Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Αξίες και ιδανικά προς πώληση σε ένα παιχνίδι Φάουστ στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Αξίες και ιδανικά προς πώληση σε ένα παιχνίδι Φάουστ στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Το «Being Faust – Enter Mephisto» είναι ένα παιχνίδι το οποίο βασίζεται στον «Φάουστ» του Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε. Καθένας από τους παίκτες υποδύεται τον νεαρό Φάουστ. Εξοπλισμένοι με ένα smartphone και τη βούληση να προκαλέσουν τη ζωή, οι παίκτες εισέρχονται στον γεμάτο πειρασμούς, εικονικό κόσμο της εταιρείας MEPHISTO & co., όπου αξίες και ιδανικά προσφέρονται προς πώληση.

«Αν πουλήσω τους φίλους μου και κερδίσω έτσι αγάπη και πλούτη… θα ’ναι μια καλή συμφωνία, σωστά;»

Το «Being Faust – Enter Mephisto» είναι ένα «Big Game», ένα παιχνίδι που απαιτεί τη φυσική παρουσία, εμπλουτισμένο με διαδικτυακά και social media στοιχεία, το οποίο βασίζεται στον «ΦΑΟΥΣΤ» του Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε.

  • Δευτέρα 23 – Τετάρτη 25 Μαϊου 2016 Goethe-Institut Athen, Ομήρου 14-16, Τηλ. 210 36 61 000
  • Καθένας μπορεί να πάρει μέρος, ηλικιακοί περιορισμοί δεν υπάρχουν για το παιχνίδι «Being Faust – Enter Mephisto»: Απευθύνεται τόσο σε γνώστες του έργου του Γκαίτε όσο και σ’ εκείνους που δεν το έχουν διαβάσει ή δει ποτέ επί σκηνής.
  • Δηλώστε συμμετοχή από 9/5 στο: www.goethe.de/beingfaust

Η μορφή του παιχνιδιού είναι μοναδική: Μια ομάδα παικτών συναντιέται σε έναν προκαθορισμένο χώρο, σε προκαθορισμένη ημερομηνία και ώρα. Καθένας από τους παίκτες υποδύεται τον νεαρό ΦΑΟΥΣΤ. Εξοπλισμένοι με ένα smartphone και τη βούληση να προκαλέσουν τη ζωή, οι παίκτες εισέρχονται στον γεμάτο πειρασμούς, εικονικό κόσμο της εταιρείας MEPHISTO&co., όπου αξίες και ιδανικά προσφέρονται προς πώληση.

Με την «Είσοδο» στο παιχνίδι, η συμφωνία μεταξύ ΦΑΟΥΣΤ και MEPHISTO&co. έχει επισφραγιστεί και το δελεαστικό παιχνίδι αρχίζει. Ως πού είναι διατεθειμένος να φτάσει ο παίκτης; Αγοράζονται η επιτυχία και η ομορφιά; Υπάρχει δρόμος επιστροφής για τον κόσμο της «ανιδιοτελούς ικανοποίησης», της αληθινής αγάπης και της γνήσιας φιλίας;

Αφετηρία του πρωτοποριακού αυτού εγχειρήματος, με το οποίο το Goethe-Institut Κορέας και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών NOLGONG κατακτούν νέα εδάφη, ήταν το πώς και με ποια μέσα θα μπορούσαν να συναντηθούν στην ψηφιακή εποχή ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής.

Τα κομβικά παγκόσμια ερωτήματα παραμένουν τα ίδια: Τι θεωρώ σημαντικό στη ζωή; Πού βασίζονται οι προσωπικές μου αξίες; Ποιο τίμημα είμαι διατεθειμένος/-η να πληρώσω, για να κερδίσω την επιτυχία;

Το παιχνίδι βασίζεται σε μια σύγχρονη ερμηνεία του «Φάουστ», η οποία σε συνεργασία με τον θεατρικό συγγραφέα Benjamin von Blomberg (Θέατρο Βρέμης) μεταφέρθηκε στον ψηφιακό κόσμο.

Το παιχνίδι σχεδιάστηκε το 2013 και το φθινόπωρο του 2014 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Μητροπολιτική Βιβλιοθήκη της Σεούλ, στη Νότια Κορέα. Διάφορα εικονικά και φυσικά μοτίβα παιχνιδιού κινητοποιούν τον παίκτη να αναθεωρήσει τις απόψεις και τη στάση του, όπως και το ψηφιακό του περιβάλλον, να αναμετρηθεί με άλλους παίκτες σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και να ανακαλύψει εκ νέου το λογοτεχνικό έργο-υπόβαθρο.

tech.in.gr

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024