Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Περισσότερες οι αναζητήσεις  στο Google από smartphone παρά από desktop

Περισσότερες οι αναζητήσεις στο Google από smartphone παρά από desktop

Το πανταχού παρών smartphone τους αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο οι δυνητικοί καταναλωτών για να βρουν τις πλέον συμφέρουσες προτάσεις για τις αγορές τους, δείχνει μελέτη της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης. Ψάχνουν από το κινητό στο Ίντερνετ, βλέπουν βίντεο, αναζητούν φυσικά καταστήματα, και αγοράζουν. Γι'αυτό, η Google εμμέσεως πλην σαφώς προτείνει την προβολή επιχειρήσεων σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι των καταναλωτών με το smartphone.

Το smartphone αξιοποιούν ολοένα περισσότερο οι καταναλωτές για να βρουν τις πλέον συμφέρουσες προτάσεις για τις αγορές τους, δείχνει μελέτη της Google, της μεγαλύτερης μηχανής διαδικτυακής αναζήτησης. Ψάχνουν από το κινητό στο Ίντερνετ, βλέπουν βίντεο για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, αναζητούν φυσικά καταστήματα, και αγοράζουν. Γι’αυτό, η Google εμμέσως πλην σαφώς προτείνει την προβολή επιχειρήσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης σε smartphone.

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, ο country manager της εταιρείας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Τα κινητά τηλέφωνα σε συνδυασμό με το διαδίκτυο έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα και κάνουν έρευνα για τις σημαντικότερες αγορές τους, και είναι πλέον η πιο έμπιστη βοήθεια σε αυτό το αγοραστικό τους ταξίδι».

Σύμφωνα με την Google, οι αναζητήσεις για αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων εκτοξεύθηκαν το 2015, Μάλιστα, ήταν η πρώτη χρονιά που οι αναζητήσεις από κινητό ήταν περισσότερες από τις αναζητήσεις από σταθερούς υπολογιστές, και αυτό σε όλο τον κόσμο.

Το 2016, η τάση ενισχύθηκε τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα, όπου το 58% του συνολικού πληθυσμού πλέον χρησιμοποιεί smartphone.

Το γεγονός αυτό έχει επιπτώσεις στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για τη διερεύνησή τους η Goole διοργάνωσε στην Αθήνα μια εκδήλωση με τον χαρακτηριστικό τίτλο-παρότρυνση «Think Mobile». Και πράγματι, η προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης στο κινητό, η εγγενής πλέον προτεραιότητα από τη μηχανή αναζήτησης σε δικτυακούς τόπους που είναι σχεδιασμένοι για βέλτιστη προβολή σε smartphone, και άλλοι παράγοντες δημιουργούν αναπόφευκτα την απαίτηση για προβολή σε αυτό το μέσο.

Mετά την εισαγωγή του Γρηγόρη Ζαριφόπουλου, αρκετοί ομιλητές στην εκδήλωση αυτή μίλησαν για θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και τις πρόσφατες καινοτομίες που έχει παρουσιάσει η Google στο κόσμο των κινητών τηλεφώνων. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο Google Allo, που περιγράφεται ως «ένας καινούργιος έξυπνος τρόπος ανταλλαγής μηνυμάτων, για Android και iOS, που συνδυάζει τα μηνύματα με το Google Assistant – με το οποίο ο χρήστης μπορεί να συνομιλήσει – για να εμπλουτίσει την εμπειρία του με επιπλέον δυνατότητες (όπως emojis, να κάνει κράτηση εισιτηρίων, να δεχτεί προτάσεις προϊόντων, κ.ά.).

Ανανέωση: Το Allo είναι πλέον διαθέσιμο και το Play Store

Στην εκδήλωση η Google παρουσίασε τις νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, αποκάλυψε τη δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube και παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.

  • Ξέρατε ότι… το programmatic advertising αφορά την προβολή διαφημίσεων με ακριβή στόχευση του πλέον κατάλληλου κοινού για το εκάστοτε μήνυμα, βασισμένο σε στοιχεία για τη διαδικτυακή του συμπεριφορά.
  • Τι είναι το Programmatic Advertising, κατά Google

Η Google μελέτησε τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής για να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής: από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται την ανάγκη, που ελέγχει ποιες μάρκες και προϊόντα τον καλύπτουν, που προσδιορίζει τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής,
τις καλύτερες προσφορές, προμηθευτή και τρόπο αγοράς, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στην τελική του επιλογή.

Για παράδειγμα, οι αγορές στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση γίνονται συχνά παρορμητικά, με το 30% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι πήραν μια απόφαση στη στιγμή. Οι αγοραστές σε αυτήν την κατηγορία, βασίζονται στα κινητά τους τηλέφωνα: το 26% των ερωτηθέντων είχαν κάνει αναζητήσεις κυρίως από αυτά και το 60% παρακολούθησε βίντεο στα κινητά τηλέφωνά τους για τα προϊόντα που αργότερα αγόρασαν. Η ευκολία αναφέρθηκε ως το μεγαλύτερο όφελος στις αναζητήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 47% να δηλώνουν ότι για αυτό ακριβώς το λόγο έψαξαν μέσω του smartphone τους. Επιπλέον, όταν οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα, το 26% δήλωσαν ότι το έκαναν ως αποτέλεσμα των αναζητήσεων στην κινητή τους συσκευή.

Από την άλλη, οι ενδιαφερόμενοι για αγορά laptop είναι ακόμα πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κινητή συσκευή για να κάνουν έρευνα. Ποσοστό 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν αναποφάσιστοι. Έτσι εξηγείται πως η έρευνα για αυτά τα προϊόντα μέσω κινητών τηλεφώνων παρουσιάζεται πολύ υψηλότερη σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ποσοστό 4% των αγορών ολοκληρώθηκαν μέσω κινητών τηλεφώνων σε αυτή την κατηγορία, ενώ το 51% των αναζητήσεων έγινε μέσω smartphone όσο οι χρήστες επισκέπτονταν καταστήματα.

Οι ενδιαφερόμενοι στην κατηγορία Οικία και Διακόσμηση, θεωρούν σημαντική την πρώτη φάση αναζήτησης τάσεων κι έτσι το 92% περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας στη φάση αυτή με το 40% να κάνουν την έρευνά τους μέσω smartphone. 30% των αναζητήσεων προϊόντων για αυτή την κατηγορία έγινε μέσω smartphone, με το 40% των καταναλωτών που έψαξαν με το smartphone τους να συνεχίζουν να το κάνουν, ενώ πραγματοποιούσαν τις αγορές τους μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα.

Στον τομέα της Περιποίησης Δέρματος, 35% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν. Το ποσοστό αγορών μέσω κινητής συσκευής για αυτήν την κατηγορία είναι 2% στην Ελλάδα. Όπως και με τις άλλες κατηγορίες, ένα σημαντικό ποσοστό έρευνας έγινε μέσω κινητών τηλεφώνων, με το 20% αυτών να γίνονται μέσω smartphone. Αντίστοιχα, οι αγοραστές στα φυσικά καταστήματα ανακάλυψαν σε σημαντικό ποσοστό τα προϊόντα μέσω των κινητών τους τηλεφώνων ενώ 30% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να κάνουν την έρευνά τους ενώ βρισκόταν στα καταστήματα.

«Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές. Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά την διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θέλουν, και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στην συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων», είπε ο κ. Ζαριφόπουλος.

tech.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024