Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Μπορείτε να εξαιρεθείτε από τις διαφημίσεις που «διαβάζουν» την συμπεριφορά σας

Μπορείτε να εξαιρεθείτε από τις διαφημίσεις που «διαβάζουν» την συμπεριφορά σας

Το χαρακτηριστικό εικονίδιο της φωτογραφίας υιοθετείται στην Ευρώπη από διαφημιστές και δικτυακούς τόπους που σερβίρουν πιθανά ενδιαφέρουσες διαφημίσεις με βάση το ιστορικό των επισκέψεών σας σε διάφορους δικτυακούς τόπους. Το εικονίδιο θα παραπέμπει σε δικτυακό τόπο από τον οποίο θα μπορείτε να απενεργοποιήσετε επιλεκτικά ή ολοκληρωτικά την λεγόμενο συμπεριφορική διαφήμιση ανά browser.

Το χαρακτηριστικό εικονίδιο της φωτογραφίας υιοθετείται στην Ευρώπη από διαφημιστές και δικτυακούς τόπους που σερβίρουν πιθανά ενδιαφέρουσες διαφημίσεις με βάση το ιστορικό των επισκέψεών σας σε διάφορους δικτυακούς τόπους. Το εικονίδιο θα παραπέμπει σε δικτυακό τόπο από τον οποίο θα μπορείτε να απενεργοποιήσετε επιλεκτικά ή ολοκληρωτικά την λεγόμενο συμπεριφορική διαφήμιση ανά browser (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα απαλλαγείτε από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο -όσες εμφανίζονται δεν θα είναι συνάρτηση του ιστορικού σας).

Ο ΙΑΒ Ελλάς μας ενημέρωσε ότι οι βασικοί παίκτες της ευρωπαϊκής κοινότητας του digital advertising συναντήθηκαν την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες για την επίσημη ίδρυση της European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA).

Η EDAA είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ανέλαβε να διεκπεραιώσει το δύσκολο έργο της αυτορύθμισης στην διαδικτυακή διαφήμιση. Η Ένωση θα είναι υπεύθυνη για να παραχωρεί άδειες για την χρήση ενός διαδραστικού εικονιδίου (ΟΒΑ Icon) σε όλες τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στo online behavioural advertising (OBA) και στους δικτυακούς τόπους που φιλοξενούν αυτού του είδους τη διαφήμιση.

  • Behavioural advertising είναι οι διαφημίσεις που προσαρμόζονται στα πιθανά ενδιαφέροντα των χρηστών με βάση τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτονται ιστορικά.

OBA Icon

Το εικονίδιο αυτό θα οδηγεί τους χρήστες στο www.youronlinechoices.eu, διαθέσιμο πλέον σε 24 γλώσσες συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν εκτενώς σχετικά με το τι είναι το online behavioural advertising, ποιά δεδομένα συλλέγονται και για ποιό σκοπό. Το site επίσης προσφέρει σχετικό μηχανισμό μέσω του οποίου οι χρήστες θα μπορούν να ρυθμίζουν τις επιλογές τους σχετικά με το αν επιθυμούν να δέχονται online behavioural advertising.

Μπορείτε να διαβάσετε στο tech.in.gr πώς θα αξιοποιήσετε το youronlinechoices.eu:

  • Πώς θα απαλλαγώ από την διαφήμιση που προκύπτει από την συμπεριφορά μου στο Διαδίκτυο;
    Η διαφήμιση που προκύπτει από την «συμπεριφορά» σας στο Διαδίκτυο ονομάζεται «συμπεριφορική διαφήμιση». Βασίζεται σε δεδομένα για την διαδικτυακή περιήγηση του χρήστη και επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων οι οποίες αντανακλούν τα προσωπικά του ενδιαφέροντα. Με βάση τα ενδιαφέροντα αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που θεωρείται ότι είναι πολύ πιθανό να σας ενδιαφέρουν. Υπάρχει όμως τρόπος να εξαιρεθείτε από την συλλογή στοιχείων για το ιστορικό των διαδικτυακών σας περιηγήσεων.

EDAA Trust Seal

Παράλληλα, και ως μέρος του πανευρωπαϊκού προγράμματος αυτορρύθμισης, η EDAA θα χορηγεί σχετική «σφραγίδα» (trust seal) στις εταιρείες που αποδεικνύουν έμπρακτα πως συμμορφώνονται με την πρωτοβουλία, μέσω ανεξάρτητης διαδικασίας πιστοποίησης.

