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα, υποσχόμενη ότι δεν θα χάσετε το χθεσινοβραδινό βίντεο από τη συναυλία του αγαπημένου σας καλλιτέχνη (συνεκτιμά το χρόνο και την επιλογή του καλλιτέχνη από το χρήστη), ούτε τη φωτογραφία του χαριτωμένου κατοικιδίου που ανέβασε ο καλύτερός σας φίλος (διαπροσωπική σχέση με αυξημένη βαρύτητα).

  • Ξέρατε ότι… Στην καρτέλα Εξερεύνηση χρησιμοποιείται ήδη ένας ειδικός αλγόριθμος για την εμφάνιση «ενδιαφέροντος περιεχομένου»: Για παράδειγμα, μπορεί να σας δείχνει φωτογραφίες που αρέσουν σε άτομα των οποίων οι δημοσιεύσεις σας αρέσουν, ή δημοσιεύσεις που αρέσουν σε μεγάλο αριθμό χρηστών στην κοινότητα του Instagram.

Παρά το γεγονός ότι η ανακοίνωση για την αλλαγή στον τρόπο ταξινόμησης των δημοσιευμάτων στο Instagram έγινε στις 15 Μαρτίου και σε αυτή αναφερόταν ότι θα χρειαστεί χρόνος για να υλοποιηθεί, δημοφιλείς διαδικτυακές περσόνες στο μέσο δικτύωσης έσπευσαν ξαφνικά να διαφυλάξουν τη θέση τους στην κορυφή: «ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις», έγραφαν στις λεζάντες των φωτογραφιών τους. Έτσι, όσοι τους ακολουθούν θα ειδοποιούνται για κάθε νέο post τους, η αλληλεπίδραση που τους έφερε στην κορυφή της δημοτικότητας θα διατηρηθεί.

Από την άλλη, η αλλαγή στον τρόπο ταξινόμησης των δημοσιευμάτων κάνει άλλους να αναρωτιούνται εάν το μέσο παύει πλέον να δίνει την ευκαιρία σε νεοεισερχόμενους ή ανερχόμενους καλλιτέχνες να αναδειχτούν -με την αλγοριθμική αλλαγή, όσοι είναι ήδη δημοφιλείς, θα παραμείνουν ψηλά στην ιεραρχία και όσοι δεν πρόλαβαν να γίνουν, θα παραμείνουν ουσιαστικά αδιόρατοι.

Η υπηρεσία εξαναγκάστηκε να επαναλάβει:

We’re listening and we assure you nothing is changing with your feed right now. We promise to let you know when changes roll out broadly.

— Instagram (@instagram) March 28, 2016

Πάντως, οι χρήστες πρέπει να γνωρίζουν ότι ήδη οι επιλογές και οι προτιμήσεις τους ήδη χρησιμοποιούνται από την υπηρεσία για την προβολή διαφημίσεων. Μάλιστα, οι επιλογές αυτές αφορούν όχι μόνο αυτές στο ίδιο το μέσο, αλλά και στο Facebook και άλλους δικτυακούς τόπους:
«Θέλουμε να σας δείχνουμε διαφημίσεις από επιχειρήσεις που σας ενδιαφέρουν και είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντά σας. Για να το κάνουμε αυτό, χρησιμοποιούμε πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητές σας στο Instagram και στο Facebook (τη μητρική μας εταιρεία), καθώς και πληροφορίες από ιστότοπους και εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα, μπορεί να βλέπετε διαφημίσεις με βάση τα άτομα που ακολουθείτε και αυτά που σας αρέσουν στο Instagram, καθώς και με βάση τις πληροφορίες και τα ενδιαφέροντά σας από το Facebook και άλλους ιστότοπους και εφαρμογές που επισκέπτεστε.» (επισήμανση από το tech.in.gr)

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024