Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ αθωώνει το Autopilot της Tesla

Η Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ αθωώνει το Autopilot της Tesla

O οδηγός είχε επτά δευτερόλεπτα στη διάθεσή του για να δει το προπορευόμενο φορτηγό και να αντιδράσει. Εντούτοις, η έρευνα έδειξε ότι ο 40χρονος Τζόσουα Μπράουν δεν έπιασε το τιμόνι, δεν πάτησε τα φρένα και άφησε το Tesla Model S να χειριστεί την κατάσταση, παρά το γεγονός ότι η Tesla είχε προειδοποιήσει τους οδηγούς ότι δεν πρέπει να πάρουν τα χέρια τους από το τιμόνι. Με αυτή την ανακοίνωση, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ δεν απαιτεί την ανάκληση των επίμαχων Tesla, μετά το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο σε «αυτόνομο» αυτοκίνητο.

O οδηγός είχε επτά δευτερόλεπτα στη διάθεσή του για να δει το προπορευόμενο φορτηγό και να αντιδράσει. Εντούτοις, η έρευνα έδειξε ότι ο 40χρονος Τζόσουα Μπράουν δεν έπιασε το τιμόνι, δεν πάτησε τα φρένα και άφησε το Tesla Model S να χειριστεί την κατάσταση, δήλωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας στις ΗΠΑ (NHTSA), Μπράιαν Τόμας.

  • Ξέρατε ότι… Σύμφωνα με τις δηλώσεις αξιωματούχων και Tesla, το δυστύχημα αποδίδεται στην αποτυχία των καμερών του αυτοκινήτου να διακρίνουν τη λευκή πλευρά του φορτηγού-ρυμουλκού που έστριβε μπροστά του από τον φωτεινό ουρανό, με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιηθούν αυτόματα τα φρένα του αυτοκινήτου.

Η Tesla δεν παραπλάνησε τους οδηγούς, αφού περιέγραφε το Autopilot ως σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης, παρά την ύπαρξη του οποίου επεσήμαινε στους οδηγούς ότι δεν πρέπει να παίρνουν τα χέρια τους από το τιμόνι.

Με αυτή την ανακοίνωση, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ δεν απαιτεί την ανάκληση των επίμαχων Tesla, μετά το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο σε «αυτόνομο» αυτοκίνητο.

Η έρευνα της αρμόδιας υπηρεσίας έδειξε ότι δεν υπήρχαν κατασκευαστικά λάθη στην κατασκευή του Autopilot, και ως εκ τούτου δεν θα χρειαστεί να ανακληθούν τα Tesla Model S. Από την άλλη, επεσήμανε ότι στο εξής εάν εντοπίζονται προβλήματα σε ημι-αυτόνομα οχήματα αυτά θα πρέπει να ανακαλούνται, ακόμα κι αν είναι εφικτή η ενημέρωση του λογισμικού τους μέσω δικτύου.

Πάντως, η υπηρεσία αναγνώρισε ότι οι οδηγοί συχνά δεν διαβάζουν το εγχειρίδιο χρήσης, ότι δεν είναι αρκετό να συμπεριλαμβάνονται εκεί οι απαραίτητες προειδοποιήσεις. Επισημαίνεται τέλος πως υπάρχει έντονη ανησυχία στην αυτοκινητοβιομηχανία για τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την προβολή και την προώθηση τέτοιων λειτουργιών υποβοηθούμενης οδήγησης.

tech.in.gr

Sports in

LIVE: Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός

LIVE: Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός. Παρακολουθήστε live στις 15:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός για τον πρώτο ημιτελικό του EHF European Cup.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024