To 2013 η Ένωση θα υλοποιήσει καμπάνια για να αύξηση την αναγνωρισιμότητα του εικονιδίου, και την πληροφόρηση των ευρωπαίων πολιτών σχετικά με το τί είναι η online διαφήμιση και πως μπορούν να διαχειρίζονται την online ιδιωτικότητά τους.

Μιλώντας στην εκδήλωση, ο Robert Madelin, Director-General Κοινωνίας της Πληροφορίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, είπε μεταξύ άλλων: «Δηλώνω ενθουσιώδης για τον τρόπο με τον οποίο η διαφημιστική αγορά πέτυχε, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να θέσει σε λειτουργία ενα νέο, αποτελεσματικό πλαίσιο αυτορρύθμισης. Τέτοιες προσπάθειες θα συμβάλλουν σημαντικά στο να ενδυναμώσουν τους χρήστες στη διαχείριση της ιδιωτικότητάς τους σε όλη την Ευρώπη. Η ίδρυση της EDAA αποδεικνύει ενεργά αυτή την πρόοδο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί την προσπάθεια από κοντά.»

Ο Πρόεδρος του IAB Europe, Alain Heureux δήλωσε: «Οι εταιρείες έχουν δεσμευθεί στην προσπάθεια αυτορρύθμισης, με στόχο τη δημιουργία ενος online περιβάλλοντος εμπιστοσύνης, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να νιώθουν σίγουροι πως υπάρχει πλήρης διαφάνεια σε θέματα ιδιωτικότητας που τους αφορούν».

Η EDAA είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα τις Βρυξέλλες και κυβερνάται από ευρωπαϊκούς φορείς της διαφημιστικής αγοράς οι οποίοι εκφράζουν την αλυσίδα αξίας του OBA:

  • Association of Commercial Television in Europe (ACT),
  • Association of European Radios (AER),
  • Europe Analytica (EA),
  • European Association of Communications Agencies (EACA),
  • Association of Television and Radio Sales Houses (EGTA),
  • European Magazine Media Association (EMMA),
  • European Newspaper Publishers Association (ENPA),
  • Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA),
  • Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) και
  • World Federation of Advertisers (WFA).

Διαβάστε ακόμη στο tech.in.gr

  • Εσείς δεν πολυμπαίνετε στο Facebook, οι φίλοι σας όμως σας έχουν κάνει διάσημουςΌσο ανενεργοί κι αν είστε εσείς στο Facebook, οι φίλοι σας μπορεί να το διασκεδάζουν μαζί σας χωρίς απαραίτητα να το αντιλαμβάνεστε. Το ξέρετε ότι το άλμπουμ των φωτογραφιών σας μπορεί να εμπλουτίζεται μόνο και μόνο γιατί οι φίλοι σας έβαλαν ετικέτα σε όσες εμφανίζεστε μαζί, ή ότι παρέπεμψαν σε εσάς με ένα σχόλιό τους σε σελίδες τρίτων; Δείτε τι είναι το Facebook tagging και ανακτήστε τον έλεγχο!
  • Η Microsoft θα ξέρει ποια app χρησιμοποιείτε στα Windows 8, λέει διάσημος χάκερΦωτιές άναψε στο Διαδίκτυο η αναφορά ενός διακεκριμένου χάκερ ο οποίος τεκμηριώνει γιατί η Microsoft μπορεί να γνωρίζει οτιδήποτε κατεβάζει και χρησιμοποιεί κάθε χρήστης των Windows 8. Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από άλλη πηγή, εντούτοις αντικείμενο διαξιφισμού παραμένει εάν τα στοιχεία αυτά είναι πολύτιμα, αλλά και η πρόθεση της εταιρείας να τα συγκεντρώνει και να τα επεξεργάζεται.
  • Δεν θέλω το όνομα ή την εικόνα του παιδιού μου σε διαφημίσεις στο Facebook
    Δείτε τι πρέπει να δείξετε στο παιδί σας για να μην εμφανίζεται με ονοματεπώνυμο και φωτογραφία σε κοινωνικές διαφημίσεις στο Facebook, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει μόνο για τους φίλους του. Εάν με την καθοδήγησή σας κάνει την ρύθμιση, όχι μόνο δεν θα διαφημίζει τίποτα στους φίλους του, αλλά θα μάθει να παρέχει επιλεκτικά προσωπικά δεδομένα στο Ίντερνετ.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Μάχη» τίτλου στο Ρέντη

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού θα υποδεχθεί το Σάββατο (27/4, 19:30) την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού στον 5ο τελικό της Α1, που θα κρίνει τον φετινό τίτλο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024