Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Γιατί είδαμε τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να κάνει μπάρμπεκιου

Γιατί είδαμε τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να κάνει μπάρμπεκιου

Με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό ο εμπνευστής και δημιουργός της μεγαλύτερης διαδικτυακής κοινότητας εμφανίζεται ζωντανά ενώπιον εκατομμυρίων ανθρώπων, και μάλιστα όχι μόνο για να παρουσιάσει νέα προϊόντα.

Με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό, ο εμπνευστής και δημιουργός της μεγαλύτερης διαδικτυακής κοινότητας εμφανίζεται ζωντανά ενώπιον εκατομμυρίων ανθρώπων, και μάλιστα όχι μόνο για να παρουσιάσει ευθέως νέα προϊόντα, αλλά μια νέα στάση ζωής, την διαρκή έκθεση δημόσια ή τουλάχιστον, ενώπιον γνωστών και φίλων μέσω ζωντανών μεταδόσεων.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ επιλέγει συνειδητά να εκτίθεται μπροστά στο κοινό και δεν διστάζει να ανοίξει την κάμερα μέσα ή έξω από το σπίτι του.


Ενώ ο Μαρκ ψήνει στη σχάρα, η Σίλα και η μπέμπα τους περιφέρονται στο χώρο, χωρίς να ενδιαφέρονται και τόσο για το τι βλέπει η κάμερα -είμαστε live στο Facebook και… it’s OK, μοιάζει να λέει ο νεαρός πολυεκατομμυριούχος.

Πρόσφατα, τον είδαμε να οργανώνει μπάρμπεκιου στην αυλή του σπιτιού του και να εμφανίζει το νήπιο παιδί του στο πλαίσιο της ζωντανής μετάδοσης, ενώ η «Σίλα» συμπεριφερόταν σαν να μην συνέβαινε τίποτα σπουδαίο.

Ίσως γιατί ήξερε ότι ο Μαρκ πιστεύει ολόψυχα στην -άνευ ορίων- έκθεσή μας, τουλάχιστον μεταξύ φίλων μέσω του δημιουργήματός του, του Facebook.

Αυτή την στάση ζωής υπερψηφίζει ο Ζούκερμπεργκ και το live video είναι μια από τις νεότερες ευκολίες που υποστηρίζει η πλατφόρμα του.

Πώς θα σας φαινόταν εάν μπορούσαμε να βρεθούμε οπουδήποτε εικονικά ως καρτούν;

Από την άλλη, δεν λείπουν οι μελέτες που δείχνουν ως «τάση» την ολοένα μεγαλύτερη απομόνωση των μελών του Facebook, τα οποία αποφεύγουν να δημοσιεύουν τόσο συχνά ή τόσες πολλές σκηνές από την προσωπική τους ζωή, είτε υπό μορφή φωτογραφίων, ή σε βίντεο.

Για την τάση αυτή, που εσωτερικά στο Facebook ονομάζεται «context collapse» και ισοδυναμεί με καταστροφικό τυφώνα, έγραψε το συνδρομητικό The Information. Μπροστά στον κίνδυνο να υπάρχει διαρκώς λιγότερο ενδιαφέρον περιεχόμενο στις σελίδες φίλων και γνωστών προς σχολιασμό, ο κολοσσός της κοινωνικής δικτύωσης έχει κάθε λόγο να παροτρύνει ποικιλοτρόπως την κοινοποίηση περιεχομένου.

Έτσι, θα δείτε ότι το ενημερωμένο app του Facebook γνωρίζει για εκείνες τις νέες φωτογραφίες που τραβήξατε με το κινητό σας και σας παροτρύνει να τις ανεβάσετε στο χρονολόγιό σας.

Γι’αυτό, βλέπετε τον ίδιο τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να ψήνει μπρίσκετ χωρίς κανέναν ενδοιασμό μπροστά σε εκατομμύρια χρήστες λίγο πριν τη μεγάλη αναμέτρηση Τραμπ-Κλίντον στις ΗΠΑ.

Content is king, όπως έγραψε το 1996 ο Μπιλ Γκέιτς.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

tech.in.gr

Sports in

Μάχες «επιβίωσης» στα playout της Super League

Mάχη για την επιβίωσή τους στην Super League δίνουν αρκετές ομάδες στην 5η αγωνιστική των playout.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024