Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Οδική Ασφάλεια:Ο οδηγός δεν είχε τα χέρια στο τιμόνι του Tesla Model S

Οδική Ασφάλεια:Ο οδηγός δεν είχε τα χέρια στο τιμόνι του Tesla Model S

Ο άνθρωπος που σκοτώθηκε το 2016 χρησιμοποιώντας το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης σε ένα Tesla Model S δεν είχε τα χέρια του στο τιμόνι για μεγάλες περιόδους, παρά τις επαναλαμβανόμενες αυτόματες ειδοποιήσεις περί του αντιθέτου, σύμφωνα με την αναφορά της αρμόδιας αμερικανικής υπηρεσίας που εκδόθηκε πρόσφατα.

Ο άνθρωπος που σκοτώθηκε το 2016 χρησιμοποιώντας το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης σε ένα Tesla Model S δεν είχε τα χέρια του στο τιμόνι για μεγάλες περιόδους, παρά τις επαναλαμβανόμενες σχετικές προειδοποιήσεις, σύμφωνα με την αναφορά της αρμόδιας αμερικανικής υπηρεσίας που εκδόθηκε πρόσφατα.

  • Ξέρατε ότι… Σύμφωνα με τις δηλώσεις αξιωματούχων και Tesla, το δυστύχημα αποδίδεται στην αποτυχία των καμερών του αυτοκινήτου να διακρίνουν τη λευκή πλευρά του φορτηγού-ρυμουλκού που έστριβε μπροστά του από τον φωτεινό ουρανό, με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιηθούν αυτόματα τα φρένα του αυτοκινήτου.

Η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NTSB) εξέδωσε μια εκτενή αναφορά 500 σελίδων για το θανατηφόρο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 40χρονος Τζόσουα Μπράουν στη Φλόριντα τον Μάιο του 2016. Εντούτοις, η έκθεση αυτή συνιστά συλλογή όλων των διαθέσιμων στοιχείων μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας της υπηρεσίας -δεν αναλύει και δεν καταλήγει σε συμπεράσματα για τα αίτια του δυστυχήματος. Το Model S του Μπράουν συγκρούστηκε με φορτηγό ενώ λειτουργούσε σε Autopilot, και ο μοναδικός επιβάτης του σκοτώθηκε.

Σύμφωνα με την αναφορά, ο Μπράουν είχε τα χέρια του στο τιμόνι επί 25 δευτερόλεπτα όταν το σύστημα απαιτούσε από τον οδηγό να το κάνει επί τουλάχιστον 37 λεπτά.

Επίσης, το σύστημα προέβαλε ένα προειδοποιητικό μήνυμα στον Μπράουν επτά φορές να βάλει τα χέρια του στο τιμόνι («Hands Required Not Detected»). Έξι φορές το σύστημα προκάλεσε μια ηχητική ειδοποίηση πριν προβάλλει το μήνυμα Hands Required Detected επί 1 έως 3 δευτερόλεπτα.

To Autopilot στο Model S ήταν ενεργοποιημένο σχεδόν καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής, καταγράφεται στην έρευνα του NTSB.

Η υπηρεσία διαπιστώνει επίσης ότι ο Μπράουν δεν φρέναρε και η τελευταία του πράξη ήταν να ορίσει την ταχύτητα στα 119 χλμ την ώρα, πάνω από το επιτρεπτό όριο (104 χλμ/ώρα). Ο Μπράουν θα έπρεπε να δει επί τουλάχιστον 7 δευτερόλεπτα το φορτηγό πριν τη σύγκρουση -εντούτοις, δεν αντέδρασε με κανέναν τρόπο, είχε γίνει γνωστό ήδη από τον Ιανουάριο.

Πάντως, το Reuters σημειώνει πως η υπηρεσία χρειάστηκε να απευθυνθεί στην Tesla για να λάβει τα στοιχεία που καταγράφονται για την κίνηση του οχήματος -την ταχύτητά του κ.ά., καθώς στα αυτοκίνητά της χρησιμοποιείται δικό της λογισμικό (proprietary).

Ο συνήγορος της οικογένειας Μπράουν δήλωσε μετά την δημοσίευση της έκθεσης της υπηρεσίας ασφάλειας πως «αποδεικνύεται περίτρανα ότι ήταν ψευδές ότι ο Τζόσουα Μπράουν έβλεπε ταινία την ώρα της πρόσκρουσης», όπως αναφέρθηκε κατ’επανάληψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η οικογένεια Μπράουν δεν έχει στραφεί δικαστικά κατά της Tesla και ακόμα εξετάζει τα ευρήματα της έκθεσης της υπηρεσίας.

Reuters,tech.in.gr

Sports in

Κοβάσεβιτς: «Κανονικά στην Τουρκία η ρεβάνς με τη Φενέρ, δεν ανησυχούμε για την ασφάλεια»

Όσα είπε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς για τη ρεβάνς με τη Φενέρμπαχτσε και την ασφάλεια στην Τουρκία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024