Για νέους 15 ετών και άνω

Πλατφόρμα προγραμματισμού στα ελληνικά από τον Κωτσόβολο και το BCA College

Πλατφόρμα προγραμματισμού στα ελληνικά από τον Κωτσόβολο και το BCA College
Η Κωτσόβολος ξεκινά το KODE project, μία e-learning πλατφόρμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα στα ελληνικά. Το KODE, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το BCA College.

Το πρόγραμμα KODE απευθύνεται σε νέους, αλλά και ενήλικες, από 15 ετών και άνω, και είναι χωρισμένο σε 3 μαθήματα: βασικές γνώσεις στο σχεδιασμό εφαρμογής, ιστοσελίδας ή, παιχνιδιού. Η παρακολούθηση των μαθημάτων γίνεται μέσω βίντεο και ο πρώτος κύκλος μαθημάτων διαθέτει 51 διδακτικές ενότητες με 34 ώρες βίντεο.

Το πρόγραμμα KODE με μια ματιά

  • 3 διδακτικές ενότητες online
  • 4 έμπειροι καθηγητές
  • 51 διδακτικές ενότητες
  • 34 ώρες βίντεο
  • 35’-45’ ανά βίντεο
  • 120 ώρες ειδικού σχεδιασμού online διδασκαλίας
  • 150 ώρες προγραμματισμού
  • 50 εργασιακές ώρες για κάθε ενότητα
  • 225 ώρες γυρισμάτων
Το BCA College συνέβαλλε στη δημιουργία της πλατφόρμας εκμάθησης. Στο πλαίσιο σχετικής συνέντευξης Τύπου, ο κ. Χάρης Δασκαλάκης, Εκτελεστικός Διευθυντής του BCA College, δήλωσε πως «Το BCA College αξιοποίησε το καλύτερο έμψυχο δυναμικό που διαθέτει η χώρα μας, ερευνητές και καθηγητές με αξιοσημείωτη πορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ένα πλήρες studio για τη μαγνητοσκόπηση των μαθημάτων, developers, graphic designers, καθώς και εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στη διαδικτυακή εκπαίδευση. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό και είμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι που μπορέσαμε και υλοποιήσαμε το πρωτοποριακό όραμα της Κωτσόβολος, για παροχή εξειδικευμένης γνώσης πάνω στη χρήση του προγραμματισμού για όλες τις ηλικίες και ανάγκες».

Το KODE θα σηματοδοτήσει την έναρξη ενός από τα μεγαλύτερα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Κωτσόβολος που στοχεύει στην ευαισθητοποιηση των νέων ώστε να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες.

Αρχικά, η στόχευση για δωρεάν παροχή της πλατφόρμας αφορά απομακρυσμένα και ακριτικά σημεία της χώρας, υποβραθμισμένες περιοχές, ευπαθείς ομάδες, όπως άπορες οικογένειες, ανέργους και γυναίκες που στηρίζουν μονογονεϊκές οικογένειες, νέους και νέες.

Παράλληλα, θα ενταχθεί στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών και θα προσφερθεί ως έκπληξη/ επιβράβευση στους πελάτες της Κωτσόβολος που αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας.

  • Συγκεκριμένα, για να επιτραπεί η πρόσβαση στην πλατφόρμα χρειάζονται κωδικοί πρόσβασης, που παραχωρούνται για δύο χρόνια με αγορές προϊόντων τεχνολογίας (Τηλεοράσεις, Κονσόλες Gaming, Laptop, Tablet, Σταθεροί Υπολογιστές, Smartphones) αξίας από €300 και άνω. Κάθε εβδομάδα θα προστίθενται νέα μαθήματα, με σκοπό ο πρώτος κύκλος να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2017.
Υπολογίζεται ότι σε διάστημα ενός έτους θα δωθούν πάνω από 120 χιλιάδες δικαιώματα χρήσης του KODE.

Μάθημα 1: Σχεδίασε τη δική σου εφαρμογή

Με 13 διδακτικές ενότητες και 8 ώρες video, ο σκοπός της ενότητας είναι να παρουσιάσει σε ενδιαφερόμενους, οι οποίοι δεν έχουν κάποιο προγραμματιστικό υπόβαθρο τον τρόπο ανάπτυξης απλών εφαρμογών με τη χρήση ανοιχτών εργαλείων και πλατφορμών. Η προσέγγιση γίνεται με πρακτικό τρόπο, προτρέποντας τους συμμετέχοντες να δοκιμάσουν οι ίδιοι την ανάπτυξη παρεμφερών εφαρμογών ή/και επιπροσθέτων λειτουργιών. Η ενότητα παρουσιάζει την ανάπτυξη και την υλοποίηση δύο αυτοτελών εφαρμογών, μίας η οποία μπορεί να τρέξει σε PC/laptop και μίας η οποία μπορεί να τρέξει σε Android smartphone.

Μάθημα 2: Σχεδίασε τη δική σου ιστοσελίδα

Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση ενδιαφερομένων με ή χωρίς προγραμματιστικό υπόβαθρο με τους σκοπούς, τους τρόπους και τις τεχνολογίες ανάπτυξης ιστοσελίδων. Αυτό γίνεται με τρόπο ενημερωτικό, παρουσιάζοντας εναλλακτικές λύσεις, αλλά και πρακτικό, παρουσιάζοντας σε βήματα την ανάπτυξη απλών ιστοσελίδων. Το κεφάλαιο περιέχει 10 διδακτικές ενότητες, με 5 ώρες video υλικού.

Μάθημα 3: Σχεδίασε το δικό σου παιχνίδι

Το μεγαλύτερο κεφάλαιο του KODE περιέχει 28 διδακτικές ενότητες και 21 ώρες video. Ο σκοπός του είναι η εξοικείωση ενδιαφερομένων χωρίς προγραμματιστικό υπόβαθρο με την ανάπτυξη παιχνιδιών, με τη χρήση ανοιχτών εργαλείων και πλατφορμών. Αυτό γίνεται με πρακτικό τρόπο, παρουσιάζοντας όλα τα βήματα για την υλοποίηση ενός αυτοτελούς παιχνιδιού. Προκειμένου να μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα κάποιος που δεν έχει ιδιαίτερη εμπειρία στην κατασκευή παιχνιδιών, στο πρώτο μέρος του μαθήματος γίνεται ανάλυση του κόσμου των computer games με απλά και πρακτικά παραδείγματα τόσο υπαρχόντων παιχνιδιών όσο και σε σχέδια. Στη συνέχεια, ξεκινά η κατασκευή ενός απλού, αλλά πλήρως λειτουργικού παιχνιδιού για υπολογιστές δύο διαστάσεων.

tech.in.gr

Παρουσιάσεις:  Περισσότερες ειδήσεις

Θέματα:

Χαρακτηριστικά

Τιμή: