Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H επική ιστορία του Assassin's Creed

H επική ιστορία του Assassin’s Creed

Assassin's Creed: τέσσερα games την τελευταία πενταετία (το πέμπτο, το Assassin's Creed ΙΙΙ αναμένεται σε λίγες μέρες) αφηγούνται μια επικών διαστάσεων ιστορία που ξεδιπλώνεται μέσα στους αιώνες και που... ψοφάμε να μάθουμε πως τελειώνει.

Αν μη τι άλλο, η Ubisoft είναι μια εταιρεία που ξέρει από franchise τίτλων: Ghost Reacon, Far Cry, Prince of Persia και Driver είναι μερικές μόνο από τις σειρές παιχνιδιών που μας έδωσε ο γαλλικός κολοσσός, άλλοτε με ενδιαφέροντα αποτελέσματα και άλλοτε με… λιγότερο ενδιαφέροντα.

Η σειρά όμως που ως τώρα διατηρεί την αρχική δυναμική της εμπλουτισμένη με καινούρια στοιχεία σε κάθε νέο installment είναι φυσικά το Assassin’s Creed: τέσσερα games την τελευταία πενταετίας (το πέμπτο, το Assassin’s Creed ΙΙΙ αναμένεται σε λίγες μέρες) αφηγούνται μια επικών διαστάσεων ιστορία που ξεδιπλώνεται μέσα στους αιώνες και που ψοφάμε να μάθουμε πως τελειώνει.

Αν και τυπικός πρωταγωνιστής είναι ο Desmond, ένας μπάρμαν ο οποίος απαγάγεται από τη μυστηριώδη Abstergo Industries που τον υποχρεώνει να ανασυνθέσει τη ζωή των προγόνων του μέσω του DNA του και της συσκευής Animus, οι παίκτες αναλαμβάνουν κυρίως τον ρόλο αυτών και μεταφέρονται σε διαφορετικές χρονολογίες και τοποθεσίες ανά τον πλανήτη. Στην πορεία, ο Desmond διαφεύγει και μαθαίνει για την αιώνια διαμάχη για τον έλεγχο (αλλά και την σωτηρία) του κόσμου ανάμεσα στους Templars (που εκπροσωπούνται από την Abstergo) και στους Assassins –καταλαβαίνουμε όλοι με ποιους είναι ο πρωταγωνιστής. Ενδιάμεσα μπλέκονται πανίσχυρα artifacts, ιστορικές προσωπικότητες (όπως ο Ντα Βίντσι και ο Μακιαβέλι) αλλά και εξωγήινοι, παραδόξως χωρίς να γίνεται εντελώς «ό,τι – να- ‘ναι» το σενάριο.

  • Το original Assassin’s Creed (2007) τράβηξε την προσοχή καταρχάς με το location και την εποχή που διαδραματίζεται: Οι περιπέτειές του λάμβαναν χώρα στους Αγίους Τόπους στα τέλη του 12 αιώνα, με πρωταγωνιστή τον Altair, ένα εξέχων μέλος της δολοφονικής κοινότητας των Ασασίνων. Το gameplay όμως ήταν αυτό που έκανε το παιχνίδι κλασικό: 3rd person action σε έναν ανοιχτό κόσμο που ξεδιπλωνόταν όμως σιγά σιγά, με ιδιαίτερη έμφαση στο parkour και side missions. Gamers και media το αγάπησαν και η Ubisoft δεν είχε άλλη επιλογή από το να προχωρήσει στο επόμενο.
  • Δύο χρόνια αργότερα κυκλοφορεί το Assassin’s Creed II που διαδραματίζεται σε άλλη εποχή, άλλο τόπο και με άλλο πρόγονο πρωταγωνιστή – ο συνδετικός κρίκος του Desmond παραμένει. Μεταφερόμαστε στην Ιταλία του 15ου αιώνα και αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Ezio, ο οποίος γίνεται Assassin για να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα και των αδελφών του. Δεν είναι οι μόνες αλλαγές: το παιχνίδι αναβαθμίζεται σημαντικά με εξαιρετικά γραφικά, πιο περίπλοκο σύστημα μάχης, καινούρια όπλα, ύπαρξη οικονομικού μοντέλου με δυνατότητα αναβάθμισης μαγαζιών. Ο Ezio μπορεί πλέον να κολυμπάει, ακόμη και να οδηγεί γόνδολα και η Βενετία δεν θα είναι ποτέ πια ίδια στα μάτια μας… Οι fans το λατρεύουν και οι πωλήσεις εκτοξεύονται σε περισσότερα από 9 εκατομμύρια αντίτυπα.
  • Το Assassin’s Creed: Brotherhood (2010) ακολουθεί και πάλι τα βήματα του Ezio, αυτή τη φορά στη Ρώμη –η οποία είναι τρεις φορές μεγαλύτερη απ’ ότι ήταν η Φλωρεντία στο II. Oι προσθήκες είναι και πάλι σημαντικές και ενδιαφέρουσες: ο Ezio πρέπει να «ελευθερώσει» τμήματα της πόλης που βρίσκονται υπό τον έλεγχο των δυνάμεων των Templars (και κρύβονται στις τάξεις των Βοργία), ώστε να επενδύσει στη συνέχεια σε καταστήματα που θα του φέρουν κέρδος. Παράλληλα, στρατολογεί και εκπαιδεύει Assassins τους οποίους στέλνει σε αποστολές ή ζητάει τη βοήθειά τους κατά τη διάρκεια των δικών του. Ο ρόλος του Desmond είναι κάπως μεγαλύτερος και μπορεί να αποσυνδεθεί από το Animus για να εξερευνήσει το παλιό κάστρο του Ezio στη σύγχρονη εποχή. Για πρώτη φορά υπάρχει multiplayer με τους παίκτες να «εκπαιδεύονται» ως Templar σε 8 διαφορετικά modes παιχνιδιού. Τα πλήθη αλαλάζουν από ικανοποίηση και η σειρά φτάνει συνολικές πωλήσεις 28 εκατομμυρίων.
  • Πιστή στο ραντεβού της, η Ubisoft παρουσίασε τοAssassin’s Creed: Revelations την επόμενη χρονιά και πάλι με πρωταγωνιστή τον Ezio. Αυτή τη φορά βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη η οποία ναι μεν βρίσκεται στα χέρια των Τούρκων, εμείς όμως γελάμε τελευταίοι – με τις καταπληκτικές ατάκες που ακούγονται στα ελληνικά. Το gameplay δεν παρουσιάζει φοβερές αλλαγές –ξεχωρίζουμε τη δυνατότητα δημιουργίας βομβών και τη δυνατότητα των Templar (κρυμμένων στις τάξεις των Βυζαντινών αυτή τη φορά) να ανακαταλαμβάνουν περιοχές που έχετε ελευθερώσει. Στην εξέλιξη της πλοκής, ο Desmond συνέρχεται από το κώμα στο οποίο είχε πέσει και δηλώνει ευθαρσώς ότι γνωρίζει τι πρέπει να κάνουν για να σώσουν τον πλανήτη.
  • Μετά το ικανοποιητικό αλλά όχι συναρπαστικό Revelations, το Assassin’s Creed ΙΙΙ έρχεται (στις 31 Οκτωβρίου για PS3 και Xbox360, στις 23 Νοεμβρίου για pc και στις 30 Νοεμβρίου για Wii U) για να μας ενθουσιάσει και πάλι απ’ ότι φαίνεται: νέο πεδίο δράσης (η Βοστόνη και η Νέα Υόρκη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την Αμερικάνικη Επανάσταση), νέος πρωταγωνιστής (ο ινδιανοάγλλος Connor Kenway), νέα όπλα και τακτικές –ακόμη και σκαρφάλωμα από κλαδί σε κλαδί στα δάση. Μεγαλύτερος θα είναι και ο ρόλος του Desmond στο σήμερα (κυριολεκτικά –στο 2012) ο οποίος θα προσπαθήσει να μην βγουν αληθινές οι προφητείες των Μάγια για το τέλος του κόσμου και ο οποίος θα οδηγήσει το επικό στόρι σε ένα συγκλονιστικό θέλουμε να πιστεύουμε φινάλε.
Σε μια άλλη διάσταση της σειράς, το Assassin’s Creed θα μεταφερθεί και στον κινηματογράφο. Αυτό δεν είναι πάντα θετικό όπως έχουμε ξαναπεί όμως η παρουσία του «πολύ» Michael Fassbender στον πρωταγωνιστικό ρόλο μας κάνει να ελπίζουμε: μπορεί να βαρεθήκαμε να τον βλέπουμε πέρσι (Α dangerous method, Shame, Haywire, «X-Men, Prometheus –μόνο στον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή δεν εμφανίστηκε) όμως στην επιλογή ταινιών στις οποίες συμμετέχει είναι ικανότατος –η μία είναι καλύτερη από την άλλη.
Η Ubisoft έχει ποντάρει πολλά στην επιτυχία του τίτλου, επενδύοντας τεράστια ποσά στην ανάπτυξή αλλά και στο μάρκετινγκ και αν κρίνουμε από τις προπωλήσεις του –που είναι δεκαπλάσιες από του Revelations –δεν θα χάσει. Ούτε εμείς θα βγούμε χαμένοι μάλλον: πέρα από το ότι θα ικανοποιηθεί η περιέργεια μας για το πώς θα λήξει η ιστορία, το gameplay φαίνεται ότι θα μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και θα μας διασκεδάσει για πολύ καιρό. Τα υψηλά στάνταρ παραγωγής που έχει η σειρά άλλωστε και ο τρόπος που κράτησε τον ενδιαφέρον μας για τόσο καιρό δεν αφήνουν περιθώρια για πολλές αμφιβολίες.
{{{related}}}

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Πιτίνο: «Ο κόσμος του Παναθηναϊκού ήταν ο έκτος παίκτης»

Ο Ρικ Πιτίνο αποθέωσε τον Παναθηναϊκό για τη νίκη του απέναντι στη Μακάμπι Τελ Αβίβ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024