Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Μπίιινγκ... Το ντεμπούτο της «Μηχανής Αποφάσεων» της MS

Μπίιινγκ… Το ντεμπούτο της «Μηχανής Αποφάσεων» της MS

H Microsoft επινόησε τον όρο "search overload" για να περιγράφει ένα νέο σύνδρομο που υποστηρίζει ότι πλήττει όλους τους χρήστες του Διαδικτύου που επιδίδονται σε αναζήτηση. Προτίθεται μάλιστα να επεν

H Microsoft επινόησε τον όρο «search overload» για να περιγράφει ένα νέο σύνδρομο που υποστηρίζει ότι πλήττει όλους τους χρήστες του Διαδικτύου που επιδίδονται σε αναζήτηση. Προτίθεται μάλιστα να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια για να… μας θεραπεύσει.

Bing: Μηχανή Αποφάσεων ή μία ακόμα Μηχανή Αναζήτησης;

Η διαφημιστική καμπάνια της Microsoft για τη νέα προσπάθειά της να εισέλθει δυναμικά στο χώρο των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης ξεκινά την Τετάρτη 3 Ιουνίου. Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για το Bing αναφέρεται στο προαναφερόμενο σύνδρομο, παρουσιάζοντας κουρασμένους χρήστες απο τις ανακριβείς χαοτικές απαντήσεις που τους προσφέρουν οι σημερινές μηχανές αναζήτησης (βλέπε Google και Yahoo) μέσα από ατέλειωτες παραπομπές σε άγνωστα μέρη.

«Search Overload is officially over»

Το πρώτο τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ για το Bing.com

Κολοσσιαία Επένδυση

«Ήρθε η ώρα να κάνετε… μπίιιινγκ», καταλήγει ο σχολιαστής του διαφημιστικού σποτ. Πατώντας στην οικονομική κρίση, το διαφημιστικό αυτό παρουσιάζει το Bing.com ως το πλέον κατάλληλο εργαλείο για να βρει κανείς συμφέρουσες αγορές, ταξιδιωτικά εισιτήρια και άλλα, αλλά κυρίως να λάβει άμεσα «απαντήσεις», χωρίς καν να επισκεφτεί τους δικτυακούς τόπους που διαθέτουν το περιεχόμενο.

Την δεύτερη εβδομάδα μετά το ντεμπούτο του Bing.com, η Microsoft θα στραφεί σε μια χιουμοριστική εκδοχή του «συνδρόμου υπερφόρτωσης από την αναζήτηση». Σε τέσσερα νέα διαφημιστικά σποτ, άνθρωποι σε ρόλο των σημερινών μηχανών αναζήτησης θα απαντούν μονότονα και περίπλοκα στα ερωτήματα που θα θέτει ο χρήστης.

Στα τηλεοπτικά σποτ, δεν παρουσιάζεται αναλυτικά το Bing. Αυτό θα γίνει στο Ίντερνετ. Έτσι, επί δύο ώρες όλες οι διαφημίσεις στο δικτυακό τόπο της δημοφιλούς εφημερίδας The New York Times θα αφορούν αποκλειστικά τη μηχανή της Microsoft. H εταιρεία έχει επίσης ανοίξει σελίδα για το Bing στο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης Facebook (με περισσότερους από 20.000 fan ήδη), έχει δημιουργήσει προφίλ στο tweeter (με 16.000 ακόλουθους). Επίσης, το Bing.com θα διαφημιστεί στο δημοφιλές σάιτ βίντεο Hulu.com (και όλοι ξέρουμε γιατί όχι στο YouTube του Google). Τέλος, το Bing θα διαφημίζεται σε ριάλιτι σόου στην αμερικανική τηλεόραση.

Σκοπός όλων αυτών των προσπαθειών είναι να ξεκολλήσει η Microsoft το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά από το 8% σήμερα. Το Yahoo διατηρεί το 20%, από 30% πέντε χρόνια πριν στην ίδια αγορά, ενώ αδιαμφισβήτητος leader παραμένει το Google με 64% της αμερικανικής αγοράς (πηγή: ComScore).

Οι εξελίξεις στον τομέα είναι ραγδαίες το τελευταίο διάστημα, όπως μπορείτε να διαβάσετε στο «Μέλλον των Μηχανών».

In.gr Τεχνολογία

Sports in

«Τρελάθηκε» ο Μπαρτζώκας: Οι πανηγυρισμοί μετά το τέλος του Παρτίζαν – Ολυμπιακός (vid)

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ξέσπασε μετά την ανατροπή και το μεγάλο διπλό στο Βελιγράδι και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολυμπιακού.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024