Αποζημίωση εκατομμυρίων δολαρίων

Ομαδική προσφυγή στις ΗΠΑ κατά της Microsoft για τα «αναγκαστικά Win10»

Ομαδική προσφυγή στις ΗΠΑ κατά της Microsoft για τα «αναγκαστικά Win10»
Χωρίς να δηλώσουν έτοιμοι, καταγγέλλουν οι εναγόμενοι, και χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους, η Microsoft τους εξανάγκασε να εγκαταστήσουν τα νέα Windows με αποτέλεσμα να χάσουν δεδομένα, χρόνο και χρήμα.   (Φωτογραφία:  Reuters )
Τουλάχιστον 100 χρήστες των Windows 10 από το Ιλλινόις, ΗΠΑ κατηγορούν τη Microsoft ότι χρησιμοποίησε δόλιες πρακτικές για να τους εξαναγκάσει να εγκαταστήσουν τη νεότερη έκδοση του λειτουργικού τους συστήματος, πρακτικές που οδήγησαν σε απώλεια δεδομένων και μη λειτουργικούς προσωπικούς υπολογιστές. Οι εναγόμενοι απαιτούν αποζημίωση ύψους 5 εκατομμυρίων δολαρίων. Η μήνυση που υποβλήθηκε αρχικά από τρεις χρήστες -Στέφανι Γουότσον, Ρόμπερτ Σάιγκερ και Χάουαρντ Γκόλνμπεργκ- απέκτησε χαρακτήρα ομαδικής προσφυγής, την οποία συνυπογράφουν περί τους 100 χρήστες.

Οι χρήστες καταγγέλλουν ότι η Microsoft προέβαλλε κατ'εξακολούθηση τα σχετικά αναδυόμενα μηνύματα δήθεν ως μηνύματα που αφορούσαν στην ασφάλεια του συστήματός τους, παράθυρα που ήταν αδύνατο να αγνοήσουν ή να μπλοκάρουν. Σε κάποιες περιπτώσεις, χρήστες καταγγέλλουν πως η λήψη και η εγκατάσταση των απαιτούμενων αρχείων ξεκίνησε χωρίς τη συγκατάθεσή τους και χωρίς δυνατότητα υπαναχώρησης. Καταγγέλλουν επίσης ότι η Microsoft δεν προέβλεψε -πέραν της συμβατότητας- τον έλεγχο της κατάστασης του συστήματος γενικότερα και ειδικότερα του σκληρού δίσκου ώστε να διακρίνει εάν «αντέχει» τον φόρτο της εγκατάστασης των Windows 10, γεγονός που οδήγησε στην απώλεια δεδομένων ή στην αδυναμία εκτέλεσης εφαρμογών που δεν ήταν συμβατές με τη νέα έκδοση των Windows.

Παρά το γεγονός ότι ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Microsoft, Chris Capossela έχει καταγραφεί -σε podcast στο Windows Weekly- να παραδέχεται ότι σε κάποια φάση της προώθησης των Windows 10 η Microsoft ξεπέρασε τα όρια -όταν το X έπαψε να σημαίνει cancel.

Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά στο tech.in.gr:

Εντούτοις, η Microsoft αρνείται τις νέες κατηγορίες, επιμένει ότι οι χρήστες είχαν επιλογή, μπορούσαν να καλέσουν την τεχνική υποστήριξη και περιθώριο 31 ημερών για να επιστρέψουν στην προηγούμενη έκδοση των Windows.

Πάντως, ήδη η εταιρεία έχει αποζημιώσει χρήστη μετά από «αθέμιτη αναβάθμιση στα Win10» αν και αρνείται ότι επιβάλλει πλαγίως την αναβάθμιση στα Windows 10.

tech.in.gr

Ειδήσεις:  Περισσότερες ειδήσεις

Θέματα: