Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Δωρεάν επικοινωνία, αναστολή στη φραγή κλήσεων για την Κω

Δωρεάν επικοινωνία, αναστολή στη φραγή κλήσεων για την Κω

Τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουν άμεσα ανακοινώνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλων συναφών υπηρεσιών επικοινωνιών, μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω. Δείτε τις τρέχουσες ανακοινώσεις:

Τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουν ανακοινώνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλων συναφών υπηρεσιών επικοινωνιών μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω. Δείτε τις τρέχουσες ανακοινώσεις. Μεταξύ άλλων, οι εταιρείες επικοινωνιών παρέχουν τουλάχιστον δωρεάν χρόνο ομιλίας για λίγες ημέρες και αναστέλλουν την προσωρινή ή οριστική φραγή κλήσεων.

{{{related}}}

Η COSMOTE διευκολύνει την επικοινωνία των κατοίκων στην Κω

Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Κω που επλήγησαν από τον σεισμό και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

  • 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.
  • 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.

H Nova δίπλα στους συνδρομητές της μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω

Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού και προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στο νησί.
Συγκεκριμένα:

  • Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, στην Κω, έως και την Κυριακή 27 Αυγούστου.
  • Οι συνδρομητές που λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
  • Στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση ΔΕΝ θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Κατάστημα Nova στην Κω (Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 7 & Πίνδου 2, Τηλ.: 22420-22031) καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831.

Η Vodafone στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της στην Κω

Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της, που ζουν στην Κω που επλήγη από το σεισμό, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις μέρες.

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:

  • 1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
  • 600 SMS προς όλους και
  • 600 ΜΒ

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα vodafone.gr

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND στην Κω

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Κω ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

  • Συγκεκριμένα σε όλους τους πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q προσφέρεται από σήμερα ως το τέλος του μήνα, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχόμενων/ εξερχόμενων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.

Το κατάστημα WIND στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.

tech.in.gr

Sports in

Ειρωνική ανάρτηση της Τράμπζονσπορ προς τους παίκτες της Φενέρ: «Νομίζαμε ότι είσαστε ποδοσφαιριστές…»

Η… ειρωνική απάντηση της Τραμπζονσπόρ στους παίκτες της Φενέρμπαχτσε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024