Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πρόστιμο εκατομμυρίων λιρών στην Vodafone UK

Πρόστιμο εκατομμυρίων λιρών στην Vodafone UK

Το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει ποτέ επιβληθεί σε εταιρεία επικοινωνιών στη Μεγάλη Βρετανία επέβαλλε στη Vodafone UK η αρμόδια ρυθμιστική Αρχή της χώρας. Συγκεκριμένα, η Ofcom απαιτεί από την Vodafone 4,6 εκατομμύρια λίρες (5,14 εκατ. ευρώ) καθώς, μεταξύ άλλων, επί 17 μήνες 10.452 πελάτες της υπηρεσίας καρτοκινητής τηλεφωνίας pay as you go έχασαν συνολικά 150.000 λίρες επειδή η εταιρεία απέτυχε να ενημερώσει τους λογαριασμούς τους μετά την ανανέωση του υπολοίπου.

Το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει ποτέ επιβληθεί σε εταιρεία επικοινωνιών στη Μεγάλη Βρετανία επέβαλλε στη Vodafone UK η αρμόδια ρυθμιστική Αρχή της χώρας. Συγκεκριμένα, η Ofcom απαιτεί από την Vodafone 4,6 εκατομμύρια λίρες (5,14 εκατ. ευρώ) καθώς, μεταξύ άλλων, επί 17 μήνες 10.452 πελάτες της υπηρεσίας καρτοκινητής τηλεφωνίας pay as you go έχασαν συνολικά 150.000 λίρες επειδή η εταιρεία απέτυχε να ενημερώσει τους λογαριασμούς τους μετά την ανανέωση του υπολοίπου τους.

Η εταιρεία τιμωρείται επίσης για ανεπαρκή όπως αποδείχτηκε εξυπηρέτηση πελατών της την ίδια περίοδο -τέλη 2013 έως τον Απρίλιο του 2015. Ανεπαρκής κρίθηκε από την Ofcom η παράλειψη των εκπροσώπων της εταιρείας να ενημερώνουν τους διαμαρτυρόμενους πελάτες της Vodafone πως εάν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά τους εντός οκτώ εβδομάδων μπορούσαν να απευθυνθούν σε τρίτο μέρος ζητώντας την μεσολάβησή του.

  • Ξέρετε ότι… Η Vodafone UK δεχόταν παράπονα με αναλογία 32 ανά 100.000 πελάτες το τελευταίο τρίμηνο του 2015, ρυθμός τριπλάσιος από τον μέσο όρο των εταιρειών επικοινωνιών στη Μ.Βρετανία.

Η Vodafone UK απέδωσε το πρόβλημα στη μετάβαση σε ένα νέο πληροφοριακό σύστημα τιμολόγησης, ωστόσο η Ofcom είχε προηγουμένως κρίνει ότι η εταιρεία δεν διέγνωσε και δεν αντιμετώπισε εγκαίρως το πρόβλημα. Τώρα, η εταιρεία επικοινωνιών που έχει σχεδόν 20 εκατομμύρια συνδρομητές στη Μ.Βρετανία, αποζημίωσε -μετρητοίς ή με μονάδες- όλους πλην 30 από τους χρήστες των υπηρεσιών pay as you go και έκανε δωρεά 100.000 λιρών σε φιλανθρωπικές οργανώσεις για να μην θεωρηθεί ότι κέρδισε από όσους δεν αποζημίωσε, μεταδίδει το Reuters.

  • Ξέρετε ότι… μπορείτε να απευθυνθείτε στην εθνική ρυθμιστική Αρχή, την ΕΕΤΤ για να υποβάλλετε καταγγελία για θέματα που αφορούν στην τηλεφωνία και στο Διαδίκτυο και συγκεκριμένα στη διεύθυνση http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html ή στο τηλέφωνο του Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτή, με αριθμό 210 615 1194 (καθημερινά 09:00-15:00).

Reuters,tech.in.gr

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024